Den Uier wrote:Vandaag thuis 7% beter en maar 1-1 zucht
Leuk vooruitzicht voor als je in A wilt spelen en je wilt handhaven: linieratings 153 gem bp76
Je bent al twee seizoenen serieus gepakt door de random; ik zou bijna zeggen dat je er inmiddels aan gewend bent geraakt
Ik kan er niet meer om lachen met die random, maar ik luister voor één keer naar mijn vrouw en die zei me: "altijd blijven lachen en rustig blijven hetzelfde wat er gebeurt"
5-1 winst
EN NOG IETS
Mijn keeper Nedved werd vandaag 23 en presteerde voor het eerst z'n nieuwe BP: 71 :D:D:D
Mooi zo
Daarmee presteert nu m'n hele A-kern 69+ waarvan een CM (6 x 70+)
Heerlijk
EDIT: opgeklommen naar de 11de plaats op 1 punt van behoud, we blijven gaan!!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Vannacht een lekker pot met 5-4 weten winnen tegen FC Marlboro. Die heeft 0/15, maar haalde 139 uit. Ik haalde 141, dus al bij al normale overwinning dankzij het thuisvoordeel. Morgen het tweede aartslastige luik van deze week... We'll see
1-0 verlies, terecht. Nog steeds op 1 punt van behoud
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
na 6 matchen alleen op kop in C.8 14 punten, waarbij idd..die twee dramadraws er nog bij zitten..
morgen wel lastig uit bij PIVOJ TEREŠOV..
Door scheids van 30% zullen we beide rond de 138 halen bij 100% waarbij hij thuisvoordeel heeft.
Hij lijkt er zelfs 139 uit te kunnen halen..
nou ja.. B.3 voorlopig scherp in het vizier..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27 Manager Dutch National Team
Vandaag wonnen we van de nr.3 met 3-2. Onze teamspirit is niet eens terug hoe het moet en we speelden met 2 B-spelers ! Ofwel ben ik sterker geworden ofwel is het niveau t.o.v. vorig seizoen ietsje gezakt in de C.8 ! Al onze punten wat we hebben behaald zijn eigenlijk niet verwacht en als ik zo doorga met stunten tegen toppers, zie ik mezelf wel boven de streep eindigen. Ook stonden er wat verkopen op het programma van een paar spelers maar misschien wacht ik nu een beetje af
Vanmorgen verloren zoals verwacht omdat ik morgen absoluut wil en moet winnen, daarom paar spelers gespaard
Hopen dat ik morgen win en mezelf zo hopelijk in de veilige zone breng. Ik heb 6 punten en het nummer 7 heeft 10 punten, dus zo zou ik ook de aansluiting niet echt missen als ik win. Als ik verlies echter, dan zal ik moeten bezinnen
T-man wrote:De clash bij BB verloren met 1-0 We kregen 2 rode kaarten, dan kunt ge nooit winnen natuurlijk
Het geluk aan m'n zijde inderdaad, zonder die eerste rode kaart wordt het veel spannender. Ik heb van m'n zwarte beest kunnen winnen, het resultaat staat er. Ik ben blij om de overwinning, al gun ik jou in de liga ook het allerbeste. Binnenkort gaat FC Bystré eens tegen de muur plakken