Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
Hier vanmorgen gewonnen met als linieratings 132-144 maar eindscore is toch maar 2-3. Geen 2 doelpunten verschil, hoewel ruime marge.
Heb dit seizoen nog niet echt het geluk aan mijn kant gehad.
Spannende speeldag geweest gezien de topteams een draw speelden, waardoor ik wat dichter kan sluipen.
FC Gargzdas - swiftai 0-0
Olympic Dmgr - Forza Buffalo forum 0-0 (een zeer sterke prestatie van het uit-team)
ultras union - fclogoj 3-3
Hopelijk brengt de volgende speeldag opnieuw een aantal draws met zich mee voor de topteams, zoals volgende matchen :
tvaltnietmee - Olympic Dmgr
FCLogoj - FC Gargzdas
Ikzelf speel tegen een Bot-team en kan misschien van plaats 7 opschuiven naar een gedeelde 5de plaats. Als tvaltnietmee zelfs kan winnen, kan ik misschien nog hoger klimmen.
Heb dit seizoen nog niet echt het geluk aan mijn kant gehad.
Spannende speeldag geweest gezien de topteams een draw speelden, waardoor ik wat dichter kan sluipen.
FC Gargzdas - swiftai 0-0
Olympic Dmgr - Forza Buffalo forum 0-0 (een zeer sterke prestatie van het uit-team)
ultras union - fclogoj 3-3
Hopelijk brengt de volgende speeldag opnieuw een aantal draws met zich mee voor de topteams, zoals volgende matchen :
tvaltnietmee - Olympic Dmgr
FCLogoj - FC Gargzdas
Ikzelf speel tegen een Bot-team en kan misschien van plaats 7 opschuiven naar een gedeelde 5de plaats. Als tvaltnietmee zelfs kan winnen, kan ik misschien nog hoger klimmen.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Vandaag gewonnen met 1-10 van Perdikas, maar het heeft weinig waarde, iedereen wint hiervan zelfs een bot team. Vandaag een jeugdspeler gekregen, hij had één voltrainde skill, die stond al op 99.....alleen jammer dat dat agressie was. Op zijn eerste training heeft hij het trainingsveld omgeploegd, de doelpalen doormidden getrapt en zijn medespelers de stuipen op het lijf gejaagd. De rest van de selectie weigert nu om met hem te gaan trainen en het bestuur heeft besloten om deze, volgens zijn vader en moeder, zeer lieve jongen op de transferlijst te zetten.
Morgen trouwens tegen Olympic DMGR, ze hebben geen blessures en schorsingen en komen dus op volle oorlogssterkte. We zullen vol aan de bak moeten om er hopelijk nog een puntje uit te slepen. Voor Rohalt hoop ik dat we kunnen winnen, hij heeft een beter team en maakt kans om dit seizoen hoog te eindigen.
Morgen trouwens tegen Olympic DMGR, ze hebben geen blessures en schorsingen en komen dus op volle oorlogssterkte. We zullen vol aan de bak moeten om er hopelijk nog een puntje uit te slepen. Voor Rohalt hoop ik dat we kunnen winnen, hij heeft een beter team en maakt kans om dit seizoen hoog te eindigen.
-
- Member of the Soccer Project Association
We pakken een mooi punt uit bij nr 2, maar zijn er verder weinig mee. Ik hoop dit seizoen eens volle bak te kunnen spelen, 100% agressie thuis met 100% TS, dat moet vonken geven 

-
Een zuur seizoen totdusver. 5 verliesmatchen uit 10 (de grote verschillen met wat pech): 4% minder, 3% minder, 2% minder, 1% minder en gelijke ratings. Ik lig nooit echt onder, maar pak o zo weinig punten.
@ Buffalo : je hebt inderdaad pech, maar je moet je wel kunnen handhaven (als je dat zelf wil natuurlijk).
@tvaltnietmee-manager : voor mij ben jij nu reeds de verrassing in onze reeks. Ik vind het een mooi staaltje van jouw schrijfkunst. Heb ervan genoten. Ik moet ook de komende dagen een jeugdspeler krijgen (hoop ik toch).
Vandaag zoals verwacht gewonnen en we schuiven iets op.
De topduels lukken allemaal een draw, daarmee komen we allemaal weer wat dichter.
Twordt superspannend.
@tvaltnietmee-manager : voor mij ben jij nu reeds de verrassing in onze reeks. Ik vind het een mooi staaltje van jouw schrijfkunst. Heb ervan genoten. Ik moet ook de komende dagen een jeugdspeler krijgen (hoop ik toch).
Vandaag zoals verwacht gewonnen en we schuiven iets op.
De topduels lukken allemaal een draw, daarmee komen we allemaal weer wat dichter.
Twordt superspannend.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
@Rohalt: bedankt voor het compliment, je begint nu aardig op stoom te komen, je bent nog maar 2 punten verwijderd van een promotieplaats.
De wedstrijd tegen Olympic Dmgr leverde toch nog een punt op, altijd meegenomen in de strijd om handhaving en gunstig voor Rogiboys. Met 18 uit 10 ben ik op dit moment een aardige middenmoter.
De wedstrijd tegen Olympic Dmgr leverde toch nog een punt op, altijd meegenomen in de strijd om handhaving en gunstig voor Rogiboys. Met 18 uit 10 ben ik op dit moment een aardige middenmoter.
@Hans0812 : je bent meer dan een middenmoter en zeker als je weet dat je eigenlijk enkel nog tegen FC Gargzdas moet spelen in de komende 5 matchen.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Laten we morgen eerst maar eens uit met Free from Afflection beginnen, ik kom niet verder dan 137 linierating en ik vrees dat hij hier overheen gaat. Zijn linierating kan ik niet helder krijgen, vermoedelijk zal hij 4-3-3 spelen met een sweeper op de CB positie. Een andere mogelijkheid is dat hij die jeugd CB opstelt en dan komt hij al tot 136. Tot nu toe moet ik het van mijn thuiswedstrijden hebben om punten te verzamelen.rohalt wrote:@Hans0812 : je bent meer dan een middenmoter en zeker als je weet dat je eigenlijk enkel nog tegen FC Gargzdas moet spelen in de komende 5 matchen.
Linieratings gelijk maar toch verlies ik 2-1. Hierdoor lopen de hogergeplaatste ploegen weer weg van mij.
Nu vrijdag opnieuw een uitmatch.
Mister Badbuffalo : Random was u nu wel goed gezind en net tegen mij dan nog!!!
Nu vrijdag opnieuw een uitmatch.
Mister Badbuffalo : Random was u nu wel goed gezind en net tegen mij dan nog!!!
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Excuus Rohalt, ik heb te veel geklaagd. Jammer dat ik tegen jou win en tegen de anderen dan wel het onderspit delf.
Ook hier een 2-1 nederlaag
+ een zwaar geblesseerde speler
. Uit het wedstrijdverslag: "Na een overtreding blijft Joey Mackin kermend liggen. De clubarts komt zich van de situatie vergewissen maar kan niet anders dan om een vervanging vragen." Het was maar een gebroken enkel en 10 weken eruit. Het ergste is dat de scheidsrechter voor deze schandalige overtreding nog niet eens een kaart geeft, het was diep donkerrood!
Met de huidige linieratings kan het nog weleens heel lastig worden. Morgen in ieder geval 3 punten tegen een managerloos team.

Met de huidige linieratings kan het nog weleens heel lastig worden. Morgen in ieder geval 3 punten tegen een managerloos team.
-
hier deze week "slechts" 8 uit 12.
komende week moet makkelijker zijn, we houden onze koppositie gelukkig wel vast
komende week moet makkelijker zijn, we houden onze koppositie gelukkig wel vast

FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Hier nog eens verloren. De week heel goed ingezet maar dan alle bonus kwijtgespeeld.
Sta wel nog altijd in top 10.
Hopelijk zorgt de laatste week voor een 9 op 9. Dat wil dan wel zeggen een zege thuis tegen de eerste in de stand.
Sta wel nog altijd in top 10.
Hopelijk zorgt de laatste week voor een 9 op 9. Dat wil dan wel zeggen een zege thuis tegen de eerste in de stand.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
een kleine overwinning....8-1. Een voorbeeldige wedstrijd van beide teams, de scheids van 91% strengheid had een makkie, hij hoefde geen enkele kaart te trekken.
Bedankt Badbuffalo, sinds ik tegen jou speelde, heb ik Mister Random overgenomen. Vanmorgen moest het een winst zijn tegen de eerste met linieratings van 146-144, maar door een rode kaart in de eerste 10 minuten, levert het mij hierdoor lagere ratings op en ook een verlies.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner