Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
Jaja, op dit verlies had ik zeker niet gerekend. De kaarten liggen volledig open... Aanvankelijk wilde ik vanochtend de strijd al staken, maar na analyse strijd ik nog even door t/m maandag. Overigens is een gelijkspel op bezoek bij Slavia Simpsons Gamg het maximaal haalbare. Mijn LR's zullen licht minder zijn, dus de stijl gaat op 0%.
Maandag: Slavia Simpsons Gang zal met zijn B-ploeg moeten spelen op bezoek bij Dinamo Gugesti, want hij heeft zijn A ploeg tegen mij nodig. Normaal zouden de LR's 145,38 tegen 147,70 in het voordeel van Slavia Simpsons Gang, maar met de B-ploeg zal dit een gelijkspel kunnen worden. scheids 36% heeft geen invloed. Als Simpsons hier vol voor de winst gaat, onstaan ervoor mij winstkansen op dinsdag.
Ik speel thuis tegen aQuaRedon. LR's zullen voldoende in mijn voordeel zijn, maar scheids 90% kan roet in het eten gooien.
Goed, er zijn kansen om hier weer een 2 pnt voorsprong te pakken.
Dinsdag: dé onderlinge wedstrijd, maximaal gelijkspel, scheids 24% geen invloed
Donderdag: Slavia Simpsons Gang speelt tegen een hervormer en ik speel thuis tegen FC Geto Dacii, LR's verschil is groot, we zitten beiden nog in de beker, scheids 85% kan invloed hebben, maar ik reken op winst.
Vrijdag: Slavia Simpsons Gang zal vlot winnen van ACS Pardubice. Ik moet op bezoek bij Ben. Ben zal een stukje beter zijn, maar de scheids 40% is in mijn vorrdeel. De scheids moet mij hier de punten schenken. Met een gelukje kan ik mijn voorsprong van 2 punten behouden.
Maandag: Slavia Simpsons Gang moet op bezoek bij dablova grupa. Op voorhand is dablova grupa 1,1 LR beter, dus Slavia Simpsons zal hier 2 of 3 punten verliezen. Ik speel op bezoek bij ACS Pardubice met een scheids van 82%. LR's zijn bijna gelijk, dus ik mag net als Slavia Simpsons Gang tevreden zijn met een punt. Voorsprong van +2 pnt moet te handhaven zijn.
Dinsdag: Slavia Simpsons Gang zal vlot winnen van dracarys en ik speel thuis tegen Mr Charlie. Ik heb 2 LR voordeel, maar de scheids van 79% kan wel roet in het eten gooien. Met een beetje meeval nog steeds +2 pnt.
Donderdag: Ik moet op bezoek bij dablova grupa, scheids 29% heeft geen invloed, beiden zitten nog in de beker (tenzij ik er aanstaande ronde uitvloeg, wat realistisch is), LR 's zijn slechts 0,6 in mijn voordeel. Dat is maar een minimale kans op winst, maar de kans is er wél. Slavia Simpsons Gang gaat op bezoek naar Mr Charlie, terwijl Mr Charlie nog in de beker zit. Strenge scheids zal waarschijnlijk in het voordeel zijn van Slavia Simpsons Gang.
Kortom: Ik kijk maandag aan. Als ik inderdaad 2 punten uitloop op Simpsons, zal ik vol voor de titel blijven gaan (wat waarschijnlijk ook uitschakeling beker betekent). Als voorsprong van 2 punten er niet komt, dan zal ik mijn prioriteit naar de cup verplaatsen.
Maandag: Slavia Simpsons Gang zal met zijn B-ploeg moeten spelen op bezoek bij Dinamo Gugesti, want hij heeft zijn A ploeg tegen mij nodig. Normaal zouden de LR's 145,38 tegen 147,70 in het voordeel van Slavia Simpsons Gang, maar met de B-ploeg zal dit een gelijkspel kunnen worden. scheids 36% heeft geen invloed. Als Simpsons hier vol voor de winst gaat, onstaan ervoor mij winstkansen op dinsdag.
Ik speel thuis tegen aQuaRedon. LR's zullen voldoende in mijn voordeel zijn, maar scheids 90% kan roet in het eten gooien.
Dinsdag: dé onderlinge wedstrijd, maximaal gelijkspel, scheids 24% geen invloed
Donderdag: Slavia Simpsons Gang speelt tegen een hervormer en ik speel thuis tegen FC Geto Dacii, LR's verschil is groot, we zitten beiden nog in de beker, scheids 85% kan invloed hebben, maar ik reken op winst.
Vrijdag: Slavia Simpsons Gang zal vlot winnen van ACS Pardubice. Ik moet op bezoek bij Ben. Ben zal een stukje beter zijn, maar de scheids 40% is in mijn vorrdeel. De scheids moet mij hier de punten schenken. Met een gelukje kan ik mijn voorsprong van 2 punten behouden.
Maandag: Slavia Simpsons Gang moet op bezoek bij dablova grupa. Op voorhand is dablova grupa 1,1 LR beter, dus Slavia Simpsons zal hier 2 of 3 punten verliezen. Ik speel op bezoek bij ACS Pardubice met een scheids van 82%. LR's zijn bijna gelijk, dus ik mag net als Slavia Simpsons Gang tevreden zijn met een punt. Voorsprong van +2 pnt moet te handhaven zijn.
Dinsdag: Slavia Simpsons Gang zal vlot winnen van dracarys en ik speel thuis tegen Mr Charlie. Ik heb 2 LR voordeel, maar de scheids van 79% kan wel roet in het eten gooien. Met een beetje meeval nog steeds +2 pnt.
Donderdag: Ik moet op bezoek bij dablova grupa, scheids 29% heeft geen invloed, beiden zitten nog in de beker (tenzij ik er aanstaande ronde uitvloeg, wat realistisch is), LR 's zijn slechts 0,6 in mijn voordeel. Dat is maar een minimale kans op winst, maar de kans is er wél. Slavia Simpsons Gang gaat op bezoek naar Mr Charlie, terwijl Mr Charlie nog in de beker zit. Strenge scheids zal waarschijnlijk in het voordeel zijn van Slavia Simpsons Gang.
Kortom: Ik kijk maandag aan. Als ik inderdaad 2 punten uitloop op Simpsons, zal ik vol voor de titel blijven gaan (wat waarschijnlijk ook uitschakeling beker betekent). Als voorsprong van 2 punten er niet komt, dan zal ik mijn prioriteit naar de cup verplaatsen.
-
Ach, misschien heb je de laatste ronde de punten van Simpsons Gang nodig om erin te blijven. Dan zit er niets anders om dan je coach te vervangenmr charlie wrote: ↑Fri Aug 28, 2020 11:27 am volgende week is belangrijk voor behoud in A, 3 wedstrijden tegen ploegen in rechtstreekse concrurrentie

-
- Team President
De plannen voor de matchen tegen Letenska Slechta en Remedy liggen al enkele dagen klaar. Ik zwijg in alle talen zoals dat volgens mij ook hoort in volle titelstrijd, ook in het Tsjechisch... 

3x 2nd in A
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
Gelukkig heb ik die plannen kunnen bemachtigen en stuur ze ingame door naar de rechthebbenden.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
-
De scheids gooit op dag 1 al roet in het eten en ipv 2 punten voorsprong heb je 2 punten achterstand.remedy73 wrote: ↑Fri Aug 28, 2020 11:30 am Jaja, op dit verlies had ik zeker niet gerekend. De kaarten liggen volledig open... Aanvankelijk wilde ik vanochtend de strijd al staken, maar na analyse strijd ik nog even door t/m maandag. Overigens is een gelijkspel op bezoek bij Slavia Simpsons Gamg het maximaal haalbare. Mijn LR's zullen licht minder zijn, dus de stijl gaat op 0%.
...
Het verschil voor morgen is momenteel +- 0,7LR in je nadeel maar jij hebt nog een friendly vandaag, wat normaal nog meer in je nadeel speelt.
Is dit de spreekwoordelijke handdoek in de ring en vol voor de beker of je morgen nog een laatste poging?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
-
Om te beginnen vind ik het ongelofelijk dat Dinamo Gugesti niet vol erin gaat. Hij had gisteren wel een transfer, maar dan had een draw nog steeds in het vat gezeten. Hij is nu maar liefst 5 LR minder en dan verdien je te verliezen.visje69 wrote: ↑Mon Aug 31, 2020 6:19 am De scheids gooit op dag 1 al roet in het eten en ipv 2 punten voorsprong heb je 2 punten achterstand.
Het verschil voor morgen is momenteel +- 0,7LR in je nadeel maar jij hebt nog een friendly vandaag, wat normaal nog meer in je nadeel speelt.
Is dit de spreekwoordelijke handdoek in de ring en vol voor de beker of je morgen nog een laatste poging?
In mijn wedstrijd zou de scheids beslissend zijn en die heeft zich er inderdaad mee bemoeid. Aan een gelijkspel heb ik niet veel.
Mijn vriendschappelijke wedstrijd van vandaag heeft weinig invloed op de mogelijke uitslag van morgen, want ik wissel mijn trainer en Slavia Simpsons Gang geeft zijn spelers nieuwe contracten, dus alle spelers beginnen morgen met 100/100 aan de wedstrijd. Een draw is hierbij het maximaal haalbare.
Maar op woensdag heb ik een zware cup-loting. Ook daarvoor heb ik een trainerswissel nodig om een ronde verder te komen, dus ik moet gaan kiezen tussen de Liga en de SPcup. Waar maak ik de meeste kans op een fles Champagne? Ik heb mijn keuze gemaakt, maar die schrijf ik i.v.m. meelezende buitenlanders hier nog even niet op.
-
Ik ben mijn geluk aan het opsparen voor de beker, met 4 LR beter een gelijkspel tegen een tegenstander met gelijke punten in het klassement is even vloeken.
morgen is winnen van belang tegen de huidige nr 11, dan komen we op 14 punten wat wel geruststellend zou zijn.
morgen is winnen van belang tegen de huidige nr 11, dan komen we op 14 punten wat wel geruststellend zou zijn.
-
- Team President
remedy73 wrote: ↑Mon Aug 31, 2020 6:41 amOm te beginnen vind ik het ongelofelijk dat Dinamo Gugesti niet vol erin gaat. Hij had gisteren wel een transfer, maar dan had een draw nog steeds in het vat gezeten. Hij is nu maar liefst 5 LR minder en dan verdien je te verliezen.visje69 wrote: ↑Mon Aug 31, 2020 6:19 am De scheids gooit op dag 1 al roet in het eten en ipv 2 punten voorsprong heb je 2 punten achterstand.
In mijn wedstrijd zou de scheids beslissend zijn en die heeft zich er inderdaad mee bemoeid. Aan een gelijkspel heb ik niet veel.
Mijn vriendschappelijke wedstrijd van vandaag heeft weinig invloed op de mogelijke uitslag van morgen, want ik wissel mijn trainer en Slavia Simpsons Gang geeft zijn spelers nieuwe contracten, dus alle spelers beginnen morgen met 100/100 aan de wedstrijd. Een draw is hierbij het maximaal haalbare.
Maar op woensdag heb ik een zware cup-loting. Ook daarvoor heb ik een trainerswissel nodig om een ronde verder te komen, dus ik moet gaan kiezen tussen de Liga en de SPcup. Waar maak ik de meeste kans op een fles Champagne? Ik heb mijn keuze gemaakt, maar die schrijf ik i.v.m. meelezende buitenlanders hier nog even niet op.

3x 2nd in A
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
-
bweek, thuis verlies tegen degradant, dubbel rood
-
- Team President
Ik wou Letenska vandaag eens goed op zijne zak geven maar 2 x rood dus verloren.
Ik speelde vol met mijn A's en Remedy heeft de zijne kunnen sparen dus ik vrees het ergste voor morgen...
Ik dreig zo de 3e plek kwijt te geraken waar ik al 6 weken op sta. Dit is toch het hoogst haalbare voor mijn team en dat voelt voor mij zowat als de titel pakken met eenzelfde team met lage agressies...
Baaldag eerste klas
Ik speelde vol met mijn A's en Remedy heeft de zijne kunnen sparen dus ik vrees het ergste voor morgen...
Ik dreig zo de 3e plek kwijt te geraken waar ik al 6 weken op sta. Dit is toch het hoogst haalbare voor mijn team en dat voelt voor mij zowat als de titel pakken met eenzelfde team met lage agressies...
Baaldag eerste klas
3x 2nd in A
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
-
deze week 1 mager punt
morgen moet ik toch winnen om mij minder zorgen te maken over zakken
volgende week heb ik nog nr 1 & 2 voor de boeg
morgen moet ik toch winnen om mij minder zorgen te maken over zakken
volgende week heb ik nog nr 1 & 2 voor de boeg
-
vandaag winst, oef en maandag maken we het behoud thuis af
spannende wedstrijd ben - remedy, door dubbel rood wint remedy
spannende wedstrijd ben - remedy, door dubbel rood wint remedy
-
slavia simpsons begint spelers te verkopen
-
Als we z'n TS kelderen door die allemaal te kopen, kan Remedy nog kampioen worden

Al zal hij wellicht wel zo slim zijn om die pas te aanvaarden als de titel binnen is.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
-
Net zoals Rohalt in B zit het ook in A niet mee. Remedy verloor een ongelijke strijd dit seizoen. Hij kreeg altijd de sterkst mogelijke tegenstanders voorgeschoteld met nog een dosis pech erbij. Ook vandaag werd dat weer eens duidelijk.
Het zou sowieso lastig geworden zijn op het veld van Pardubice, maar 2 rode kaarten gooien uiteraard extra roet in het eten. Ondanks 15LR verschil toch maar 1-0 verlies, maar verlies is verlies.
Daarboven kreeg SK Slavia Simpsons Gang nog maar eens een vrijgeleide van een landgenoot, de zoveelste dit seizoen. Jammer dat het landenspel daar toch iets harder gespeeld wordt dan bij ons, waar Remedy toch telkens de titel eerlijk wenst te winnen. Elk team heeft recht op z'n eigen keuzes, maar het is jammer dat ze geen eerlijke strijd verkiezen.
Ook Mr Charlie kreeg de nodige pech met 3 rode kaarten tegen een rechtstreekse concurrent. Bij een draw was hij zeker van behoud, nu is het nog even afwachten. Ik stel voor dat we het landenspel doortrekken en dat Mr Charlie morgen een vrijgeleide krijgt bij Remedy. In dit geval nog te verdedigen aangezien Remedy wellicht z'n beste spelers wil sparen voor de beker woensdag.
Het zou sowieso lastig geworden zijn op het veld van Pardubice, maar 2 rode kaarten gooien uiteraard extra roet in het eten. Ondanks 15LR verschil toch maar 1-0 verlies, maar verlies is verlies.
Daarboven kreeg SK Slavia Simpsons Gang nog maar eens een vrijgeleide van een landgenoot, de zoveelste dit seizoen. Jammer dat het landenspel daar toch iets harder gespeeld wordt dan bij ons, waar Remedy toch telkens de titel eerlijk wenst te winnen. Elk team heeft recht op z'n eigen keuzes, maar het is jammer dat ze geen eerlijke strijd verkiezen.
Ook Mr Charlie kreeg de nodige pech met 3 rode kaarten tegen een rechtstreekse concurrent. Bij een draw was hij zeker van behoud, nu is het nog even afwachten. Ik stel voor dat we het landenspel doortrekken en dat Mr Charlie morgen een vrijgeleide krijgt bij Remedy. In dit geval nog te verdedigen aangezien Remedy wellicht z'n beste spelers wil sparen voor de beker woensdag.