Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Waylander
Team President

Post by Waylander »

sanex wrote:
Waylander wrote:
sanex wrote:Nu donderdag moet ik tegen Val-meer,persoonlijk vind ik dat een van de mindere ploegen uit de reeks.Daar moet ik zeker winnen,en de wedstrijd erop zou winst ook mogelijk moeten zijn denk ik
Merci weliswaar maar ge hebt wel gelijk. Ik heb tot nu toe 3 punten en ik heb mss een kleine kans dat ik niet de gradeer maja een heel kleine kans, dus ik ga dit seizoen een volgende seizoen nieuwe spelers aantrekken.
Is geen belediging ofzo hoor,maar ik hoop dat ik kan winnen
ik weet het wel , het was ook tamelijk sarcastisch van mij, we zulle zien als ge kunt winne :wink:
30: in H
brever
Member of the Soccer Project Association

Post by brever »

pronostiek komende compt.matchen.
morgen tegen rsca prince 0 ptn,hopelijk 1 punt op reini 04,en voor de winst tegen de pinguins of doom.
Ik ben de competitie begonnen en zal ook zo blijven spelen met een zeer hoge agressie,om het niveau te kunnen bijbenen.Dit kost mij gele kaarten en al 3 basisspelers staan op 2.Toch is het de bedoeling om te proberen een 4 of 6 op 9 te halen,als we geluk hebben met de scheids.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

morgen tegen debutant patro eisden... kep nog maar een schamel puntje. Het wordt tijd om nu eens punten te pakken voordat ik helemaal het noorden kwijt raak... :evil:
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
matt

Post by matt »

brever wrote:pronostiek komende compt.matchen.
morgen tegen rsca prince 0 ptn,hopelijk 1 punt op reini 04,en voor de winst tegen de pinguins of doom.
Ik ben de competitie begonnen en zal ook zo blijven spelen met een zeer hoge agressie,om het niveau te kunnen bijbenen.Dit kost mij gele kaarten en al 3 basisspelers staan op 2.Toch is het de bedoeling om te proberen een 4 of 6 op 9 te halen,als we geluk hebben met de scheids.
Da's maandag al zeker?
Ik wens je alvast veel succes :wink:
brever

Post by brever »

matt wrote:
brever wrote:pronostiek komende compt.matchen.
Da's maandag al zeker?
Ik wens je alvast veel succes :wink:
als ik in mijn sterkste elftal kan aantreden tegen u,kan ik winnen,anders :cry:
U2
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

Pfffff, diepe ontgoocheling, alweer. Scheids 50%, ik agressie 50% vs tegenstander 75%. Ik rode kaart na 11', tegenstander enkel gele kaarten. Gevolg: alweer verliesmacht (1-2), terwijl zeker niet de mindere. Calimerogevoel is groot nu. Alweer langdurige schorsing erbij ook. Random begint me nu toch wat veel te storen hoor!

Elsiablo.
He's back ... .
fc tegelaar

Post by fc tegelaar »

het is toch altijd rondom geweest?
Image Image Image
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

De kop is eraf 0-2 gewonnen... morgen komt Luchtbalboys op bezoek en ook daar liggen mogelijkheden...
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
matt

Post by matt »

5-3 verloren.
De eerste week zal blijkbaar toch niet geven wat ik verwachtte.
racingboj

Post by racingboj »

Vandaag gaan winnen op het veld van team#SoaD met 0-1, ondanks een eigen slechte prestatie omdat de moraal van sommige spelers niet goed zat. Ongetwijfeld gewonnen door zijn TS, anders had ik geen schijn van kans gemaakt. Maar ja , ik ben blij dat ik ervan geprofiteerd heb, nu het nog kan ...
Isis

Post by Isis »

elsiablo wrote:Pfffff, diepe ontgoocheling, alweer. Scheids 50%, ik agressie 50% vs tegenstander 75%. Ik rode kaart na 11', tegenstander enkel gele kaarten. Gevolg: alweer verliesmacht (1-2), terwijl zeker niet de mindere. Calimerogevoel is groot nu. Alweer langdurige schorsing erbij ook. Random begint me nu toch wat veel te storen hoor!

Elsiablo.
Ik wilde deze morgen hier iets euforisch posten, maar dat durf ik nu niet meer. Je hebt inderdaad wel veel pech. Wat niet wegneemt dat ik sowieso een betere ploeg heb :wink: :lol:
tommareydt

Post by tommareydt »

bij mij blijft de overgangsroes maar duren...
Leider met 9/9 en morgen tegen Fc team misschien alleen leider lol!!

Kan niet blijven duren denk ik zo...
Kheb trouwens geen team om in B te spelen vrees ik
FIK
Assistant Manager

Post by FIK »

matt wrote:5-3 verloren.
De eerste week zal blijkbaar toch niet geven wat ik verwachtte.
bij mij 2 op 9, khad ook wel iets anders verwacht... :(
Inter United
21 E17 R9
20 12 D6 R3
19 5 D6 R7
18 2 E17 R9
17 12 D6 R5
16 10 D6 R5
15 8 D6 R9
14 8 D6 R8
13 11 C2 R5
12 2 D6 R6
11 10 D6 R3
10 11 C2 R6
9 3 C2 R4
8 9 C2 R5
7 8 C2 R7
6 4 C2 R5
5 1 D6 R5
4 6 D6 R5
3 5 D6 R6
2 9 D6 R1
Daan.//

Post by Daan.// »

pff, 3 op 9...

vandaag verloren, maar als mijn CM in de 5de minuut niet geblesseerd was, en hij niet vervangen werd door mijn C-CM (de b-speler op die plaats stond namelijk op RM omdat de twee beste RM-s geblesseerd zijn), had ik zeker een punt gehaald :(
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
sanex

Post by sanex »

Na de sterke prestatie in de beker lijkt nu ook de A-ploeg wakker geschoten te zijn.Na de 0/6 werd vandaag gewonnen met 4-3 van Babelki.

Dragu en Overmeire scoorde elk 2 maal.Enige smet is de schorsing van Priske(geelgeschorst)en Gilson(3 dagen na rode kaart na tackel langs achter).Zij zullen in de komende wedstrijd vervangen worden door Eboué en De Decker
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”