akki wrote:eruit na penaltys tegen een ploeg die 5 keer zo plat is als ik, niet verwacht, maar het is nu zo, dikke verliespost dit jaar de beker, bijna altijd op verplaatsing moeten spelen, dus constant geld moeten toesteken
8 beter en dan verliezen met penalty
dat is euhm balen
Ik haalde met mijn B-C team 123 rating in totaal en was 41% beter en dus logisch met 0-5 gewonnen
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
4-0 gewonnen met B-team.. Ronde 7 nog nooit gehaald, dus zeker mooi resultaat al. Nu tegen Armstech.. mmm.. ik denk dat het nog een leuk partijtje kan worden. Ik hoop op een overwinning.. Denk dat ik een goede kans maak.. Dinsdag moet ik tegen de nummer laatst uit de competitie, die geen spelers meer heeft. Dus forfait, dus spelers uitgerust.. dus : A-team kan spelen
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Raar om toch vast te stellen dat 7 van de 16 A-ers al uitgeschakeld zijn na de 6de ronde... Persoonlijk ben ik wel nog nooit zo ver geraakt. Heb altijd na 5 ronden een zware loting getroffen in het verleden, tot nu toe viel deze goed mee voor onze B -ploeg en zo blijven we dus voortbekeren!
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
leendert wrote:Het gaat spannend worden morgen tegen Beringen United!!
Ik hoop nog steeds op de volle winst!!
Het gaat heel spannend worden, zeker nadat ik juist mijn opstelling was vergeten in te stellen. Mijn A-ploeg presteert ook ondermaats, met 40% teamgeest waren ze precies beter.
Een 3-1 overwinning tegen Geel Zwart Breda. In de volgende ronde uit op de Slechte Spelers, die niet zo slecht zijn als hun teamnaam doet vermoeden... Ze staan 6e in D.25...
net aan 0-1 winst tegen Armstech. Volgende week weer uit en ik denk dat we hier wel eens kunnen gaan stranden. Benieuwd of m'n tegenstander met z'n A-team speelt, want dan is het denk ik wel gedaan.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.