Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik ging mij normaal weer laten terugzakken en in B.1 blijven , maar toen realiseerde ik mij : het is maar een spel en het doel van het spel is promoveren , en degraderen in A is geen schande. Het zal ook eens iets nieuws zijn , want heb nog nooit tegen degradatie moeten vechten. Helaas heb ik de laatste tijden geen kans gehad om mijn financiele situatie te veranderen en zo transfers te kunnen realiseren. Ook omdat mjin kop er niet naar stond , dus we zullen moeten roeien met de riemen die we hebben , maar een kans om naar A te gaan , ging ik niet laten schieten. De gevestigde waarden die er al zijn en dan nog Vesalius , X-tenzo , Cheathunters , ... zal wreed worden.
Ghent Semper Fidelis.
-
Hij heeft het record van 149 geëvenaard. Zijn keeper valt geblesseerd uit na 30 minuten en wordt vervangen door ene die maar 69 presteert, anders had hij misschien wel 150 gehaald. Jammer. Ik moest er teveel missen om er een echte match van te maken.visje69 wrote:stel je slechtste spelers op ofzoTrAnEcId wrote:Alvast veel succes jimmanjimman23 wrote:Lap, moet dieje nu net tegen mij voor da record gaan![]()
ga voor een tegenrecord?
Team FC Bruggenhof
-
Toch goed gespeeld!jimman23 wrote:Hij heeft het record van 149 geëvenaard. Zijn keeper valt geblesseerd uit na 30 minuten en wordt vervangen door ene die maar 69 presteert, anders had hij misschien wel 150 gehaald. Jammer. Ik moest er teveel missen om er een echte match van te maken.visje69 wrote:stel je slechtste spelers op ofzoTrAnEcId wrote: Alvast veel succes jimmanga voor een tegenrecord?
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
Bedoel je dan er voor gaan of transfermarkt af zoeken?Raffin wrote:valt af te wachtenTrAnEcId wrote:Deze keer meer succes héRaffin wrote:voila
weer minstens een seizoen hier mijn tentje opzetten
ben er nog niet volledig uit hoe ik het seizoen ga aanpakken
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
-
Wijs besluit, anders heb je snel grote problemen. Je moet nu echt voor de handel kiezen, anders zit je net als de meeste managers zo weer in een lagere divisie en dan is het weer heel moeilijk omhoog te klimmen. Je moet gewoon blijven handelen om een stabiele positie af te dwingen.Raffin wrote:
voor gaan en opbouwend handelen of het oud geschut uitmesten
Ik vind het vreemd dat zo verschrikkelijk veel managers in de hogere divisies vrijwel stil staan, hoe kan je dan ooit een beter team krijgen. Een paar transfers in een seizoen is echt niet voldoende om een vaste waarde te worden. Je moet echt minimaal 30 A 40 miljoen winst maken per seizoen om enigsinds de zelfde prestaties seizoenen achter elkaar te behouden. Je spelers worden steeds ouder en je moet continu nieuwe spelers van het zelfde niveau aanwerven. Verdien je meer dan 40, dan kan je je team goed uitbouwen en stijgen in prestatie, anders zul je gelijk blijven. Verdien je maar zo'n 10 A 20 miljoen (winst) per seizoen, dan kan je het wel vergeten, dan zal je snel weer degraderen uit A, dat weet ik heel zeker.
Ik zou zeggen: gooi alles op de handel en probeer in A te blijven. Opereer innovatief en kijk dus een paar seizoenen vooruit. Ik wil je niet de les lezen, je bent wijs genoeg, maar dit is toch mijn visie en die blijkt de laatste seizoenen erg effectief te zijn.
-
Mooie theorie maar iedereen doet het uiteidnelijk op zijn eigen manierX-Tenzo wrote:Wijs besluit, anders heb je snel grote problemen. Je moet nu echt voor de handel kiezen, anders zit je net als de meeste managers zo weer in een lagere divisie en dan is het weer heel moeilijk omhoog te klimmen. Je moet gewoon blijven handelen om een stabiele positie af te dwingen.Raffin wrote:
voor gaan en opbouwend handelen of het oud geschut uitmesten
Ik vind het vreemd dat zo verschrikkelijk veel managers in de hogere divisies vrijwel stil staan, hoe kan je dan ooit een beter team krijgen. Een paar transfers in een seizoen is echt niet voldoende om een vaste waarde te worden. Je moet echt minimaal 30 A 40 miljoen winst maken per seizoen om enigsinds de zelfde prestaties seizoenen achter elkaar te behouden. Je spelers worden steeds ouder en je moet continu nieuwe spelers van het zelfde niveau aanwerven. Verdien je meer dan 40, dan kan je je team goed uitbouwen en stijgen in prestatie, anders zul je gelijk blijven. Verdien je maar zo'n 10 A 20 miljoen (winst) per seizoen, dan kan je het wel vergeten, dan zal je snel weer degraderen uit A, dat weet ik heel zeker.
Ik zou zeggen: gooi alles op de handel en probeer in A te blijven. Opereer innovatief en kijk dus een paar seizoenen vooruit. Ik wil je niet de les lezen, je bent wijs genoeg, maar dit is toch mijn visie en die blijkt de laatste seizoenen erg effectief te zijn.

-
Eerlijke vraag, moet niet bang zijn om te 'stoefen', maar is dit de perfecte theorie voor jou waarmee je nu aan de top komt?X-Tenzo wrote:Gelukkig welTrAnEcId wrote:
Mooie theorie maar iedereen doet het uiteidnelijk op zijn eigen manier![]()
De theorie is mooi, maar de praktijk is nog veel mooier.
-
Dit is een deel van de tot nu toegepaste strategie en daarmee heb ik sinds ik deze gebruik 4 titels behaald in de laatste 5 seizoenen. Je moet over nog veel meer vaardigheden beschikken, het is niet alleen maar geld verdienen. Om zo veel geld te verdienen is niet moeilijk, maar om daarbij ook op absoluut topniveau te presteren is een ander verhaal. Er zijn zo veel kleine details die bij elkaar een groot verschil maken. Hoe ga je om met je Ts? Hoe kom je aan de echte toppers? hoeveel geduld heb je? hoe ga je om met de agressie? Hoe ga je om met je kaarten? en ga zo maar door.TrAnEcId wrote:Eerlijke vraag, moet niet bang zijn om te 'stoefen', maar is dit de perfecte theorie voor jou waarmee je nu aan de top komt?X-Tenzo wrote:Gelukkig welTrAnEcId wrote:
Mooie theorie maar iedereen doet het uiteidnelijk op zijn eigen manier![]()
De theorie is mooi, maar de praktijk is nog veel mooier.
Je moet alle topteams eerst bestuderen om te weten wat je moet doen om 1e in A te worden. Je moet tenslote een beter team opbouwen als alle andere managers. Zo weet je dus waar je het verschil moet maken. Als je de perfecte combinatie tussen prestatie, agressie, financiën, vr en vrb's spelen kan vinden, dan denk ik dat je daarmee heel ver kan komen en voor langere tijd, niet voor 1 of 2 seizoenen. Je moet gewoon van alles gebruik maken wat Sp bied ,ook de spfa statistieken zijn daarbij voor mij een belangerijke factor.
De perfecte theorie kan ik niet zeggen, ik ben nog geen 1e in A geweest. Ik kan alleen zeggen dat ik het wel via deze manier ga proberen. Als binnen een afzienbare tijd mijn doel bereikt is kan ik pas zeggen of het voor mij de perfecte theorie is.
-
achja
ik weet dat er moet getransfereerd worden en je ploeg moet upgeboost worden tot een beter geheel
ik ben begonnen met een A-elftal dat meekon in B en dat aangevuld met een sterke B-ploeg in 2 seizoenen.. de C-ploeg is voor jeugd en voor doorstromingen naar de B's.
De A's zijn nu wel redelijk oud, maar zijn wel op de top van hun kunnen.
Ik moet blijven transfereren vind ik, om verder te komen.
bvb dit seizoen
Huidig aantal gekochte spelers 5
Huidig aantal verkochte spelers 9
Uitgaven transfers:
GK: 15.75M (vaste B-keeper, potentiele A-keeper)
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
CF: 2.5M (talent dat mislukte, maar de doorverkoopwaarde blijkt nu al hoger te liggen)
CM: 4.0M (talent dat iets minder bracht dan verwacht, maar toch wordt gehoopt op een grotere doorverkoopwaarde)
RB: 3.65M (voorlopig gaat het behalve uitverdedigen, crescendo, potentiele B-speler)
CB: 4.5M (veel potentieel, al zeker 78% maar kan nog veel meer brengen, afwachten)
totaal uitgaven transfers: 30.4M
Inkomsten transfers:
CB 3.5M
CF 4.0M
GK (JS) 1.0M
RF (JS) 1.0M
LB (JS) 1.6M
GK 5.0M
CM 10.0M
RB (JS) 0.5M
LF (JS) 3.5M
totaal inkomsten transfers: 30.1M
= in balans ongeveer
en elke zet is een beredeneerde zet. Elke uitgaande transfer wordt vervangen door een betere speler of één met meer potentieel
Elke inkomende zet is berekend en met een doel voor ogen.
Als je niet meedoet aan deze zaken, geraak je achter denk ik.
Natuurlijk moet je de tijd en het plezier in het spel daarvoor hebben.
Afgelopen seizoen heb ik ook wel de grootste kut-jeugdspelers gekregen voor mijn visie over een geschikte jeugdspeler voor mn ploeg. Hopelijk is de eerste Kazach in mn team een voltreffer.
ik weet dat er moet getransfereerd worden en je ploeg moet upgeboost worden tot een beter geheel
ik ben begonnen met een A-elftal dat meekon in B en dat aangevuld met een sterke B-ploeg in 2 seizoenen.. de C-ploeg is voor jeugd en voor doorstromingen naar de B's.
De A's zijn nu wel redelijk oud, maar zijn wel op de top van hun kunnen.
Ik moet blijven transfereren vind ik, om verder te komen.
bvb dit seizoen
Huidig aantal gekochte spelers 5
Huidig aantal verkochte spelers 9
Uitgaven transfers:
GK: 15.75M (vaste B-keeper, potentiele A-keeper)
CF: 2.5M (talent dat mislukte, maar de doorverkoopwaarde blijkt nu al hoger te liggen)
CM: 4.0M (talent dat iets minder bracht dan verwacht, maar toch wordt gehoopt op een grotere doorverkoopwaarde)
RB: 3.65M (voorlopig gaat het behalve uitverdedigen, crescendo, potentiele B-speler)
CB: 4.5M (veel potentieel, al zeker 78% maar kan nog veel meer brengen, afwachten)
totaal uitgaven transfers: 30.4M
Inkomsten transfers:
CB 3.5M
CF 4.0M
GK (JS) 1.0M
RF (JS) 1.0M
LB (JS) 1.6M
GK 5.0M
CM 10.0M
RB (JS) 0.5M
LF (JS) 3.5M
totaal inkomsten transfers: 30.1M
= in balans ongeveer
en elke zet is een beredeneerde zet. Elke uitgaande transfer wordt vervangen door een betere speler of één met meer potentieel
Elke inkomende zet is berekend en met een doel voor ogen.
Als je niet meedoet aan deze zaken, geraak je achter denk ik.
Natuurlijk moet je de tijd en het plezier in het spel daarvoor hebben.
Afgelopen seizoen heb ik ook wel de grootste kut-jeugdspelers gekregen voor mijn visie over een geschikte jeugdspeler voor mn ploeg. Hopelijk is de eerste Kazach in mn team een voltreffer.
-
Ik heb ook echt veel spelers verkocht en gekocht dit seizoen, 31 totaal, komt er nog één bij.
Er waren 14 inkomende en 17 uitgaande transfers. De inkomende transfers koste me 68,6 miljoen en de uitgaande transfers leverden 75,2 miljoen op. Ik heb gelukkig nog een mooi bedrag met goede dubbele cijfers op de Sp bank en dat is wel nodig ook, ik ben dringend aan vervaning van enkele spelers toe. De helft van alle winst heb ik meteen weer gëinvesteerd in goede spelers. Gelukkig heb ik ook aardig wat verdient aan vr en Vrb's, alleen dat leverd al zo'n 15 miljoen op en had ik nog een aardig centje van vorig seizoen.
Ik denk dat jij ook wel aardig wat met vrb's en vr's hebt verdient. 30 miljoen transferomzet is wel genoeg om stabiel te blijven, maar om echt te groeien heb je volgens mij meer nodig. Ik hoop dat ik volgend jaar ook weer zo veel kan omzetten, dan kan je echt toppers kopen.
Ik heb in ieder geval zo'n supertalentje, hopen dat het wat wordt, verborgenskill is 98%.
We zullen het wel zien, we gaan ons beste weer doen
Er waren 14 inkomende en 17 uitgaande transfers. De inkomende transfers koste me 68,6 miljoen en de uitgaande transfers leverden 75,2 miljoen op. Ik heb gelukkig nog een mooi bedrag met goede dubbele cijfers op de Sp bank en dat is wel nodig ook, ik ben dringend aan vervaning van enkele spelers toe. De helft van alle winst heb ik meteen weer gëinvesteerd in goede spelers. Gelukkig heb ik ook aardig wat verdient aan vr en Vrb's, alleen dat leverd al zo'n 15 miljoen op en had ik nog een aardig centje van vorig seizoen.
Ik denk dat jij ook wel aardig wat met vrb's en vr's hebt verdient. 30 miljoen transferomzet is wel genoeg om stabiel te blijven, maar om echt te groeien heb je volgens mij meer nodig. Ik hoop dat ik volgend jaar ook weer zo veel kan omzetten, dan kan je echt toppers kopen.
Ik heb in ieder geval zo'n supertalentje, hopen dat het wat wordt, verborgenskill is 98%.
We zullen het wel zien, we gaan ons beste weer doen