Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by el stino »

met winst naar plek 2 :D
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
el stino

Post by el stino »

2 rode kaarten (waarvan eentje vroeg in de westrijd) zorgden ervoor dat we ondermaats presteerden..
jammer, want de tegenstander haalde slechts 136. we stelden speciaal ons minst agressieve ploeg op om voluit te gaan (ik ging niet eens over de schreef). maar het mocht dus niet zijn.
we zakken naar plek 4 op 2ptn van de eerste (met winst hadden we dus eerste gestaan :D :cry: )

de week goed afsluiten dan maar met een 9/12 morgen :P
yockr

Post by yockr »

10/12 deze week en zo gestegen naar de 5e plaats. Zou goed zijn als ik rond die plaats kan blijven.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
el stino

Post by el stino »

yockr wrote:10/12 deze week en zo gestegen naar de 5e plaats. Zou goed zijn als ik rond die plaats kan blijven.
heb zo de indruk dat alles eigenlijk nog mooi samen zit.
zelf een 9/12 gehaald. zeker tevreden mee :)
el stino

Post by el stino »

de week ietswat slecht begonnen door mijn ploeg niet helemaal op te slaan blijkbaar :|
duur puntenverlies (het 2e al dit seizoen, woeps :P ). maar we blijven nog mooi bovenaan.

donderdag wordt belangrijk met een wedstrijd tegen rechtstreekse collega/concurrent Yockr :)
zal erom spannen :P
yockr

Post by yockr »

Na 1-0 winst maandag en 0-13 tegen de laatste vandaag sta ik nu 3e :D Maandag werd wel mijn beste speler (RF) voor 5 wedstrijden geschorst!

Donderdag wordt inderdaad een interessante wedstrijd voor de 3e plaats, al is dat voorlopig hoger dan verwacht :)
el stino

Post by el stino »

yockr wrote:Na 1-0 winst maandag en 0-13 tegen de laatste vandaag sta ik nu 3e :D Maandag werd wel mijn beste speler (RF) voor 5 wedstrijden geschorst!

Donderdag wordt inderdaad een interessante wedstrijd voor de 3e plaats, al is dat voorlopig hoger dan verwacht :)
hier idem dito. ben benieuwd hoe ver onze beide teams gaan geraken dit seizoen. :)
vraag me ook af of ik me uit de beker moet laten zwieren om mijn team volledig fit te hebben op donderdag.. voorlopig liggen de toppers niet echt op donderdag (buiten morgen dan tegen u). dus nog even zien waar we staan op het einde van de heenronde :)
el stino

Post by el stino »

en een gelijkspel is de uitslag :P

dat ene puntje brengt Yockr wel op een mooie 2e plek. Zelf zakken we naar de 6e plek. Maar alles ligt nog zo dicht op elkaar. slechts 1ptn achter op de 2e plek van Yockr en 6ptn op de nummer 1 (waar we maandag tegen mogen spelen :mrgreen: )
yockr

Post by yockr »

Op een promotieplek naar de A, zolang het duurt :P Het verschil tussen plaaten 2 tot 6 is inderdaad miniem.
Niet echt meeval met de rode kaart maar een gelijkspel is niet slecht.
el stino

Post by el stino »

hier niet verloren deze week :)
wel 3 gelijke spelen en 1 maal winst, levert slechts 6ptn op. had toch verwacht van vandaag winst te kunnen pakken, maar blijkbaar hadden alle topploegen het moeilijk :P

op naar de laatste week van de heenronde met 2 toppers tegen de nummer 1 en nummer 3. allé ja, we staan allemaal op een zakdoek van elkaar dus er kan veel duidelijk worden. toch spannend :D
el stino

Post by el stino »

de week geopend met een mooie winst tegen de nummer 1 en hem zo zijn 3e verlies aangesmeerd :D
hiermee ligt alles terug open eigenlijk, want de kleine voorsprong die hij had is terug gereduceerd tot 1ptn voorsprong op de nummer 2, 2ptn voorsprong op de nummers 3 tem 5

1 FC Dukla Praha 28
2 Šutrteam 27
3 The Gunners FC 26
4 AFC Temosa Praha 26
5 Royal FC 26
6 Yasha 23

Zelf verloren we dit seizoen eigenlijk nog maar 1 keer, wat ook niet slecht is. dus als we morgen opnieuw de volle 3ptn kunnen pakken tegen Yasha. Dan blijven we aardig mee bovenin draaien en zal het spannend blijven tot het einde :twisted:
yockr

Post by yockr »

Gisteren 2-1 gewonnen en vandaag op verplaatsing met 3-4. Wel 2 keer nipt, maar ik had maandag geen RF beschikbaar en vandaag geen CB :) We staan nu op een mooie 3e plaats.

Donderdag zou ik thuis moeten kunnen winnen en dan is de heenronde zeker geslaagd.
el stino

Post by el stino »

geen Rm ter beschikking en een vrij logisch verlies als gevolg. We zakken ietswat naar de 6e stek, al kan het donderdag weer helemaal anders staan :)
yockr

Post by yockr »

Eenvoudig 2-1 gewonnen en zo wordt de heenronde afgesloten op een 1e plaats :o
Maar het blijft erg spannend in de top, niemand die er bovenuit steekt.
el stino

Post by el stino »

nice one Yockr :D jij dit seizoen kampioen en ik 2e? :p zou er wel voor willen tekenen. een seizoentje A zou mooi staan op de palmares :P
zelf easy winst vandaag. dus de heenronde goed afgesloten :)

slechts 2 keer verloren (waarvan eentje door eigen domme fout). 5 gelijke spelen, als we dat kunnen aanpakken en de random zit steeds in ons voordeel dan wordt het (hopelijk) een mooie terugronde :D

we zitten ook in de beker nog. eens kijken of we dit seizoen opnieuw bij de laatste week geraken :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”