Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

mr charlie
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie D

Post by mr charlie »

Nike102 wrote: Tue Mar 04, 2025 9:04 am Jammer, anders was je zeker van de titel,

De LNR zouden normaal wel zeer dicht bij elkaar moeten liggen hé voor je concurrent Dablova in de laatste match, dus het kan zeker nog.
Ik hoop voor jou dat hij punten laat liggen. Lijkt me 50/50

GL!
promotie is het belangrijkste
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
mr charlie

Post by mr charlie »

2e plaats, maar promotie
omdat het zo spannend is, maakt dit het ook leuker. Beter dan geen tegenstand en met de vingers in de neus kampioen spelen.
in het algemeen tevreden van het seizoen en op 4 posities nog een verbetering gemaakt in het team.
Fun, thats the spirit
Image
d van den d
Team President

Post by d van den d »

Na een vlekkeloos seizoen in divisie E zijn wij voor de tiende keer in ons bestaan kampioen geworden! Met de transfers hebben wij wisselend succes geboekt, al hebben we ook de grootste miskoop ooit binnen gehaald. Daar zal ik nog een post aan toewijden aan de klaagmuur :(

Komend seizoen zijn de Rotterdammers te bewonderen in D.27. Met Inter Ostrava krijg ik al te maken met een beduchte concurrent voor de strijd om de titel. Wellicht is het voor mij het beste om voor de 3e plek te gaan. Ik heb nog een heel jonge selectie, dus de tijd staat aan mijn kant :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
mr charlie

Post by mr charlie »

d van den d wrote: Fri Mar 07, 2025 11:57 am Na een vlekkeloos seizoen in divisie E zijn wij voor de tiende keer in ons bestaan kampioen geworden! Met de transfers hebben wij wisselend succes geboekt, al hebben we ook de grootste miskoop ooit binnen gehaald. Daar zal ik nog een post aan toewijden aan de klaagmuur :(

Komend seizoen zijn de Rotterdammers te bewonderen in D.27. Met Inter Ostrava krijg ik al te maken met een beduchte concurrent voor de strijd om de titel. Wellicht is het voor mij het beste om voor de 3e plek te gaan. Ik heb nog een heel jonge selectie, dus de tijd staat aan mijn kant :)
Mijn vriend Poesele zat dit seizoen ook bij inter ostrava in D27 , dit is reeds het 2e à 3e seizoen dat er daar rare keuzes gebeuren in de opstelling.
Beschouw je dus niet kansloos, wie weet gaat die opnieuw bewust voor plaats 3.
Fun, thats the spirit
Image
Oberyn
Assistant Manager

Post by Oberyn »

Will put a lot of players for sale in the coming days. Probably the best ones are CF (24y; BP 75+; aggression 95%) and RM (21y; BP 74+; aggression 98%), looks like something for Sparta Palmeiras. ;)
meangreen

Post by meangreen »

Ik kom dit seizoen uit in de D9 en ga voor niks minder dan het kampioenschap. :D
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
d van den d
Team President

Post by d van den d »

meangreen wrote: Sun Mar 16, 2025 9:06 pm Ik kom dit seizoen uit in de D9 en ga voor niks minder dan het kampioenschap.
Ook moeite met foutmeldingen op het forum? Je hebt je post nou 3 keer gedeeld.
meangreen

Post by meangreen »

klopt, inmiddels 2 verwijderd...
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar SPEL seizoen 48

d van den d
Team President

Post by d van den d »

Met 12/12 een perfecte start gemaakt. Samen met Lucix en Azrael staan wij op een gedeelde eerste plaats. :)
meangreen

Post by meangreen »

Vanmorgen de koploper verslagen waardoor we nu bovenaan staan.
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar SPEL seizoen 48

d van den d
Team President

Post by d van den d »

Met de tweede week zijn we met de neus hard op de feiten gedrukt. We kwamen helaas te kort tegen teams die wat verder zijn. Met name Luxic en Inter Ostrava springen eruit. Het scheelt dat we die nu achter de rug hebben. Ik pas mijn doelstelling aan om voor de 3e plaats te gaan dit seizoen.

Dit weekend krijgen de spelers de nodige rust, en hebben we CB Raeymaeckers mogen verwelkomen in onze team :)
meangreen

Post by meangreen »

d van den d wrote: Sat Mar 29, 2025 10:59 am Met de tweede week zijn we met de neus hard op de feiten gedrukt. We kwamen helaas te kort tegen teams die wat verder zijn. Met name Luxic en Inter Ostrava springen eruit. Het scheelt dat we die nu achter de rug hebben. Ik pas mijn doelstelling aan om voor de 3e plaats te gaan dit seizoen.

Dit weekend krijgen de spelers de nodige rust, en hebben we CB Raeymaeckers mogen verwelkomen in onze team :)
lekkere spelert! Wel fors bedrag maar dat betaal je helaas tegenwoordig....
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar SPEL seizoen 48

d van den d
Team President

Post by d van den d »

Met nog 11 wedstrijden te gaan ziet het eruit dat de top 5 moet gaan lukken. We gaan met Azrael de strijd aan om 3e te gaan worden. Hier en daar weten wij een versterking binnen te halen, waardoor er ook de mogelijkheid is om spelers te verkopen die het niveau niet aan kunnen, of niet de juiste agressie hebben :) De selectie is nog lang niet rond, maar het begint langzamerhand ergens op te lijken!
d van den d
Team President

Post by d van den d »

Met nog 1 wedstrijd te gaan tegen een botteam eindigen wij op een vrij teleurstellende 4e plaats. Terugkijkend op het afgelopen seizoen heb het mij dan ook niet mee gezeten. Met name de wedstrijden tegen Azrael. Uit pakte ik twee keer rood en heel vroeg in de wedstrijd een blessure, met als gevolg verlies. In de thuiswedstrijd de betere met 4lr verschil, maar toch gelijkspelen. En zo kan ik nog een aantal opnoemen waarin mr Random niet aan Rotterdamse kant stond. Echter mag ik het ook aan mezelf verwijten, want ik heb immers ook een paar keer vergeten een wedstrijd in te stellen. Uiteindelijk zijn wij 4e geworden ipv 3e, dus is het niet het einde van de wereld :)

Daarentegen zijn er redelijke transfers gedaan en is het team een stuk sterker geworden in verhouding tot het begin van het seizoen, bovendien pak je met een 4e plaats wat prijzengeld mee. Alle kleine beetjes helpen!

Met het afgelopen seizoen als leermoment is het mijn wens om als doelstelling uit te spreken om komend seizoen vol voor de titel te gaan :)
mr charlie

Post by mr charlie »

we duimen voor het volgende seizoen.
Fun, thats the spirit
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”