Het lijkt weer spannend te zullen worden voor promotie, eerste heeft 2 puntjes meer.
Moderator: Moderator
Er word 3x afgerond, dus het zou zelfs 139,5 geweest kunnen zijnhans0812 wrote:Zowel donderdag als vandaag gewonnen, donderdag een verwachte overwinning en vandaag een niet verwachte overwinning. Vooraf had ik met BS een linierating van 138.8 verwacht en door 1 middenvelder op offensief te zetten had ik wel gehoopt dat het iets hoger zou worden maar ik haalde zelfs 141. Dit is een afgerond getal dus zou ook 140.5 geweest kunnen zijn.
Kijk dat wist ik niet van dat 3x afronden en dat verklaart die 141 beter... bedankt voor je uitleg Remedyremedy73 wrote:Er word 3x afgerond, dus het zou zelfs 139,5 geweest kunnen zijnhans0812 wrote:Zowel donderdag als vandaag gewonnen, donderdag een verwachte overwinning en vandaag een niet verwachte overwinning. Vooraf had ik met BS een linierating van 138.8 verwacht en door 1 middenvelder op offensief te zetten had ik wel gehoopt dat het iets hoger zou worden maar ik haalde zelfs 141. Dit is een afgerond getal dus zou ook 140.5 geweest kunnen zijn.
Dan zullen we wel de zeilen moeten zien te vinden..........donderdag wel gewonnen maar daar wint ook een beginnende H-manager van, vrijdag kwamen we niet verder dan een LR van 138 en bijgevolg ging de uitwedstrijd verloren, de tegenstander was gewoonweg beter.hans0812 wrote:Maandag en dinsdag 2 uitwedstrijden waaronder één tegen de koploper, alletwee verloren, op zich terecht. De voorsprong op de nr.11 is geslonken tot 2 magere puntjes, dus we zullen alle zeilen moeten bijzetten om het degradatiespook te ontlopen.
Elk seizoen is andersyockr wrote:Het is nog langVorig seizoen stond ik ook 1e na de heenronde en op het eind 7e.
Daar reken ik deze keer niet op maar het ligt toch allemaal weer dicht bij elkaar.
Met een beetje pech verlies ik met 3-1 van de 13e.
We zien wel