Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie C
purple_white wrote:Den Uier wrote:Vandaag weeral verloren met 1-0 tegn Purple maar mijn team kon geen vuist maken want er viel iemand uit uit met blessure en lap ratings gaan flink omlaag. Had gehoopt op een gelijkspel maar dat zat er duidlijk niet in. Vorige wedstrijd met gelijke ratings een rode kaart erbij en nu een blessure. Ik hoop me de terugronde degelijk te herpakken dat heb ik vorig seizoen ook gadaan en ben
Idd jammer van die blessure. Ik kreeg gisteren ook nog een bericht, een blessure van mn A-RF... toeval wil nu dat zijn vervanger de enige goal in de wedstrijd maakte. Ik ben wel gelukkige met mijn eerste 3 punten. Hopenlijk ben ik nu vertrokken. Al zal het morgen knokken worden tegen "FC Stiintza Craiova"(4de). Met een gelijkspel zou ik heel tevreden zijn.
En vandaag wonnen we met 3-2. We waren 1% beter maar dat mag ook. Alhoewel onze TS nog maar rond de 80% zit te bengelen ben ik wel tevreden met deze winst. 4 punten op de eerste week lijkt me niet slecht

-
- Team President
We hoopten op een gelijkspel en het is nog een vlotte overwinning geworden
De tegenstander stelde een paar jeugdspelers op en zo werd het 2-4
8 punten gehaald de eerste week met een TS nu op 68%

De tegenstander stelde een paar jeugdspelers op en zo werd het 2-4

8 punten gehaald de eerste week met een TS nu op 68%
-
4-2 winst tege Real Pilsen. Daardoor komen we uit de gevaren zone (voorlopig). Morgen wacht een lastige verplaatsing naar FC SY.
Al hopen we op de volle 3 punten. Mijn TS is staat voorlopig op 87%.
Ik ben ook een beetje aan het verjongen want sommige A-spelers verliezen na 1 wedstrijd al 10 fitheid ratings waardoor ik de 2de wedstrijd al een halve B-ploeg moet opzetten. Dat kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn.
Ik ben ook een beetje aan het verjongen want sommige A-spelers verliezen na 1 wedstrijd al 10 fitheid ratings waardoor ik de 2de wedstrijd al een halve B-ploeg moet opzetten. Dat kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn.
-
purple_white wrote:4-2 winst tege Real Pilsen. Daardoor komen we uit de gevaren zone (voorlopig). Morgen wacht een lastige verplaatsing naar FC SY.
Vandaag verloren we tegen de leider wat wel te verwachten was. Ben nog steeds niet in paniek en hoop op een goede terug ronde of wanneer de TS weer hoog genoeg is. Mijn TS laat dan momenteel niet toe wat degelijke ratings te behalen. We spelen rustig verder en zien wel wat het brengt.

-
- Team President
4-2 gewonnen vandaag
Morgen kunnen we geen deftige ploeg opstellen,vooral door blesures,daardoor gaat een voltallige jeugdploeg opgesteld worden
TS is toch al gestegen naar 76%

Morgen kunnen we geen deftige ploeg opstellen,vooral door blesures,daardoor gaat een voltallige jeugdploeg opgesteld worden

TS is toch al gestegen naar 76%

-
0-0 op FC SY vandemorgen. Een uitslag waar we best vrede met kunnen nemen. Al waren we 1% beter.
We tuimelen door dit gelijkspel 2 plaatsen achteruit. We staan 10de. AS Bari 13de, hij kon geen punt gaan rapen op "S.K. de twee linkervoeten". Wij bekampen deze ploeg donderdag thuis. We verwachten niet zo heel veel van deze wedstrijd.
We tuimelen door dit gelijkspel 2 plaatsen achteruit. We staan 10de. AS Bari 13de, hij kon geen punt gaan rapen op "S.K. de twee linkervoeten". Wij bekampen deze ploeg donderdag thuis. We verwachten niet zo heel veel van deze wedstrijd.
Weer eens gewonnen met 2-1, Hierdoor staan we 11e met 7/18. Donderdag gaan we weer voor de 3 punten uit tegen nr.16
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
-
- Team President
Verwacht verlies,al viel de score nog goed mee,0-4 met linies 106-141 

Na 6 matchen heb ik de lastige klappers al gehad..
veel draws gehad, sta nu 7e..
Hoop halverwege op sluippositie 3e te staan..
dan reround de handel sluiten en B2B3
veel draws gehad, sta nu 7e..
Hoop halverwege op sluippositie 3e te staan..
dan reround de handel sluiten en B2B3
0-6 gewonnen tegen nr.16. Sta nu boven de streep op een 8e plaats
. Aankomende nacht thuis tegen nr.2, zou normaal gesproken een winst in kunnen zitten maar jammergenoeg zijn allebei mijn SW's geschorst/geblesseerd. We zullen flink moeten puzzelen!

Team: N.V.C.
-
Vandaag 2-1 verloren van FC SY. Wegens fitheidsproblemen (door de beker) heeft een halve B-ploeg moeten spelen. De TS staat bijna terug gelijk ie moet zijn. We zitten ongeveer aan 90% nu dus nog effe en dan barst ik pas los in C.8 

-
- Team President
Gisteren 0-3 en vandaag 4-2 gewonnen tegen de nrs 13 en 16
Door de overwinningen is de TS al goed gestegen,staat nu al op 90%,maar zal daar niet lang blijven staan want er moeten nog een paar spelers vervangen worden
Nooit gedacht dat we in deze omstandigheden op een gedeelde 3e plaats zouden staan,wel al op 7 punten van de leider die nog steeds ongeslagen op kop staat

Door de overwinningen is de TS al goed gestegen,staat nu al op 90%,maar zal daar niet lang blijven staan want er moeten nog een paar spelers vervangen worden

Nooit gedacht dat we in deze omstandigheden op een gedeelde 3e plaats zouden staan,wel al op 7 punten van de leider die nog steeds ongeslagen op kop staat

-
Den Uier wrote:Vandaag 2-1 verloren van FC SY. Wegens fitheidsproblemen (door de beker) heeft een halve B-ploeg moeten spelen. De TS staat bijna terug gelijk ie moet zijn. We zitten ongeveer aan 90% nu dus nog effe en dan barst ik pas los in C.8
Laat het ons hopen hé!

Ik ben wat aan het verjongen, dus mijnen TS stijgt niet echt

-
Eerste seizoen terug in C is effe zoeken hé want wist niet wat niveau er was.. Ook al zak één seizoentje af dan is dat helemaal niet erg maar zal dan wel sterker terug komen en terug een vaste waarde wordenpurple_white wrote:Den Uier wrote:Vandaag 2-1 verloren van FC SY. Wegens fitheidsproblemen (door de beker) heeft een halve B-ploeg moeten spelen. De TS staat bijna terug gelijk ie moet zijn. We zitten ongeveer aan 90% nu dus nog effe en dan barst ik pas los in C.8
Laat het ons hopen hé!![]()
Ik ben wat aan het verjongen, dus mijnen TS stijgt niet echt. Hij staat voorlopig op 86% dusja... Maar goed vandemorgen gewonnen tegen de allerlaatste met 0-8.