N.V.C. wrote:Voorin is het ondertussen erg spannend! De Vlammers staan op dit moment op een 3e plaats maar hebben nog alle kans om kampioen te worden.
We zijn dit seizoen gestart met een TS van amper 60% en ondertussen zijn er al 13 transfers gedaan dit seizoen en nog strijden we mee voor de eerste plaats
Ons doel was dit seizoen rustig meedraaien middenin,maar met nog 7 speeldagen te gaan strijden we nog mee voor de tittel!We hebben wel nog het moeilijkste progamma,te beginnen maandag tegen de nr1,dinsdag uit naar KFC Izegem 1981(nr4),twee wedstrijden die de doorslag zullen geven Na deze twee wedstrijden gaan we zien waar we staan...
Ik denk ook dat dit vooral komt omdat we in een hele sleche competitie zitten. Bij de competite van purple moet je zkr 1x per week een 140-er halen om behoud te hebben. Ik heb telkens boven de 130 en blijf er makkelijk in. Ik sta wel 10e maar ik heb nog een makkelijk programma en lage teamspirit(16 transfers dit seizoen). Maar ik hoop voor je dat je kampioen wordt ik zal in elk geval proberen te winnen van nrs. 1 en 2
N.V.C. wrote:Ik denk ook dat dit vooral komt omdat we in een hele sleche competitie zitten. Bij de competite van purple moet je zkr 1x per week een 140-er halen om behoud te hebben. Ik heb telkens boven de 130 en blijf er makkelijk in. Ik sta wel 10e maar ik heb nog een makkelijk programma en lage teamspirit(16 transfers dit seizoen). Maar ik hoop voor je dat je kampioen wordt ik zal in elk geval proberen te winnen van nrs. 1 en 2
Een slechte competitie zou ik het zeker niet noemen als je de teams bekijkt(de eerste 10 kunnen allemaal een 140er halen),er zijn wel de onderste 5 ploegen die niet competitief spelen
Promoveren is of was zeker geen doel en dat blijft zo,we spelen gewoon elke wedstrijd om te winnen en als de kans er is om kampioen te spelen gaan we die zeker niet laten schieten,maar zover zijn we nog lang niet
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Dju, vandaag maar 1-1 gespeeld op FC Sharky! Ik was nochtans beter... 132 - 135. Hierdoor mis ik 2 belangrijke punten in de degradatie strijd... Morgen thuis tegen de 5de. Nu moet er gewoon in elke match punten gehaald worden anders haal ik het niet.
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
Vandaag gewonnen met 2-1 tegen de 5de. We blijven 13de maar we komen tot op 3 punten van de 8ste plaats. Het klassement kan nog alle kanten uit! Verder ben ik wel een beetje teleurgesteld in de leider FC NBG. Hij liet zijn Tsjechische competitiegenoot(14de) vandaag duidelijk winnen met 5-1
Last edited by purple_white on Tue Oct 20, 2009 1:27 pm, edited 1 time in total.
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!
Net nu het erop aankomt komt Lord Random stokken in de wielen steken
Maandag thuis tegen de leider 1-1 terwijl we 1% beter waren,en hij toch wel héél goed wegkomt met zijn agressie
Vandaag uit tegen de nr 4 weer gelijk terwijl we 4% beter presteren
We konden los op kop staan maar moeten tevreden zijn met een derde plaats
purple_white wrote:Vandaag gewonnen met 2-1 tegen de 5de. We blijven 13de maar we komen tot op 3 punten van de 8ste plaats. Het klassement kan nog alle kanten uit! Verder ben ik wel een beetje teleurgesteld in de leider FC NBG. Hij liet zijn Tsjechische competitiegenoot(14de) vandaag duidelijk winnen met 5-0
Ook vandaag wonnen we met 7-0 en ben zeer teleurgesteld in de leider FC NBG die zijn tjechisch maatje liet winnen terwijl er anderen zijn aan het knokken voor erin te blijven. Heb mijn ongenoegen ook in een persbericht gezet zodat ze het weten. How low can you go !
Vandaag met mn B-ploeg gewonnen van Twente met 0-8. Nu staan we efkes op de "veilige" 10de plaats. Wat is het daar toch spannend onderin. Tussen plaats 6 en plaats 13 scheelt het maar 5 puntjes!
Morgen speel ik tegen Newcastle Praha. Een zeer belangrijke wedstrijd is dat!
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!
purple_white wrote:Vandaag met mn B-ploeg gewonnen van Twente met 0-8. Nu staan we efkes op de "veilige" 10de plaats. Wat is het daar toch spannend onderin. Tussen plaats 6 en plaats 13 scheelt het maar 5 puntjes!
Morgen speel ik tegen Newcastle Praha. Een zeer belangrijke wedstrijd is dat!
Vandaag 2-1 verloren maar met een scheids van 94% speelde hij 75% agressie en heeft niks rood gehad. Wel een gelukje denk ik.
2-1 verloren van nr.11 en nu wordt het toch echt oppassen! Het verschil is nog maar 4 punten. Maar als Wattie Walkers en de Vlammers winnen van nr.11 kan het bijna niet meer misgaan want de laatste wedstrijd van ons tegen nr. 12 moet toch gewonnen worden. Als we vannacht hadden gewonnen had ik de Vlammers laten winnen maar nu ga ik toch voor een puntje om dichter bij behoud te zijn!
N.V.C. wrote:2-1 verloren van nr.11 en nu wordt het toch echt oppassen! Het verschil is nog maar 4 punten. Maar als Wattie Walkers en de Vlammers winnen van nr.11 kan het bijna niet meer misgaan want de laatste wedstrijd van ons tegen nr. 12 moet toch gewonnen worden. Als we vannacht hadden gewonnen had ik de Vlammers laten winnen maar nu ga ik toch voor een puntje om dichter bij behoud te zijn!
Voor mij brengt het toch niks meer op,de eerste plaats lijkt onmogelijk en als tweede wil ik niet promoveren Ik heb in de E-div het bekertje gemist en de volgende wil ik niet missen
Succes morgen!
2-1 winst tegen Newcastle Praha! 143-138. Wat een ratings zeg voor een degradatie topper. En dat dan nog eens op een vrijdag. Door deze winst schuiven we weer één plaatsje op naar de 9de plaats . Maandag spelen we thuis tegen FC Teschen(7de). Hij heeft nog enkele spelers op de TL staan. Hopenlijk vertrekken er daar nog een paar van voor maandag .
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!
En we hebben verloren van de Vlammers met 2-3. Linies: 136-138. Een verdiende overwinning voor de Vlammers die nu nog uitzicht hebben op de eerste plaats! Wil FC.Barcelona wel promoveren? want ze verliezen met 5-2 door een slecht team op te stellen. Of spaarde hij zich voor de laatste week? We zullen in ieder geval proberen om ze dinsdag thuis op een gelijkspel te houden! Nr.11 gelukkig verloren en dus blijft het gat 4 punten, dit moet toch wel genoeg zijn.
Vandaag met 1-0 gewonnen tegen "FC Teschen", 143-136. Nu morgen op FC NBG (de leider). Daar gaan we alvast niets gaan rapen volgens mij... Dan zal het maar op de laatste speeldag moeten gebeuren... tegen export.
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!