Is dat echt? Miljaar, hé.Bunne4tw wrote:0-1 gewonnen. vandaag een redelijk zware beker wedstrijd, moet even zien hoe ik dat ga oplossen aangezien mijn leaque tegenstander al uit de beker is.
jammer genoeg heeft SK Slavia Prague nogal geluk gehad vandaag, door met minder linieratings toch te winnen, anders stond ik op nog 1 punt achterstand.
Divisie C
Moderator: Moderator
Re: Divisie C
TEAM : Djerba
Tis niet alleen dat bekertje waar je het voor moet doen, hé. Ook voor de centjes!Wikke wrote:In C.4 loopt alles nogal onverwacht.
Ik ben bezig met een generatiewissel, en had gemikt op een plaats tussen 5 en 10.
Maar ik sta verdorie eerst met 5 punten voorsprong.
Ik speelde vandaag op het veld van de tweede, en had mijn B-ploeg opgesteld om me wat te laten inlopen.
Resultaat: 1-2 winst met belachelijke ratings (125-131).
Ik denk dat ik maar 2 keer een tegenstander heb gehad die meer dan 135 haalde??
Binnenkort zal de C-ploeg dus een paar matchen moeten spelen om promotie te vermijden.
Het kampioenenbekertje is wel verleidelijk, maar zou toch te vroeg komen.
Ik heb geen zin om daarna weer meteen te degraderen.

Nu kampioen en volgend jaar degraderen:
+2800000 euro
+ supporterbonus en daarna -300 en in't algemeen minder aangroei in seizoen 2.
Nu derde en daarna kampioen:
+3600000 euro
+ supporterbonus
+meer achterbangroei door meer winstmatchen.
+plezanter om bovenaan te spelen.
+2800000 euro
+3600000 euro
+ supporterbonus
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
- Member of the Soccer Project Association
Allemaal feiten, ik zou hetzelfde doen. Je hebt het bekertje dit seizoen niet maar volgend seizoen dan welWikke wrote:Nu kampioen en volgend jaar degraderen:
+2800000 euro
+3600000 euro
+ supporterbonus

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Ja. Dan moet je idd 3e proberen te worden.Wikke wrote:Nu kampioen en volgend jaar degraderen:
+2800000 euro
+3600000 euro
+ supporterbonus
beetje verkeerde spelers opgesteld in de beker. echt dom van me, ben wel door alleen de wedstrijd van vandaag is belangrijker
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
2-1 winst. hopelijk sluiten we deze week af met 12/12 want volgende week wordt erg zware week. daar heb ik vorige helft van het seizoen 6 punten verloren, hoop dat ik er minimaal 9 punten uit kan halen+een ronde verder in de beker.
Jammer dat jij donderdag weer tegen dat cumperteam mag aantreden Gert
, dat maakt het voor mij niet makkelijker.
Jammer dat jij donderdag weer tegen dat cumperteam mag aantreden Gert

Sta op een mooie 7e plaats in C.2
, had veel hoger kunnen staan maar dit jaar probeer ik zover mogelijk te komen in de beker. Als we maar in de top 10 blijven. Op dit moment staat de nr.11 op 7 punten dus ik heb nog genoeg ruimte.

Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Dat is idd een heel groot voordeel voor mij. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik ga winnen. Op verplaatsing zal ik tegen jouw al heel blij zijn met 1 punt.Bunne4tw wrote:2-1 winst. hopelijk sluiten we deze week af met 12/12 want volgende week wordt erg zware week. daar heb ik vorige helft van het seizoen 6 punten verloren, hoop dat ik er minimaal 9 punten uit kan halen+een ronde verder in de beker.
Jammer dat jij donderdag weer tegen dat cumperteam mag aantreden Gert, dat maakt het voor mij niet makkelijker.
Ik voel het doemscenario van een paar seizoenen geleden al weer afkomen... Nog maar 4 punten voorsprong, en nog maar 4 punten voorsprong. Vandaag 2 punten beter in linieraiting, en gelijk gespeeld. Maar het ergste is dat er een speler rechtstreeks rood heeft gekregen, en dat ik die 4 dagen moet missen. Ik heb daar wel een volwaardige vervanger voor, maar het wil wel zeggen dat er niks mag misgaan. Dit kan me dus het kampioenschap kosten.
dat is inderdaad vervelend. ik baal er steeds maar van dat die SK Slavia Prague redelijk wat geluk heeft gehad. onder andere tegen mij terwijl ik 4% beter was. Wil opzich wel graag promoveren, alhoewel nog 1 jaar C niet heel erg zal zijn. Maar ben de laatste tijd nog steeds een beetje laks met het maken van opstellingen.
-
- Member of the Soccer Project Association
Eigenlijk nog een extra voordeel voor het laatste. Je fantevredenheid zal heel het seizoen hoog blijven dus de inkomsten zijn hoog en bij het eerste is dat zo nietWikke wrote:Nu kampioen en volgend jaar degraderen:
+2800000 euro
+3600000 euro
+ supporterbonus

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Fantevredenheid hoog houden is nou niet echt moeilijk. Normaal gezien verlies je niet alle 30 matchen...B e n wrote:Eigenlijk nog een extra voordeel voor het laatste. Je fantevredenheid zal heel het seizoen hoog blijven dus de inkomsten zijn hoog en bij het eerste is dat zo nietWikke wrote:Nu kampioen en volgend jaar degraderen:
+2800000 euro
+3600000 euro
+ supporterbonus
+plezanter om bovenaan te spelen..
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Eerste deel van het Nederlands 3- luik weten te winnen. Morgen zit er niet meer in dan een gelijkspel, en zonder de nodige portie geluk zal dat een nederlaag worden. Dan gelukkig een makkelijke wedstrijd, en dan vrijdag opnieuw een aartsmoeilijke verplaatsing naar Bunne. Het zou dus best kunnen dat ik mijn 1ste plaats op het einde van de week kwijt ben.