Divisie C
Moderator: Moderator
Re: Divisie C
Mijn doelmannen zijn er al een hele week op aan het trainen!Bunne4tw wrote:Als het maar niet een gevalletje 'Bolat' wordt hehe

TEAM : Djerba
Toch weten te winnen vandaag. Mede doordat zijn keeper gisteren nog geblesseerd is uitgevallen, en hij met zijn C keeper heeft moeten spelen.
dillema's, moet even goed bedenken hoe ik komende twee Leaque wedstrijden aanpak. twijfel of mijn B-team kan winnen van LIBUS, want vrijdag tegen Gert is nogal lastig. Vorige seizoenshelft verloren van libus, dus dat was een erg dure week.
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
Ik zou als ik jouw was absoluut wraak willen nemen tegen Libus.Bunne4tw wrote:dillema's, moet even goed bedenken hoe ik komende twee Leaque wedstrijden aanpak. twijfel of mijn B-team kan winnen van LIBUS, want vrijdag tegen Gert is nogal lastig. Vorige seizoenshelft verloren van libus, dus dat was een erg dure week.

wil ik ook, zou lullig zijn als ik met me B-team van hem verlies en dan vrijdag ook nog eens van jouw verlies.
Zo is dat. Je moet match per match aanpakken. Bovendien moet je van die Tsjechen geen cadeaus verwachten...Bunne4tw wrote:wil ik ook, zou lullig zijn als ik met me B-team van hem verlies en dan vrijdag ook nog eens van jouw verlies.
haha zit hier een beetje eigen belang in
?
ik moet eigenlijk ook van jouw winnen. Zie dat hij wel erg gedurfd speelt met zijn agressie, daar houd ik niet zo van. Maandag stelde hij bijvoorbeeld veel spelers van ongeveer 80% agressie op en zelfs 1 van 100% agressie terwijl de scheids 71% had en hij met 60 speelt. Dan zit hij gewoon op 231 opgeteld. En pakt geen eens een rode kaart, misschien ook wel wat geluk maar ja.
ik heb toch het vermoeden dat ik verlies vanavond maar hoop het uiteraad niet. zal zeker niet me sterkste team opstellen.

ik moet eigenlijk ook van jouw winnen. Zie dat hij wel erg gedurfd speelt met zijn agressie, daar houd ik niet zo van. Maandag stelde hij bijvoorbeeld veel spelers van ongeveer 80% agressie op en zelfs 1 van 100% agressie terwijl de scheids 71% had en hij met 60 speelt. Dan zit hij gewoon op 231 opgeteld. En pakt geen eens een rode kaart, misschien ook wel wat geluk maar ja.
ik heb toch het vermoeden dat ik verlies vanavond maar hoop het uiteraad niet. zal zeker niet me sterkste team opstellen.
Natuurlijk zit daar eigenbelang in.
Maar ik meende wel wat ik zei van die Tsjechen. Daar ben ik nl nog het meeste bang voor. Ik ken die manager die 2e staat zo'n beetje van vroeger, en ik weet dat die helemaal niet vies is van afspraakjes maken. Dus ik ben zelf best wel bang van die Tsjechische connectie in onze reeks...

Maar ik meende wel wat ik zei van die Tsjechen. Daar ben ik nl nog het meeste bang voor. Ik ken die manager die 2e staat zo'n beetje van vroeger, en ik weet dat die helemaal niet vies is van afspraakjes maken. Dus ik ben zelf best wel bang van die Tsjechische connectie in onze reeks...
ja precies maar als je een beter team hebt moet je gewoon winnen en dat heb ik nagelaten, k*tzooi, toch beetje onderschat.
naja onderschat is misschien toch overdreven. 196 was mijn hoogste agressie en hij zat ver over de 200 met erg veel spelers. maja ik pak rood en hij geen 1 keer. zo zit SP nou eenmaal in elkaar. betwijfel ook of ik vanavond tegen jouw nog punten kan pakken Gert.
zie trouwens dat die tjechen wel punten van elkaar hebben afgepakt. dat is nog een klein lichtpuntje van vandaag.
naja onderschat is misschien toch overdreven. 196 was mijn hoogste agressie en hij zat ver over de 200 met erg veel spelers. maja ik pak rood en hij geen 1 keer. zo zit SP nou eenmaal in elkaar. betwijfel ook of ik vanavond tegen jouw nog punten kan pakken Gert.
zie trouwens dat die tjechen wel punten van elkaar hebben afgepakt. dat is nog een klein lichtpuntje van vandaag.
oei kwam er gelukkig vandaag nog achter dat me beste speler ze contract vandaag afliep.
Ik ben dat al heel vaak tegen gekomen dat ik in een Vr of een Vrb tegen iemand speelde die met een totaal agressie van ruim 200 speelde, en geen rode kaart pakte. Zit idd soms heel erg raar in elkaar.
Verdomme verloren door een rechtstreekse rode kaart bij een scheids waar ik normaal nooit rood mag bij pakken.
Altijd hetzelfde liedje met die scheidsrechters...
Gelukkig moet ik hem maar 1 speeldag missen.
Milamilaa blijft ook maar winnen, en daar krijg ik het serieus van op mijn zenuwen!

Gelukkig moet ik hem maar 1 speeldag missen.
Milamilaa blijft ook maar winnen, en daar krijg ik het serieus van op mijn zenuwen!
gelukkig gewonnen, had ik niet verwacht trouwens. die rode kaart was echt pech ja als je kijkt naar de totale agressie. jij wordt wel kampioen hoor Gert. we moeten beide nog tegen die tjech. als jij wint zal ik er ook alles aan doen om te winnen aangezien ik hem nog wel voorbij kan. als ik van jouw verloren had, had ik me misschien wel geconcentreerd op hele andere dingen dan de leaque.