Divisie C
Moderator: Moderator
Re: Divisie C
Toen ik tegen hem speelde waren er ook 8 punten verschil (149-141). Ze zeggen wel eens dat het tegen de kleintjes is dat je kampioen speelt. Hij zal ook van die theorie uitgaan zeker?
TEAM : Djerba
Ik realiseer mij net dat als ik maandag tegen hem, dat ik dan kampioen ben. 

Ik hoop het. Dan kan ik de laatste 2 wedstrijden er een paar opstellen die nog wat extra ervaring nodig hebben.
Nog geen kampioen dus. 143-147, en gelijk. Het verhaal van het seizoen zeker voor hem? Ik heb begot nog geen enkele keer gehad dat ik minder was in linieraiting, en toch won of gelijkspeelde. 

Tja. Ik heb mijn best gedaan. Maar als de random niet meewilt...Bunne4tw wrote:dat komt mij ook niet echt goed uit:)
Ja jongens. Weer gelijk
En nu waren de linieraitings 146-134
Maar we zijn wel kampioen! 

haha ja onbegrijpelijk dat gelijkspel van je! wel gefeliciteerd!
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
Merci! Ik vrees wel dat promotie er voor jouw niet meer inzit. Zoals te vrezen was gaan de andere Tsjechen hem niks in de weg leggen. Dat zag je wel aan de opstelling van zijn tegenstander van vandaag.
1-0 verloren tegen nr.2. Het was verwacht omdat ik mijn team spaarde voor de bekerwedstrijd, ik hoop daar op een 139-er en dat zou normaal gesproken genoeg moeten zijn
. Sta nu 6e en zal wrs 5e eindigen omdat ik laatste wedstrijd tgn nr.15 moet.

Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
ging ik ook niet meer vanuit, aangezien ik zelf teveel punten dom heb verspild. de beker wordt vandaag ook een erg lastig verhaal, maar heb wel een kans. moet me maar richten op volgend seizoen, dan heb ik hopelijk ook zo'n mooi bekertje van de C in me prijzenkastBombay wrote:Merci! Ik vrees wel dat promotie er voor jouw niet meer inzit. Zoals te vrezen was gaan de andere Tsjechen hem niks in de weg leggen. Dat zag je wel aan de opstelling van zijn tegenstander van vandaag.

Jammer dat je niet meegaat. Die Tsjech heeft een veel minder team dan het jouwe. Al is dat dan natuurlijk wel weer een pluspunt voor mij.Bunne4tw wrote:ging ik ook niet meer vanuit, aangezien ik zelf teveel punten dom heb verspild. de beker wordt vandaag ook een erg lastig verhaal, maar heb wel een kans. moet me maar richten op volgend seizoen, dan heb ik hopelijk ook zo'n mooi bekertje van de C in me prijzenkastBombay wrote:Merci! Ik vrees wel dat promotie er voor jouw niet meer inzit. Zoals te vrezen was gaan de andere Tsjechen hem niks in de weg leggen. Dat zag je wel aan de opstelling van zijn tegenstander van vandaag..

Misschien zien we elkaar volgend seizoen terug. Al hoop ik daar niet op. Ik hoop je binnen 2 seizoenen terug te zien. In A!

haha ja misschien wel, maar weet niet of ik met dit team de A zal halen. heb gelukkig nog wel wat op de rekening. Succes in de B iig volgend seizoen.
ik keek trouwens even in de rest van de C competities. In veel andere zal je met 71 punten gewoon promoveren
ik keek trouwens even in de rest van de C competities. In veel andere zal je met 71 punten gewoon promoveren