Divisie C
Moderator: Moderator
Re: Divisie C
een veel moeilijkere competitie dan vorig jaar en een belabberde start: 3/12. Vorig jaar nog gestrand op 1 puntje van promotie en vol voor de beker gegaan. Dit seizoen moeten we zorgen dat we niet degraderen en zullen we meteen uit de beker stappen. Eens kijken of we het volgende week wat beter kunnen doen 

Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
4-2 winst, linieratings; 139-123
denk dat hij niet wist dat ik me B-team op ging stellen, want hij speelde met 0% agressie.
denk dat hij niet wist dat ik me B-team op ging stellen, want hij speelde met 0% agressie.
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
Linies: 138-138. En een 2-1 verlies
, hierdoor 11e met 4 punten achter op nr.10.

0-6 winst, linieratings; 90-137
hierdoor nog steeds eerste met 24 punten. De nummer 3 heeft er gelukkig slechts 18, hierdoor denk ik maar voor promotie te gaan en zo lang mogelijk in de beker te blijven, voor wat meer achterban/managerpunten, maar vooral omdat het me lekker veel geld kost.
hierdoor nog steeds eerste met 24 punten. De nummer 3 heeft er gelukkig slechts 18, hierdoor denk ik maar voor promotie te gaan en zo lang mogelijk in de beker te blijven, voor wat meer achterban/managerpunten, maar vooral omdat het me lekker veel geld kost.
-
- Member of the Soccer Project Association
maar vooral omdat het me lekker veel geld kost.
Ik denk dat je voor die cup kan gaan hoor. Als je op zondagavond in een nutteloze vrb een 147-er met je A/B neerzet zonder thuisvoordeel dan heb je best een aardig team
Een beetje mazzel met de random en een klein beetje mazzel bij de loting en je zit zo bij de laatste 4

Ik denk dat je voor die cup kan gaan hoor. Als je op zondagavond in een nutteloze vrb een 147-er met je A/B neerzet zonder thuisvoordeel dan heb je best een aardig team

Een beetje mazzel met de random en een klein beetje mazzel bij de loting en je zit zo bij de laatste 4

haha nou ik zal het hopen. lag er vorig seizoen uit in ronde 10 terwijl ik toen 146 rating haalde op woensdag tegen u utd. heb nog nooit die laatste week gehaald.Ron Jeremy wrote:maar vooral omdat het me lekker veel geld kost.
![]()
Ik denk dat je voor die cup kan gaan hoor. Als je op zondagavond in een nutteloze vrb een 147-er met je A/B neerzet zonder thuisvoordeel dan heb je best een aardig team![]()
Het was die zondag ook meer dat ik van jouw wou winnen

0-1 winst, lineratings; 137-141
ik lijk wel een italiaan, van de laatste 6 wedstrijden 5x met 1-0 gewonnen. terwijl ik toch vrij aanvallend speel, 3-4-3 met 100 stijl:).
ik lijk wel een italiaan, van de laatste 6 wedstrijden 5x met 1-0 gewonnen. terwijl ik toch vrij aanvallend speel, 3-4-3 met 100 stijl:).
0-0 gelijk, linieratings: 135-136. Ik was dus beter maar ik had misschien iets meer risico moeten nemen met agressie. Het zal in ieder geval erg moeilijk worden om me te handhaven in C.2. Ik ben niet veel slechter geworden maar het is een veel moeilijkere competitie. Zo staat nr.4 van vorig seizoen op een 10e plaats en ik sta 11e en was vorig seizoen nog 5e. Maar nu is er wel veel meer uitdaging dus dat is dan wel weer goed. Ik hoop dat ik het red met mijn jonge selectie. Eerst vannacht maar is proberen thuis te winnen tegen FC Eformatie.
hmm heel verrassend met 1-0 gewonnen! linieratings; 141-138
@NVC; mijn competitie lijkt wel wat zwakker dan vorig seizoen, terwijl ik in het begin dacht dat ie juist zwaarder zou zijn.
@NVC; mijn competitie lijkt wel wat zwakker dan vorig seizoen, terwijl ik in het begin dacht dat ie juist zwaarder zou zijn.
Weer een 0-0 gelijkspel. Linieratings: 134-134. Zo staan we nog steeds 11e met 2 punten achter op nr.10. Volgende week gaan we voor minimaal 6/9.
@Bunne4tw: Misschien had ik vorig seizoen gewoon een makkelijke competitie. Ik zag voor de competitie al dat het moeilijker ging worden want er zijn 5 sterke teams uit D gekomen maar ik had aan het begin van het seizoen ook veel pech met rode kaarten maar het gaat de laatste tijd weer wat beter
@Bunne4tw: Misschien had ik vorig seizoen gewoon een makkelijke competitie. Ik zag voor de competitie al dat het moeilijker ging worden want er zijn 5 sterke teams uit D gekomen maar ik had aan het begin van het seizoen ook veel pech met rode kaarten maar het gaat de laatste tijd weer wat beter

Of misschien ben je nu gewoon iets meer geconcentreerd bezig?Bunne4tw wrote:hmm heel verrassend met 1-0 gewonnen! linieratings; 141-138

TEAM : Djerba