Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

mr charlie
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by mr charlie »

andrei.g wrote: Wed May 12, 2021 7:25 am For no reason whatsoever ( :wink: :wink: ), i just wanted to let everyone know that i am mr charlie's biggest fan and that Sparta Palmeiras is my favorite team of all time :mrgreen:
That's all i wanted to say, thank you! :lol:
you need something :mrgreen:
ratings at the moment are 151 - 146 in favor, @ 100 agression, deportivo will take 3 cards vs 11x yellow for me
it's possible to lower my agression a bit, i'll decide this evening
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

4-1 winst tegen Remedy. 149-120. Hij liet het duidelijk lopen na zijn bekermatch. :)

Morgen de uitwedstrijd tegen S.S. Wallachs. Scheids 85%. Dus wie weet ligt daar een kleine mogelijkheid op een gelijkspel. We gaan wat spelers die kans maken op 3de gele kaart laten rusten. Om zo maandag tegen thuis tegen Chelsea.Fc zo sterk mogelijk voor de dag te komen.

Leuk weetje, mijn B-LF speelde in de heenwedstrijd 2 wedstrijden goed voor 8 doelpunten. En in de terugronde voorlopig 5 wedstrijden en 7 doelpunten. Goed voor dus 15 doelpunten en een voorlopige 4de plek in de topschuttersstand.
Het helpt natuurlijk wel dat hij de 2 wedstrijden tegen Ben meegespeeld heeft :mrgreen:
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

1-0 verloren tegen S.S. Wallachs. 145-143. Nog 1 puntje nodig om officieel zeker te zijn van behoud.

Volgende week maandag spelen we thuis tegen Chelsea.Fc die nu al zeker is van degradatie. Dan spelen we nog uit tegen Totema baka. En de laatste speeldag ontvangen we Nationalelf.

Wie weet kunnen we nog een gooi doen naar de 5de plek.
Maar het kan evengoed plek 10 zijn. :mrgreen: het verschil is namelijk maar 2 punten. :lol:
Chairman of
BoomXhakaLaca
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Als ik goed tel, ziet het er naar uit dat we maar liefst 8 BENE-ploegen in de A hebben volgend seizoen.

Wellicht een record..?
Trotse manager van FC Steenkist
visje69

Post by visje69 »

boysteenkist wrote: Fri May 14, 2021 12:14 pm Als ik goed tel, ziet het er naar uit dat we maar liefst 8 BENE-ploegen in de A hebben volgend seizoen.

Wellicht een record..?
Een recent record in elk geval dan, want ik zou vermoeden dat het de eerste seizoenen van dit spel enkel BENE-managers in A zaten :mrgreen: :wink:
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

2-2 thuis tegen Chelsea.Fc. 147-148.
We zijn nu zeker van behoud! Morgen uit tegen Totema Baka.
Chairman of
BoomXhakaLaca
visje69

Post by visje69 »

Proficiat aan alle BENE-managers die zich wisten te redden. Volgend seizoen komen er inderdaad 4 bij, al kan het mathematisch nog foutlopen voor El Pandos Brutos. Het verschil tussen top-3 en de rest was best groot, wat toont dat het geen al te sterke lichting was dit seizoen. Dat nummer 4 en 9 slechts 5 punten uit elkaar lilggen, toont dat het middenveld best groot was! Succes volgend seizoen allemaal!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
mr charlie

Post by mr charlie »

Nog 2 wedstrijden waar we toch mikken op plaats 4, juventus B heeft nog iasi en deportivo.
Naar onderen kijken we niet meer.

Daarnaast is de eerste vracht B/C spelers op de markt gezet.
Fun, thats the spirit
Image
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Nu wel gewonnen van Rogiboys.

De 3 punten van de fout in de eerdere ontmoeting kost mij hoogstwaarschijnlijk plek 4.
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

We kunnen Iasi wel feliciteren met het kampioenschap aangezien Juventus alles in de verkoop heeft gezet.

Voor ons wordt het waarschijnlijk plaats 5, stiekem hopen we nog op plaats 4, maar dan moet Charlie het laten liggen op de laatste speeldag.
visje69

Post by visje69 »

boysteenkist wrote: Tue May 18, 2021 10:21 am We kunnen Iasi wel feliciteren met het kampioenschap aangezien Juventus alles in de verkoop heeft gezet.

Voor ons wordt het waarschijnlijk plaats 5, stiekem hopen we nog op plaats 4, maar dan moet Charlie het laten liggen op de laatste speeldag.
Iedereen moet naar zichzelf kijken, maar ik vind het toch bizar dat hij dit nu doet. Hij had nog 2 speeldagen vol kunnen gaan. Deportivo zal er wellicht niet blij mee zijn, maar ik denk dat zelfs op volle kracht het eindresultaat hetzelfde zou geweest zijn.

Vreemd dat hij z'n kern niet nog een laatste jaartje uitmelkt. Met allemaal 29-jarige had hij gerust nog een extra seizoen kunnen knallen.
mr charlie

Post by mr charlie »

visje69 wrote: Tue May 18, 2021 10:57 am
boysteenkist wrote: Tue May 18, 2021 10:21 am We kunnen Iasi wel feliciteren met het kampioenschap aangezien Juventus alles in de verkoop heeft gezet.

Iedereen moet naar zichzelf kijken, maar ik vind het toch bizar dat hij dit nu doet. Hij had nog 2 speeldagen vol kunnen gaan. Deportivo zal er wellicht niet blij mee zijn, maar ik denk dat zelfs op volle kracht het eindresultaat hetzelfde zou geweest zijn.

Vreemd dat hij z'n kern niet nog een laatste jaartje uitmelkt. Met allemaal 29-jarige had hij gerust nog een extra seizoen kunnen knallen.
hij kon idd nog wat verder knallen
tegen deportivo heeft hij ook al een slechte rating, dus dat was wel eerlijk.
Fun, thats the spirit
Image
mr charlie

Post by mr charlie »

boysteenkist wrote: Tue May 18, 2021 10:21 am Voor ons wordt het waarschijnlijk plaats 5, stiekem hopen we nog op plaats 4, maar dan moet Charlie het laten liggen op de laatste speeldag.
ik ga donderdag nog een 150+ rating neerzetten zonder pech
het is thuis tegen chelsea met een vrij agerssie scheids
chelsea zelf kan ik niet inschatten, soms knalt die en soms speelt die super slecht
die zit nog in de beker wat voor mij een voordeel is.
dus alleen een berg rode kaarten zal mij van plaats 4 houden
Fun, thats the spirit
Image
Traxtorm Hardcore
Team President

Post by Traxtorm Hardcore »

visje69 wrote: Tue May 18, 2021 10:57 am

Naar zijn verkoop toe is het wel interessant.

Velen zetten pas na de laatste speeldag alles te koop maar hij zal één van de eersten zijn die topspelers met IBP te koop heeft staan. Zo is hij teams voor die dat pas bijvoorbeeld zondag doen. En vanaf donderdag hebben de meesten de mogelijkheid om wat te kopen (uitgezonderd de bekerwarriors) en komen ze zijn spelers met Ibp als eerste tegen.
3x 2nd in A
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
visje69

Post by visje69 »

Traxtorm Hardcore wrote: Tue May 18, 2021 12:31 pm
Naar zijn verkoop toe is het wel interessant.

Velen zetten pas na de laatste speeldag alles te koop maar hij zal één van de eersten zijn die topspelers met IBP te koop heeft staan. Zo is hij teams voor die dat pas bijvoorbeeld zondag doen. En vanaf donderdag hebben de meesten de mogelijkheid om wat te kopen (uitgezonderd de bekerwarriors) en komen ze zijn spelers met Ibp als eerste tegen.
Klopt, zeker omdat managers die dan kopen via friendly's hun TS nog kunnen omhoog halen
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”