Donderdag verassend een puntje gesnoept. En vrijdag gewonnen van de nr 10.
Daardoor is er nu een redelijk safe gat en dat had ik niet verwacht. Nog tegen 3 hervormers, dus zo goed als zeker van behoud .
Ook bij ons kunnen we ons opmaken voor een relaxed einde van het seizoen, we zullen ergens in de middenmoot gaan eindigen. Wel zullen we onze sportieve plicht vervullen door met maximale inzet te spelen tegen ploegen die nog ergens om strijden, dat zijn de 2 kampioenskandidaten en de nr.10. Ondertussen maar eens zoeken naar betaalbare versterkingen.
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Ja, daar heb je wel een punt, er staat weinig bijzonders op de transferlijst en de paar beteren die er op staan zijn voor mij niet betaalbaar of ik vind de transferprijs absurd hoog. Ik zoek eigenlijk alleen maar naar spelers t/m 23 jr. (keepers t/m 25 jr.). Met dat beleid ben ik uiteindelijk in de B geraakt maar is vermoedelijk niet goed genoeg om de A te halen.....maar who cares, het is maar een spel en op deze manier beleef ik er plezier van en dat kunnen sommige voornamelijk Roemeense managers in de A niet zeggen, daar lijkt het wel een zaak van nationaal belang...
tvaltnietmee
Vanaf vandaag officieel veilig. Met nog 4 wedstrijden te gaan hebben we 13 punten voorsprong op de nummer 11. En dan hebben we ook nog is wedstrijden voor de boeg tegen de nr's 15&16.
Net als mijn divisiegenoten ben ik ook nog op zoek naar enigszinds betaalbare versterkingen (mja, wie niet..;p)
hans, mooie overwinning vanmorgen.
Puerto del salas, was dat jij niet die voor halfweg het bijna niet meer zag zitten en nu 4 speeldagen voor het einde al safe zitten. Geloof in jezelf, en je ploeg!
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
rohalt wrote:hans, mooie overwinning vanmorgen.
Puerto del salas, was dat jij niet die voor halfweg het bijna niet meer zag zitten en nu 4 speeldagen voor het einde al safe zitten. Geloof in jezelf, en je ploeg!
Nou niet in mezelf geloven is het niet, maar ik dacht wel dat het een zeer moeilijke opgave zou gaan worden.
Haha, thanks man .
rohalt wrote:hans, mooie overwinning vanmorgen.
Had het niet verwacht, wel gehoopt. Temosa Praha had wat last van schorsingen en wij konden met het sterkste team aantreden + een gokje met een hoge teamagressie leidde tot dit resultaat. Had wel aangekondigd om tegen de ploegen die nog ergens voor strijden om mijn sportieve plicht te vervullen maar dat dit zo uitpakken daar zal de tegenstander niet blij van geworden zijn.
tvaltnietmee
alles om de GOEIE relatie tsjech/roemeen tegen belgen/nederlanders op peil te houden dus.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Tegen de koploper uit: linieratings 142-143 in ons voordeel en een 1-0 nederlaag, geen strafschoppen gemist. Het zal de random zijn. Voor ons maakt het niet zoveel uit, voor de tegenstander des te meer, die gaat kampioen worden.
Tijd voor wat transfers, onze topspits 28 jr. met een BP van 74 en agr. 20 (de beste speler in de geschiedenis van tvaltnietmee) staat te koop voor het schamele bedrag van 50000 Euro (maar daar gaat ie niet voor weg, hoop ik).
tvaltnietmee
rohalt wrote:alles om de GOEIE relatie tsjech/roemeen tegen belgen/nederlanders op peil te houden dus.
De Tsjechen en Roemenen liggen elkaar niet meer zo, hoor
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.