Ik zie plek 4 we ook nog wel uit vliegen

Moderator: Moderator
Vermoedelijk heeft het vooral te maken met afrondingen. 1 lr zichtbaar beter betekent niet per se 1 lr beter na de komma.boysteenkist wrote: ↑Fri Jul 02, 2021 9:31 am@ visje: Om nog maar even terug te komen op maandag tegen Boom waarin ik 100% stijl speelde en 1 LR minder was, en daardoor dus zogenaamd verloor.boysteenkist wrote: ↑Mon Jun 28, 2021 10:21 amDan had ik hem alsnog verloren.. Dat stijl gebeuren is echt een overschat iets.. Ik verlies sowieso altijd als de LR minder zijn..
Zowel donderdag als vrijdag was ik 1 LR beter, tegenstander speelt 100% stijl en het eindigt gewoon tweemaal gelijk![]()
Nummer 3 moeit zich in de degradatiestrijd. Verschil tussen plek 3 en 11: 4 punten
Na 3 gelijke spelen (uit bij FC Real Anavia, thuis tegen Wallachs, en uit bij Meangreen), sta ik ineens 11e.visje69 wrote: ↑Mon Jul 05, 2021 7:18 amNummer 3 moeit zich in de degradatiestrijd. Verschil tussen plek 3 en 11: 4 punten
Tussen plek 5 en 11: 1 punt. Spannender kan je het niet wensen! Leuk om volgen!
Same here. Vandaag uit tegen Wallachs heb ik het laten lopen omdat het toch moeilijk werd. Zo kan ik morgen hopelijk de 3 punten pakken tegen Totema Baka.boysteenkist wrote: ↑Mon Jul 05, 2021 8:58 amNa 3 gelijke spelen (uit bij FC Real Anavia, thuis tegen Wallachs, en uit bij Meangreen), sta ik ineens 11e.
Me doel is nog wel plek 4.
Blijft toch een spannende strijd, wie o wie eindigt op plaats 11..BoomXhakaLaca wrote: ↑Fri Jul 09, 2021 6:40 am 1-0 gewonnen tegen Remedy. 147-139. Nu uit tegen IFK Goteborg.
Remedy slaagde er in om de 3 punten te nemen uit tegen IFK Goteborg maandag. De scheids was toen ook 85% net zoals het nu zal zijn tegen mij. En toen pakte hij 3 rode kaarten en speelde amper met 80% wie weet liggen daar mogelijkheden voor mij.
Veel te spannend naar mijn zinboysteenkist wrote: ↑Fri Jul 09, 2021 9:24 amBlijft toch een spannende strijd, wie o wie eindigt op plaats 11..BoomXhakaLaca wrote: ↑Fri Jul 09, 2021 6:40 am 1-0 gewonnen tegen Remedy. 147-139. Nu uit tegen IFK Goteborg.
Remedy slaagde er in om de 3 punten te nemen uit tegen IFK Goteborg maandag. De scheids was toen ook 85% net zoals het nu zal zijn tegen mij. En toen pakte hij 3 rode kaarten en speelde amper met 80% wie weet liggen daar mogelijkheden voor mij.
Ik heb even een uurtje gespendeerd aan resterende wedstrijden beoordelen (ook van alle concurrenten) en kom tot de conclusie dat de nr. 11 zeer waarschijnlijk degradeert met 48 punten! Oef!