Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

rohalt
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie C

Post by rohalt »

Vooruitzichten seizoen 35:
Onze reeks (C5) zal gedomineerd worden door SP Club Inter 15. Die wordt kampioen met een straat voorsprong.
De bijkomende stijger zal een gevecht worden tussen FC Mantel (die vorig seizoen net niet promoveerde) en de kampioen uit D15, Bergambacht.
Die laatste is een ploeg die mij reeds sinds lang achtervolgt en die mij nu eindelijk zal voorbijsteken.
Wie de dalers zullen zijn is koffiedik kijken, want de rest is toch wel aan elkaar gewaagd.
tzal veel afhangen van transferts, geschorsten en gekwetsten en wie het meest geluk heeft met de scheidsrechters.
Voor mijn team hopen we toch op minstens een 10de plaats (hoewel we ons eerste seizoen in C, afsloten op een 6de plaats).
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

remedy73 wrote:
In seizoen 35 is de doelstelling wederom een top5 klassering en de beker laten we voor wat het is. Prioriteit heeft de World League. Verder hoopt de club nog veel bekertjes aan het totaal toe te voegen en dichterbij de top25 te kruipen. Plek 30 is in zicht en dat geldt tevens voor de managerranking. Ook moet de achterban wat verder uitgebreid worden; alle sims zullen dus worden gespeeld!

Het bestuur
Heel tegenstrijdig. Met de beker win je heel veel achterban![/quote]

Daar heb je gelijk in, maar ik zit met een elftal met ouderen die alleen 2x (of soms 3x) overdag kunnen spelen. Zij kunnen dus niet worden ingezet om 04.00uur. Ik heb al zeer regelmatig meegemaakt dat ze meer dan 10% fitheid verloren. Het gemiddelde zal zo rond de 8 a 9% zitten.
Ik kan moeilijk met mijn liga-team 5 dagen achtereen spelen of ik moet er voor kiezen om bewust op di en/of do met mijn jeugd te gaan spelen.
Ik zou ook liever en-en spelen, maar dat is maar lastig mogelijk. En zover ik weet geldt een overwinningenreeks voor je achterban(?). Als ik tussendoor constant ligamatchen ga verliezen, dan gaat mijn achterban minder snel omhoog. Die beker telt maar 1x als verlies; bovendien kost het ook nog eens geld :wink:

@voor de C-ers -> veel succes in seizoen 35
Last edited by Ron Jeremy on Sun May 16, 2010 8:27 pm, edited 1 time in total.
B e n

Post by B e n »

Uit een 139, misschien 140, en een vrij makkelijke winst tegen een (super)agressief team.

EDIT: Zelfde hier RJ en ook succes aan jou uiteraard :D
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
B e n

Post by B e n »

2-3 winst bij lr's 137-141. Verrassend dus meer lr's maar daar klaag ik niet om :). Morgen naar La squadra bianconera HK.
meangreen

Post by meangreen »

hier vanmorgen rood in de 64e minuut en een pingel gemist.

gevolg verloren met 1-3 :shock:

Hopelijk is deze lord randomactie geen voorbode voor de rest van het seizoen......
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
B e n

Post by B e n »

Ook vandaag slaag ik erin om te winnen. Ditmaal op eigen veld tegen La squadra bianconera HK. De eindstand was 1-0 bij lr's 139-128 en zo stijgen we 1 plaatsje omhoog naar de 2e plaats :D. Donderdag naar de nr 15 Celebrais en we sluiten de week af tegen IRAE. We hopen op een 12/12 :)
meangreen

Post by meangreen »

ik heb vanmorgen (onterecht) een punt afgesnoept van de toekomstig kampioen.
Uiteraard hoor je mij hier niet over klagen....

Donderdag zal ik moeten winnen om een middenmoter te worden. Vrijdag krijg ik weer een topper in een uitwedstrijd.
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar SPEL seizoen 48

B e n

Post by B e n »

Heb net besloten om toch maar in C te blijven. Nu ik in C zit (ook al is het nog maar 2 wedstrijden) heb ik echt het gevoel dat ik liever niet aan hervorming begin :P. (vreemd hé?? :mrgreen: :lol:) Normaal had ik met deze kern naar B gegaan om daar misschien nog 2 seizoenen te kunnen spelen en dan te hervormen. (omdat tegen dan veel spelers te oud zouden zijn). Zoals gezegd heb ik daar niet veel zin meer dus kan ik maar beter in de C blijven :D. Ik ga veel oudere spelers verkopen en mijn team aanpassen om C-er te blijven. Er zullen dus wel enkele van mijn betere spelers moeten vertrekken omdat ik ze niet echt meer kan gebruiken in deze divisie. Het team zal dus verjongd worden, ik kan in C blijven en de bankrekening zal normaal gezien stijgen. De poging om naar B te verkassen kan later nog komen. Dit toch wel groot project zal dus genoeg werk in beslag nemen, de TS gaat weer niet veel boven de 90 zitten :mrgreen:
meangreen

Post by meangreen »

B e n wrote:Heb net besloten om toch maar in C te blijven. Nu ik in C zit (ook al is het nog maar 2 wedstrijden) heb ik echt het gevoel dat ik liever niet aan hervorming begin :P. (vreemd hé?? :mrgreen: :lol:) Normaal had ik met deze kern naar B gegaan om daar misschien nog 2 seizoenen te kunnen spelen en dan te hervormen. (omdat tegen dan veel spelers te oud zouden zijn). Zoals gezegd heb ik daar niet veel zin meer dus kan ik maar beter in de C blijven :D. Ik ga veel oudere spelers verkopen en mijn team aanpassen om C-er te blijven. Er zullen dus wel enkele van mijn betere spelers moeten vertrekken omdat ik ze niet echt meer kan gebruiken in deze divisie. Het team zal dus verjongd worden, ik kan in C blijven en de bankrekening zal normaal gezien stijgen. De poging om naar B te verkassen kan later nog komen. Dit toch wel groot project zal dus genoeg werk in beslag nemen, de TS gaat weer niet veel boven de 90 zitten :mrgreen:
Ben, herzie tevens je mening aub over de SP beker!
Levert veel achterban op en je team is sterk genoeg om (heel) ver te komen!

Verder vond ik het al onbegrijplijk dat je ging hervormen maar dat wist je al.....
de 28-30 jarige spelers verkopen en investeren in jonge toppers!
Ook tussen de 20 en 25 heb je nu als genoeg kwaliteit om met gemak in de toekomst in de c of hoger te spelen.....
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar SPEL seizoen 48

B e n

Post by B e n »

Verloren bij gelijke ratings van 143 :(
meangreen

Post by meangreen »

ik win met 7-1 van een hervormer
125 linies met mijn c team. (ivm winstpremie)

Morgen moet ik eigenlijk winnen om me (voorlopig) definitief te nestelen in de middenmoot
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar SPEL seizoen 48

rohalt

Post by rohalt »

@ Ben, ik tel maar 133 linieratings voor jou. Een geblesseerde werd vervangen door één met heel lage linierating in het begin van de wedstrijd.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
T-man

Post by T-man »

B e n wrote:Verloren bij gelijke ratings van 143 :(
Sinds wanneer is 143 = 133 ? :lol:
rohalt wrote:@ Ben, ik tel maar 133 linieratings voor jou. Een geblesseerde werd vervangen door één met heel lage linierating in het begin van de wedstrijd.
Team = AC ManU (B2)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Wat een vreemde competitie toch, die C-divisie. 3e vreemde uitslag bij mij:
Match 1: 142-138; 4% minder en toch gelijkspel
Match 2: 137-138; 1% minder en winst zelfs
Match 3: 141-133; 8% beter en toch gelijkspel

Ik mag voorlopig zeker niet klagen, al constateer ik dat ik dit nog nooit heb meegemaakt :D
B e n

Post by B e n »

T-man wrote:
B e n wrote:Verloren bij gelijke ratings van 143 :(
Sinds wanneer is 143 = 133 ? :lol:
rohalt wrote:@ Ben, ik tel maar 133 linieratings voor jou. Een geblesseerde werd vervangen door één met heel lage linierating in het begin van de wedstrijd.
Ik was zo van slag dat ik totaal verkeerd heb gerekend :mrgreen: Vond het al vreemd dat ik zoveel haalde door die blessure :lol:

Morgen zijn de 3 punten normaal voor mij. Hij heeft dit seizoen al 6 spelers gekocht, de scheids is in mijn voordeel en hij heeft enkele geschorste A's.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”