Guardian wrote:en maar stoefen/opscheppen met z'n aanwinst
Ja he met zo'n speler zou je toch zelfde doen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Guardian wrote:en maar stoefen/opscheppen met z'n aanwinst
Ja he met zo'n speler zou je toch zelfde doen.
mijn cf is 90 %
en 2 jaar ouder
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Currently playing in A.1
Currently playing in A.1
Amai niet... Wat een zotte speelddag... echt niet normaal...
ben SUPER blij met mijn promotie maar had reesing deze evenhard gegund... Echt wel, het is ook een topmanager en vind het spijtig dat er dan geen 3 kuinnen overgaan maarja..
Ook wil ik FC mira proficiat wensen met haar kampioen zijn!
4 dagen op vakantie gaan is precies nergens goed voor. Gewoon 4 dagen dat de random dik tegen zit. Dinsdag had ik makkelijk moeten winnen in de competitie en woensdag in de beker moest ik met 4-0 ofzo gewonnen hebben. Want 32 punten beter zijn is niet niks. En dan komt ge in Parijs nog "toevallig" in het midden van die rellen uit.
Amai niet... Wat een zotte speelddag... echt niet normaal...
ben SUPER blij met mijn promotie maar had reesing deze evenhard gegund... Echt wel, het is ook een topmanager en vind het spijtig dat er dan geen 3 kuinnen overgaan maarja..
Ook wil ik FC mira proficiat wensen met haar kampioen zijn!
4 dagen op vakantie gaan is precies nergens goed voor. Gewoon 4 dagen dat de random dik tegen zit. Dinsdag had ik makkelijk moeten winnen in de competitie en woensdag in de beker moest ik met 4-0 ofzo gewonnen hebben. Want 32 punten beter zijn is niet niks. En dan komt ge in Parijs nog "toevallig" in het midden van die rellen uit.
jajajaja en de wedstrijd tegen mij had je zeker ook moeten winnen
(PS ben ik een soort angstgegner voor je?)
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
gangstakiller wrote:
jajajaja en de wedstrijd tegen mij had je zeker ook moeten winnen
(PS ben ik een soort angstgegner voor je?)
Dat heb ik niet gezegd he. Alhoewel een gelijkspel er ook wel in had kunnen zitten, maar ja ge waart wel iets beter, dus misschien was het nog verdiend. En het begint wel erg te worden ja. Ik denk dat ik nog nooit van u gewonnen heb en dan nog op 2 belangrijke momenten. Vooral die bekerfinale zit nog diep.