tommareydt wrote:in D1 blijft het superspannend en beslist de laatste match alles hehe
En silverblast het kan nog hé als VV Wallows een superdag heeft. Scout hem even en geef hem wat tips om Satters op hun bek te geven!!!
zelf denk ik dat Wallows wel zijn best gaat doen, ik sprak hem gister nog IRL.
Maar hij zit ook nog in de beker, dus is dat ook belangrijk..
maar hij had het beloofd aan je zei hij, vandaar
tommareydt wrote:in D1 blijft het superspannend en beslist de laatste match alles hehe
En silverblast het kan nog hé als VV Wallows een superdag heeft. Scout hem even en geef hem wat tips om Satters op hun bek te geven!!!
zelf denk ik dat Wallows wel zijn best gaat doen, ik sprak hem gister nog IRL.
Maar hij zit ook nog in de beker, dus is dat ook belangrijk..
maar hij had het beloofd aan je zei hij, vandaar
We hebben al een klein beetje gePB'd :
Hi,
Dit is een wanhoopsbericht. Jouw match tegen Satters zal beslissen of ik kampioen speel of niet...
Ik smeek je, win alsjeblieft die match!
Ik doe (bijna) alles!
Nee hoor, ik hoop echt van harte dat je wint!
Voor mij en natuurlijk ook voor jou.
Veel succes toegewenst dus!
Grtz
Silverblast
Zijn antwoord :
Hallo,
Logische oproep... ik heb je ook beloofd dat ik ook tegen Satters mijn best zal doen. dus dat ga ik zeker doen. ik garandeer echter niks want:
ik heb volgens mij in het verleden nog nooit van hem gewonnen.
en het kan zijn dat ik die vrijdag nog een beker wedstrijd heb. en ik neem aan dat je kunt begrijpen dat ik ie beker wedstrijden toch ook behoorlijk belangrijk vind.....
dus ik ga zeker mijn best doen, maar ik kan natuurlijk niks garanderen...
greetz en suc6
(ik vind wel dat jij het kampioenschap verdient...
Wallows
Toffe peer, die Wallows.
Ik ga alleszins een kaarsje branden voor morgen.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.