Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

mr charlie
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by mr charlie »

terug van vakantie en einde van A, but i'll be back
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

5 Hollanders en een Belg... de start van een goeie grap. Als dat maar goed komt :mrgreen:
Chairman of
BoomXhakaLaca
raoulio

Post by raoulio »

Even een print screen van de stand in de A gemaakt want dit zal na morgen al niet meer haalbaar zijn :mrgreen:

Ondanks de dramatische teamspirit de eerste wedstrijd eenvoudig gewonnen. Ik had echter niet door dat Chelsea sowieso ging stoppen, huiswerk niet gedaan en daardoor in sterkste opstelling aangetreden, was niet nodig geweest.

Focus ligt echter op de beker en het langzaam aan wisselen van team, competitie is alles behalve prioriteit vooral met de 3 weken op vakantie in het verschiet.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Wederom een traditioneel zwakke start.

Beter en thuis gelijk spelen. Toch maar weer wel voor de beker gaan haha
Trotse manager van FC Steenkist
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

2-1 winst tegen tvaltnietmee. Dit zullen ook onze enigste punten worden deze week vermoed ik.
Programma komende 4 matchen:

- S.S. Wallachs uit.
- FC Iasi thuis.
- Real Anavia uit.
- ..Deportivo.. thuis.
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

2-1 verlies tegen S.S. Wallachs. 146-141.

Donderdag thuis tegen Iasi.
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

3-0 winst tegen Iasi. Onverwacht maar leuke 3 punten..
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

1-0 verloren tegen Real Anavia. 145-142. 9de plek met 6 op 12. Beter dan verwacht in deze lastige eerste week.
Volgende week een paar leuke duels, thuis tegen ..deportivo.. en steenkist. En op verplaatsing bij de panda's en Lucix.
Chairman of
BoomXhakaLaca
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Zuur puntverlies thuis tegen Viastore. Ik dacht het met een b-ploeg en 80% wel aan te kunnen, maar ondanks betere lr weer gelijk.

Nu al 4 zure punten laten liggen door de ME. Anders zag de stand er mooi uit en hadden we om de titel mee gedaan.

Morgen tegen BoomXhakaLaca lijken we ook in het voordeel. We gaan zien hoe het uitpakt.
visje69

Post by visje69 »

boysteenkist wrote: Wed Aug 11, 2021 9:58 am Zuur puntverlies thuis tegen Viastore. Ik dacht het met een b-ploeg en 80% wel aan te kunnen, maar ondanks betere lr weer gelijk.

Nu al 4 zure punten laten liggen door de ME. Anders zag de stand er mooi uit en hadden we om de titel mee gedaan.

Morgen tegen BoomXhakaLaca lijken we ook in het voordeel. We gaan zien hoe het uitpakt.
Misschien iets minder risico nemen? Je klaagt dat het altijd in je nadeel valt, dus misschien moet je dan iets meer speling nemen?
Het seizoen is echter nog niet voorbij!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Donderdag (uit tegen BoomXhakaLaca) en Vrijdag (thuis tegen IFK Goteborg) dan toch tweemaal de volle buit weten te pakken, waardoor het smetje van dinsdag (gelijkspel thuis tegen Viastore) is weggepoetst.

Donderdag was ik erg content met de LR 149 in een uitwedstrijd. Vrijdag tegen IFK Goteborg, kom ik goed weg met gelijk LR (beiden 147), al denk ik dat ik achter de komma iets voor lig, gezien de voorspellingen van SPINFO.

Volgende 2 wedstrijden worden zeer zwaar, uit tegen FC Remedy en thuis tegen S.S. Wallachs. Mochten het 6 punten worden, dan gaan wij de beker laten lopen.
mr charlie

Post by mr charlie »

boysteenkist wrote: Fri Aug 13, 2021 8:01 am Donderdag (uit tegen BoomXhakaLaca) en Vrijdag (thuis tegen IFK Goteborg) dan toch tweemaal de volle buit weten te pakken, waardoor het smetje van dinsdag (gelijkspel thuis tegen Viastore) is weggepoetst.

Donderdag was ik erg content met de LR 149 in een uitwedstrijd. Vrijdag tegen IFK Goteborg, kom ik goed weg met gelijk LR (beiden 147), al denk ik dat ik achter de komma iets voor lig, gezien de voorspellingen van SPINFO.

Volgende 2 wedstrijden worden zeer zwaar, uit tegen FC Remedy en thuis tegen S.S. Wallachs. Mochten het 6 punten worden, dan gaan wij de beker laten lopen.
mooi
persoonlijk heb ik het ook een paar keer gedaan, beker laten lopen en vol voor de compititie gaan, vb een 2e 3e plaats geeft enorme voldoening, ipv 8e en er uit in de beker
aan de andere kant, finale van de beker spelen heeft ook iets :)
keuze keuzes keuzes keuzes

succes
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

We sluiten de 2de week af op de 11de plaats met 8 punten. Aangezien we nog geen wedstrijd speelde met een TS boven de 90% kunnen we hier best mee leven. We verwachten nog 1 transfer te doen dit weekend en dit zou er voor zorgen dat we maandag opnieuw niet met 90% TS kunnen spelen. Maar goed het was nodig wat transfers te doen.

Volgende week opnieuw een lastige week. Al hopen we maandag wel op de 3 punten. In de terugronde gaan we sprinten naar een veilige plek! :mrgreen:
Chairman of
BoomXhakaLaca
remedy73

Post by remedy73 »

Ik klaag niet vaak, maar vanochtend ben ik toch echt wel enorm genaaid. Op voorhand was ik 1 LR beter en waren de agressies in mijn voordeel. Ik had dus echt wel op 3 punten gerekend, maar 2 (!) directe rode kaarten gooiden roet in het eten...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Tomverveld
Team President

Post by Tomverveld »

Ja dat is zuur Remedy.
Soms heb je gewoon pech, maar dat kan grote gevolgen hebben.
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”