Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

hans0812
Team Board Member

Re: Divisie B

Post by hans0812 »

rohalt wrote:@Hans : Je moet ook de agressie bekijken en in rekening nemen. Dit kan een totaal ander beeld geven.
Normaal gesproken klopt dat wel maar er zijn uitzonderingen en zo'n ploeg speelt momenteel bij ons in B2, kijk even naar de statistieken van de volgende wedstrijd: http://www.soccerproject.com/spnewl_lig ... 3&selday=2
De 11 basisspelers en de 2 invallers van de uitploeg hebben een agressie tussen 81 en 87%, de teamagressie is 100% en de scheids heeft een strengheid van 88%. Met de minst agressieve speler is de agressiesom al 269% en gewoon geen rode kaart krijgen en daardoor ook de wedstrijd winnen. Op dat moment heb je niet zo heel veel aan team met spelers met een lage agressie.

Zelf vandaag met iets betere LR een punt gepakt bij FC Kotrlik. Donderdag uit naar Pink Devils, 1 punt zou mooi zijn en vrijdag tegen SPC Czech Tigers, de nummer 3 van vorig seizoen, ook niet de makkelijkste opgave. Dit is mijn 7e seizoen in A maar zo sterk als het huidige seizoen is de competitie in B2 in al die 7 seizoenen nog niet geweest, meestal had je direct al 3 of 4 hervormers. Maar zo hoort het wel, een competitie met sterke ploegen dan wordt het voor de managers ook uitdagender en spannender.
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden :lol: :lol:
rohalt
Member of the Soccer Project Association

Post by rohalt »

@Hans : Inderdaad sterke reeks in B2. Vandaar dat ik er snel weg wilde. Ik zag die sterke ploegen komen.
Van die agressie heb je gelijk. Ik heb zelf zo'n gok gedaan in de BENE-liga door 100% agressief te spelen terwijl de scheids ook al in de 80% zat. Voor mijn ploeg zou ik normaal met 75% of zo spelen. Ik heb toen alles of niets gespeeld tegen FC Meangreen en ik beeindigde de match zonder rode kaarten terwijl FC Meangreen lagere agressie speelde en de agressiescore van zijn spelers stukken lager lag dan de mijne, pakte hij wel rode kaart.
In normale omstandigheden bijt ik altijd in het zand (met rode kaarten) maar soms heb je zo'n match dat het wel lukt. Dat zal de random zijn.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

1-0 verloren bij Pink Devils, er zat helaas niet meer in. Morgen gaan we als de nr. 13 thuis de strijd aan met de nr.3.
tvaltnietmee
apology240

Post by apology240 »

Mmm... Het loopt nog niet zoals verwacht... Gisteren wel mooie winst thuis, maar vandaag weer gelijk gespeeld. Deze keer wel terecht want gelijke linieratings.
A spelers zijn ondertussen bijna allemaal (nog 1 niet) terug uit blessure. Tegen maandag zal hun fitheid weer volledig in orde zijn.

We staan momenteel 3e met 8 punten.
1 Ploeg heeft nog het maximum maar moet ik zeker aan kunnen, de rest zit op een zakdoek nog bij elkaar...
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

Thuis het derde gelijkspel in 4 wedstrijden tegen de nr.3, die hiermee steeg naar de 2e plaats, zelf zakken wij met dit ene punt naar plek 15. Gelukkig kunnen we nu niet meer verder zakken.
Maandag uit naar de koploper, de ploeg met al zijn spelers met 80 of meer % agressie. Die kan rustig met een totale agressiesom van 250 spelen zonder rode kaarten terwijl wij en menig ander team al rood pakken zodra we de grens van 180 overschrijden. Overigens heeft hij wel goede spelers wat betreft hun BP. Geen idee welke tactiek te gebruiken om dit team te bestrijden, de scheids heeft een strengheid van 86%. We zien het wel.
tvaltnietmee
rohalt

Post by rohalt »

@Hans : spelen zoals je anders speelt en de tegenstander krijgt 2 rode kaarten (je zal wel zien).
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
frankie_doparoma

Post by frankie_doparoma »

rohalt wrote:@Hans : spelen zoals je anders speelt en de tegenstander krijgt 2 rode kaarten (je zal wel zien).
very bad estimate :p
lepší ségra v bordelu, než brácha ve slávyji
Puerto Del Salas

Post by Puerto Del Salas »

Winst tegen Dribbels vandaag, een winst die nodig was.
FC Sampilione
C.4

Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
Jante5
Team President

Post by Jante5 »

Hier brachten de eerste 5 wedstrijden niet meteen wat verwacht was. Een 6 op 15 maar nu denk ik er maar weinig nog te laten liggen.

B2 is idd een sterke reeks.

@ Hans: Hash Rohatsko slaagt er nu al 3 seizoen om mee te draaien ondanks zijn extreme agressie. Ik begrijp het ook niet zo goed. Vorig seizoen als tweede in mijn reeks mee gestegen.

Maar, kampioen worden zal hij nooit met zo'n agressie, zo'n ploegen laten altijd punten liggen.
Zonde dat managers daarin hun geld steken, halen wel heel goede bp maar hun agressie zal na een seizoen van 30 wedstrijden altijd punten gekost hebben!
TEAM Elrios CF:

B.2: 13 (S.46), 7 (S.50), 15 (S.51)
C.4: 14 (S.40), 2 (S.45), 9 (S.47), 1 (S.49)
D.10: 1 (S.44)
E.30: 1 (S.36) ~~~ E.29: 1 (S.42)
F.89: 1 (S.35)
G.267: 1 (S.32 & 34)
H.799: 1 (S.30)
frankie_doparoma

jante5: I'm sorry I translate via google translator (from dutch to czech and czech to english) :oops:

I started last season with a team spirit 55%, if I started with 100% so I would be champion! :mrgreen:

But I agree, a lot of my aggression is limiting, but.... :twisted:
I want to try which is possible with such a team to get.... (top5 in B? A?)
btw; why he played so bad today? :?: :?
hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

Het 4e gelijkspel is binnen en dat uit tegen de ex-koploper. We blijven 15e. LR waren iets minder maar een strafschop stoppen doet wonderen. Eerlijk gezegd was ik gebrand om niet te verliezen na zijn persbericht waarin hij aangaf dat de drie punten tegen ons al binnen waren voor hem. Nadeel is wel dat ik morgen 3 geschorste CB's heb maar er verschijnen morgen wel gewoon 11 gemotiveerde spelers aan de start.
tvaltnietmee
rohalt

Post by rohalt »

FK Hash werd 2de vorig seizoen en het seizoen ervoor stond hij lange tijd 2de en werd op de laatste of de voorlaatste speeldag verwezen naar de 3de plaats.
Dus eigenlijk is hij wel goed bezig.
Er zijn wel nog ploegen die in B hoog eindigden (misschien zelfs in A geraakt zijn) met een hoge spelersagressie. Dus 't is mogelijk.

'k Vind het wel leuk dat er wat interactie is met andere managersnationaliteiten.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Jante5
Team President

Post by Jante5 »

Ik wil alleen maar zeggen dat het langs de ene kant jammer is dat managers niet investeren in lage agressie spelers (maar dat is natuurlijk elk zijn beslissing), langs de andere kant hebben die managers de ambitie om hoog te spelen, maar zullen ze dit volgens mij vanaf C, B en A niet kunnen bereiken met zo'n agressie waardoor het dus zonde wordt van die investeringen..

Daar zeg je het rohalt, twee seizoenen terug is hij teruggevallen van de tweede plaats, vorig seizoen is hij geen kampioen gespeeld. Hoog, maar al twee keer niet het hoogste!

@ Hash: yesterday morning, I played so bad because Cech Tigers is this seasons champion! I never had a chance so I let my C-team play this game.
I dare to doubt that you would have played champion last year in C.4. I had 80 out of 90 points which makes you had to do even better and lose less points :s.
It's on us to prove us this year in this strong B.2 where are playing in!
TEAM Elrios CF:

frankie_doparoma

Jante5 wrote: @ Hash: yesterday morning, I played so bad because Cech Tigers is this seasons champion! I never had a chance so I let my C-team play this game.
I dare to doubt that you would have played champion last year in C.4. I had 80 out of 90 points which makes you had to do even better and lose less points :s.
Yes, the Tigers are the favorites, but they do not have many players (injury + cardstop...and then what?)
Last season he finished third, why ........?

and one would have in home advantage did not have a chance? 145 do not you home?

My favorite on champion is Marowitch, Jamaaaaaaaaaica :p (I only won thanks to his indiscipline and not set the match)

ok, I agree with the challenge
I'm not saying that I'm a champion or top2, but I will in the table above than your team!
:P
Jante5
Team President

Post by Jante5 »

frankie_doparoma wrote:
Jante5 wrote: @ Hash: yesterday morning, I played so bad because Cech Tigers is this seasons champion! I never had a chance so I let my C-team play this game.
Yes, the Tigers are the favorites, but they do not have many players (injury + cardstop...and then what?)
Last season he finished third, why ........?

and one would have in home advantage did not have a chance? 145 do not you home?

My favorite on champion is Marowitch, Jamaaaaaaaaaica :p (I only won thanks to his indiscipline and not set the match)

ok, I agree with the challenge
I'm not saying that I'm a champion or top2, but I will in the table above than your team!
:P
That, I asked myself too: why did he only finish 3rd with that kinda team :)
Game on for the challenge :), good luck! (I will say this allready now, when the season doesn't bring what i expected, I will look to make some transfers. So that could have his influence at my results, we will see!

btw, my top prestation at home is 147, but this monday it wasn't possible.
TEAM Elrios CF:

Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”