Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

raoulio
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by raoulio »

Inderdaad zoals Visje zegt, 5 punten is zeker overbrugbaar met nog 13 wedstrijden te gaan. Daarnaast speelt de gehele top 3 nog in de beker.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

visje69 wrote: Tue Aug 31, 2021 9:43 am
boysteenkist wrote: Tue Aug 31, 2021 9:32 am Teleurstellend gelijkspel tegen deportivo.

Ik had de contracten verlengd en zou volgens SP ruim 2LR voordeel hebben.

In de praktijk had ik 1LR voordeel, wat niet genoeg was voor de winst.

Had ik de beker nu maar niet laten schieten, gegokt en verloren :wink:
Hoezo gegokt en verloren? Zoals ik in het bekertopic aangaf, had je beter gewacht tot vandaag om de beker op te geven. Je had dan morgen de beker kunnen laten schieten. Maar je koos ervoor al zaterdag uitgeschakeld te worden.
Daarnaast is de kloof nog maar 5 punten dus verloren is het zeker nog niet.

Die overweging heb ik idd gemaakt.. Probleem was dat ik donderdag me spelers ook nodig heb. Als ik nog had gebekerd deze woensdag had ik donderdag geen favoriet geweest, nu wel, al is het nog close.

Ik had tegen deportivo eigenlijk stiekem op de 3 punten gerekend. Dan zag het er een stuk mooier uit.

We gaan het zien, we gaan voor een mooie positie. Volgend seizoen maak ik een kleine reorganisate van vanwege de leeftijden van de spelers zal ik over gaan op een 5-4-1, 5-3-2.

Hier is op ingekocht en is dus een lange termijn plan, om hopelijk in de A te blijven tot jij er bent :wink:
Trotse manager van FC Steenkist
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

raoulio wrote: Tue Aug 31, 2021 2:34 pm Inderdaad zoals Visje zegt, 5 punten is zeker overbrugbaar met nog 13 wedstrijden te gaan. Daarnaast speelt de gehele top 3 nog in de beker.
Het moet idd erg mee zitten :wink:
rohalt

Post by rohalt »

boysteenkist wrote: Tue Aug 31, 2021 4:09 pm
raoulio wrote: Tue Aug 31, 2021 2:34 pm Inderdaad zoals Visje zegt, 5 punten is zeker overbrugbaar met nog 13 wedstrijden te gaan. Daarnaast speelt de gehele top 3 nog in de beker.
Eigenlijk is het heel simpel :
Als je elke match hier op het forum de input van de forummers had gevraagd, dan stond je nu los op die eerste plaats... en had je de Beker niet moeten laten schieten.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
raoulio

Post by raoulio »

boysteenkist wrote: Tue Aug 31, 2021 4:08 pm
boysteenkist wrote: Tue Aug 31, 2021 9:32 am Teleurstellend gelijkspel tegen deportivo.

Ik had de contracten verlengd en zou volgens SP ruim 2LR voordeel hebben.

In de praktijk had ik 1LR voordeel, wat niet genoeg was voor de winst.

Had ik de beker nu maar niet laten schieten, gegokt en verloren :wink:
Hoezo gegokt en verloren? Zoals ik in het bekertopic aangaf, had je beter gewacht tot vandaag om de beker op te geven. Je had dan morgen de beker kunnen laten schieten. Maar je koos ervoor al zaterdag uitgeschakeld te worden.

Die overweging heb ik idd gemaakt.. Probleem was dat ik donderdag me spelers ook nodig heb. Als ik nog had gebekerd deze woensdag had ik donderdag geen favoriet geweest, nu wel, al is het nog close.

Ik had tegen deportivo eigenlijk stiekem op de 3 punten gerekend. Dan zag het er een stuk mooier uit.

We gaan het zien, we gaan voor een mooie positie. Volgend seizoen maak ik een kleine reorganisate van vanwege de leeftijden van de spelers zal ik over gaan op een 5-4-1, 5-3-2.

Hier is op ingekocht en is dus een lange termijn plan, om hopelijk in de A te blijven tot jij er bent :wink:
5-3-2 heb ik zelf geen beste herinneringen aan. Veel gelijkspelen ook bij betere linies. Een goede opstelling als je verwacht de mindere te zijn voor enkele wedstrijden maar niet om alle wedstrijden mee te spelen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
visje69

Post by visje69 »

rohalt wrote: Tue Aug 31, 2021 5:42 pm
boysteenkist wrote: Tue Aug 31, 2021 4:09 pm
Eigenlijk is het heel simpel :
Als je elke match hier op het forum de input van de forummers had gevraagd, dan stond je nu los op die eerste plaats... en had je de Beker niet moeten laten schieten.
Lang leve de keyboardwarriors!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

raoulio wrote: Tue Aug 31, 2021 5:56 pm

5-3-2 heb ik zelf geen beste herinneringen aan. Veel gelijkspelen ook bij betere linies. Een goede opstelling als je verwacht de mindere te zijn voor enkele wedstrijden maar niet om alle wedstrijden mee te spelen.
Oh is dat echt waar? Ik was altijd in de veronderstelling dat de uitslag werd bepaald aan de hand van de LR bij elkaar op te tellen. En soms dan een mee- dan wel tegenvallertje :wink:
meangreen

Post by meangreen »

De 1e generatie waarmee ik de hoofdprijzen heb gepakt (S48 t/m S51) speelde ik een 5-3-2 verdedigende muur systeem en pakte ik 4 hoofdprijzen. De 2e generatie heb ik met een 3-5-2 passen systeem gewerkt (S62 en S63) hier pakte ik 2 hoofdprijzen. De 3e rush (S87-S88) speelde ik 3-4-3 kick & rush systeem en pakte ik 3 hoofdprijzen. Mijn huidige kern is weer een 3-5-2 passen systeem en die is nog zonder hoofdprijzen.

In mijn optiek zit er geen verschil in de overwinningen, wel worden er met 5-3-2 verdedigende muur minder doelpunten gemaakt. De overwinningen worden echt bepaald door de linieratings. Ik kies altijd voor een kern waar ik de meeste linies in kan behalen.
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

2-1 winst tegen Real Anavia! Na deze week al gewonnen te hebben tegen S.S Wallach is dit opnieuw een mooie opsteker richting behoud! We zijn aan een mooie reeks bezig 18 op 18 met als gevolg een 7de plek met 9 punten voorsprong op nummer 11.
Last edited by BoomXhakaLaca on Fri Sep 03, 2021 7:44 pm, edited 3 times in total.
Chairman of
BoomXhakaLaca
Traxtorm Hardcore
Team President

Post by Traxtorm Hardcore »

BoomXhakaLaca wrote: Fri Sep 03, 2021 9:03 am 2-1 winst tegen Real Anavia! Na deze week al gewonnen te hebben tegen S.S Wallach is dit opnieuw een mooie opsteker richting behoud! We zijn aan een mooie reeks bezig 18 op 18 en een bijwoorden 7de plek met 9 punten voorsprong op nummer 11.
Mooie resultaten, keep on going :D
3x 2nd in A
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
mr charlie

Post by mr charlie »

ja knap, ook steenkist zit mooi aan de kop van A, er kan nog veel.
Bij remedy, maegreen en tvalnietmee is het enorm spannen, blijven knokken
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
visje69

Post by visje69 »

BoomXhakaLaca wrote: Fri Sep 03, 2021 9:03 am 2-1 winst tegen Real Anavia! Na deze week al gewonnen te hebben tegen S.S Wallach is dit opnieuw een mooie opsteker richting behoud! We zijn aan een mooie reeks bezig 18 op 18 en een bijwoorden 7de plek met 9 punten voorsprong op nummer 11.
Met 9 punten voorsprong en al een paar kleppers achter de rug lijkt het behoud me stilaan een zekerheid. Het zou al heel erg moeten tegenvallen (wat natuurlijk wel kan) :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
remedy73

Post by remedy73 »

mr charlie wrote: Fri Sep 03, 2021 9:27 am ja knap, ook steenkist zit mooi aan de kop van A, er kan nog veel.
Bij Remedy zijn we compleet uit vorm. Wedstrijden die een makkelijke overwinning horen te zijn, worden vakkundig omgezet in een gelijkspel!
- Vanochtend thuis 2-2 bij 143-140. En waarom moet ik bij slechts 7 kaarten een dubbele gele kaart pakken?
- Afgelopen dinsdag thuis 2-2 bij 143-138. Geen gemiste penalty.
- Vorige week donderdag had ik gewoon moeten winnen op bezoek bij Last Mohycan, maar wederom bij 7 kaarten ene dubbele gele kaart én een vroege blessure. Gelukkig wordt het nog 0-0 bij 144-140
- Vorige week dinsdag thuis tegen Deportivo 0-0 bij 150-149. Op voorhand had ik 151-149 LR uitgerekend, dus dit had gewoon een winstpartij kunnen zijn.
Deze 4 punten hadden er minimaal 11 moeten zijn en dan had ik gewoon 9e gestaan...
Nu zal het nog razend spannend gaan worden.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

remedy73 wrote: Fri Sep 03, 2021 3:19 pm
mr charlie wrote: Fri Sep 03, 2021 9:27 am ja knap, ook steenkist zit mooi aan de kop van A, er kan nog veel.
Bij Remedy zijn we compleet uit vorm. Wedstrijden die een makkelijke overwinning horen te zijn, worden vakkundig omgezet in een gelijkspel!
- Vanochtend thuis 2-2 bij 143-140. En waarom moet ik bij slechts 7 kaarten een dubbele gele kaart pakken?
- Afgelopen dinsdag thuis 2-2 bij 143-138. Geen gemiste penalty.
- Vorige week donderdag had ik gewoon moeten winnen op bezoek bij Last Mohycan, maar wederom bij 7 kaarten ene dubbele gele kaart én een vroege blessure. Gelukkig wordt het nog 0-0 bij 144-140
- Vorige week dinsdag thuis tegen Deportivo 0-0 bij 150-149. Op voorhand had ik 151-149 LR uitgerekend, dus dit had gewoon een winstpartij kunnen zijn.
Deze 4 punten hadden er minimaal 11 moeten zijn en dan had ik gewoon 9e gestaan...
Nu zal het nog razend spannend gaan worden.
Ja ik volg je op de voet.

Juist dit seizoen, ben je aardig sterk in verhouding tot de voorgaande.

Thuis zou je van iedere moeten kunnen winnen.

Zet hem op.
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

meangreen wrote: Fri Sep 03, 2021 6:42 am

De 1e generatie waarmee ik de hoofdprijzen heb gepakt (S48 t/m S51) speelde ik een 5-3-2 verdedigende muur systeem en pakte ik 4 hoofdprijzen. De 2e generatie heb ik met een 3-5-2 passen systeem gewerkt (S62 en S63) hier pakte ik 2 hoofdprijzen. De 3e rush (S87-S88) speelde ik 3-4-3 kick & rush systeem en pakte ik 3 hoofdprijzen. Mijn huidige kern is weer een 3-5-2 passen systeem en die is nog zonder hoofdprijzen.

In mijn optiek zit er geen verschil in de overwinningen, wel worden er met 5-3-2 verdedigende muur minder doelpunten gemaakt. De overwinningen worden echt bepaald door de linieratings. Ik kies altijd voor een kern waar ik de meeste linies in kan behalen.

Ik ben zeer content met jouw bericht :D
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”