nooit gedacht van zo ver te geraken , en we hadden eigenlijk een slechte voorbereiding op de laatste wedstrijd ,
'k had niet verwacht dat we twee bekerwedstrijden na elkaar zouden moeten spelen ,
team#soad heeft de maandag maar één moeten spelen
wij nog drie , mijn ploeg heeft wél zijn 100% fitheid nodig om optimaal te presteren
maar hij verdiend de zege , hopelijk wint hij nog de beker
uitgeschakeld worden door de bekerwinnaar
is dan toch ook een hele prestatie voor ons geweest
Verdiend was mijn overwinning zeker, we hebben met dezelfde agressie gespeeld en toch was ik enkele procenten beter. En toen ik 2-3 voorstond en jij wat later rood pakte kon je helemaal de boeken toe doen... Nu jah, we zien wel wat morgen ons brengt. Maar aangezien TrAnEcId nog steeds geen keeper heeft wordt er stiekem gehoopt op die finaleplaats!
Die finaleplaats is binnen! Ik heb geen keeper voor morgen, het wordt dus een eindeloos hopeloze zaak...
De blessures en geschorsten zitten plots niet mee... maar liefst 5 geblesseerden op 3 dagen en 4 geschorsten ook nog voor morgen! Dus echt bescheten
bLo0dHuNt3r wrote:
Verdiend was mijn overwinning zeker, we hebben met dezelfde agressie gespeeld en toch was ik enkele procenten beter. En toen ik 2-3 voorstond en jij wat later rood pakte kon je helemaal de boeken toe doen... Nu jah, we zien wel wat morgen ons brengt. Maar aangezien TrAnEcId nog steeds geen keeper heeft wordt er stiekem gehoopt op die finaleplaats!
Die finaleplaats is binnen! Ik heb geen keeper voor morgen, het wordt dus een eindeloos hopeloze zaak...
De blessures en geschorsten zitten plots niet mee... maar liefst 5 geblesseerden op 3 dagen en 4 geschorsten ook nog voor morgen! Dus echt bescheten
Good luck men gebuurtje
nu doet hij wel bescheiden, maar op msn...
Wtf? ik heb je niet eens staan op men MSN?
Is dit dan een stek dat ik een dikke nek heb ofzo?
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Die verdomde random, ik word er zot van!!! Verloren, 2% minder, rode kaart, en agressievere spelers aan de overkant worden beloond met enkel geel... De ploegen speelden met evenveel agressie, dus waarom weer????
Badbuffalo wrote:Die verdomde random, ik word er zot van!!! Verloren, 2% minder, rode kaart, en agressievere spelers aan de overkant worden beloond met enkel geel... De ploegen speelden met evenveel agressie, dus waarom weer????
sljivovica wrote:Bloodhunter, gefeliciteerd met de Cup!
Inderdaad, proficiat.
Dankjewel mensen, dit is een geweldige bekroning op een schitterend seizoen! Zoiets kan ik misschien maar 1x realiseren, dus daarom gaan we eens goed feesten vandaag (achter de boeken weliswaar...)