Divisie A
Moderator: Moderator
1ste match gelijk tegen Maccbi Natanya ... al bij al een succes als je weet dat mijn TS slechts 71% bedraagt ... vlug nog enkele FRC's spelen om zeker nog tegen het eind van volgende week met volle TS aan de slag te kunnen.
Met deze TS werd 140 gehaald ...
Met deze TS werd 140 gehaald ...
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
-
- Member of the Soccer Project Association
1-0 verloren op het veld van As Vlalex. Hij heeft 10% agressiever durven spelen. Ik heb niet gedurfd , want heb nog alleen mijn B-CM over en als die dan ook nog een schorsing krijgt , dan was het volledig over.
Maar 1-0 op het veld van zo een tegenstander is allesbehalve een schande , lijkt mij.
Volledig terecht ook overigens :
144 thuis tov 140 van mij uit. (met 89% moraal , B-CM en door afwezigheid niet overal 100/100 (fitheid-moraal) , dus ben tevreden)
Nu komt mijn oude reeksgenoot uit B1 Raffin op bezoek.
Maar 1-0 op het veld van zo een tegenstander is allesbehalve een schande , lijkt mij.
Volledig terecht ook overigens :
144 thuis tov 140 van mij uit. (met 89% moraal , B-CM en door afwezigheid niet overal 100/100 (fitheid-moraal) , dus ben tevreden)
Nu komt mijn oude reeksgenoot uit B1 Raffin op bezoek.
Last edited by Smoje on Mon Jun 11, 2007 6:36 pm, edited 1 time in total.
-
Het zou mooi zijn als dat waar is, ik heb er eigenlijk nooit op gelet. Aan je spelers te zien heb je gelijk.kvk dries wrote:een tip x-tenzo : een keepr pakt 1 / 100 matchen een rode kaart , hoe agressief je ook speeltX-Tenzo wrote:Eerste wedstrijd verloren, we konden geen voordeel uit de agressie meer halen door mijn geblesseerde A-keeper, zijn vervanger is 66% agressief. Omdat de teamspirit maar 77% was hadden we ook een lagere linierating en dus waren er geen winkansen. Van deze week verwachten we nog niet veel, vanaf volgende week zullen we gestaag onze puntjes gaan pakken.
In het onderste rijtje beginnen is niet erg, zo lang we er maar niet eindigen
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
Kan iemand zijn theorie bevestigen?
@kvk dries: hoeveel agressiever dan 100 - strengheid scheidsrechter speel jij dan meestal, want op zich zeggen die cijfers niets als we niet weten hoe agressief je speelt tov de strengheid scheidsrechter.
Zelf heb ik nooit een agressieve keeper gebruikt, dus ik weet niet of het klopt. Onderstaande keeper is van mij geweest en hij is heel agressief. Ook hij heeft maar 1 rode kaart gehad in zijn hele carriere maar ook hier weet ik niet hoe agressief het team zelf meestal speelt. Het is het team van el stino dus misschien kan je hem eens contacteren.
Zelf heb ik nooit een agressieve keeper gebruikt, dus ik weet niet of het klopt. Onderstaande keeper is van mij geweest en hij is heel agressief. Ook hij heeft maar 1 rode kaart gehad in zijn hele carriere maar ook hier weet ik niet hoe agressief het team zelf meestal speelt. Het is het team van el stino dus misschien kan je hem eens contacteren.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
in totaal met m'n keeper van agressie 96 is datVeg wrote:@kvk dries: hoeveel agressiever dan 100 - strengheid scheidsrechter speel jij dan meestal, want op zich zeggen die cijfers niets als we niet weten hoe agressief je speelt tov de strengheid scheidsrechter.
agressie speler + teamagressie + agressie scheids :toch elke match rond de 230 ( 226 om precies te zijn ) en meestal pakt ie dan maar geel ( die 5 keer zijn uitzonderingen dus )
Good point, want twee maal geel staat niet in de statistieken als rood vermeld.el stino wrote:die theorie klop idd wel dat ze maar 3 rode kaarten pakken.
maar ik denk dat je vergeet dat een keeper ook 2x geel kan pakken in een wedstrijd
2-9-2008
-
TheorieX-Tenzo wrote:Het zou mooi zijn als dat waar is, ik heb er eigenlijk nooit op gelet. Aan je spelers te zien heb je gelijk.kvk dries wrote:een tip x-tenzo : een keepr pakt 1 / 100 matchen een rode kaart , hoe agressief je ook speeltX-Tenzo wrote:Eerste wedstrijd verloren, we konden geen voordeel uit de agressie meer halen door mijn geblesseerde A-keeper, zijn vervanger is 66% agressief. Omdat de teamspirit maar 77% was hadden we ook een lagere linierating en dus waren er geen winkansen. Van deze week verwachten we nog niet veel, vanaf volgende week zullen we gestaag onze puntjes gaan pakken.
In het onderste rijtje beginnen is niet erg, zo lang we er maar niet eindigen
Kan iemand zijn theorie bevestigen?

Is gewoon een feit dat keepers bijna nooit rood pakken.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
Ga ik niet mee akkoord.. Er zullen ook wel gevalen zijn die hetrpg_gamer wrote:TheorieX-Tenzo wrote:Het zou mooi zijn als dat waar is, ik heb er eigenlijk nooit op gelet. Aan je spelers te zien heb je gelijk.kvk dries wrote: een tip x-tenzo : een keepr pakt 1 / 100 matchen een rode kaart , hoe agressief je ook speelt
Kan iemand zijn theorie bevestigen?![]()
tegengesteld bewijzen...
Om dan zoiezo al niet van 2 gele kaarten te spreken in 1 match
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
Zijn er dan zeer weinig kan ik je vertellen:)TrAnEcId wrote:Ga ik niet mee akkoord.. Er zullen ook wel gevalen zijn die het tegengesteld bewijzen...rpg_gamer wrote:TheorieX-Tenzo wrote: Het zou mooi zijn als dat waar is, ik heb er eigenlijk nooit op gelet. Aan je spelers te zien heb je gelijk.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
had ondertussen toen jij quote net nog men post wat aangepastlobert wrote:Zijn er dan zeer weinig kan ik je vertellen:)TrAnEcId wrote:Ga ik niet mee akkoord.. Er zullen ook wel gevalen zijn die het tegengesteld bewijzen...rpg_gamer wrote: Theorie![]()

S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
-
Misschien als ze met een 100 scheids spelen en 100 agr maar als je je agr normaal instelt zal een keeper al heeft hij 100 agr zeer weinig rood krijgen. Genoeg vb die 300+ wedstijden hebben en agr 90+ en max 5 rode kaarten hebbenTrAnEcId wrote:Ga ik niet mee akkoord.. Er zullen ook wel gevalen zijn die hetrpg_gamer wrote:TheorieX-Tenzo wrote: Het zou mooi zijn als dat waar is, ik heb er eigenlijk nooit op gelet. Aan je spelers te zien heb je gelijk.
tegengesteld bewijzen...
Om dan zoiezo al niet van 2 gele kaarten te spreken in 1 match

rpg_gamer F.223 (hervorming)