Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Team President
Re: Divisie B
Belangrijke uitoverwinning geboekt bij AC Matt (2-3). Een late rode kaart zorgde voor gelijke lr's (139-139).
We mogen onze handen dus dichtknijpen dat we nog geen puntverlies hebben geleden.
Morgen de afsluiter van de week thuis tegen ESSEVEE.
We mogen onze handen dus dichtknijpen dat we nog geen puntverlies hebben geleden.
Morgen de afsluiter van de week thuis tegen ESSEVEE.
Trotse manager van FC Steenkist
-
- Member of the Soccer Project Association
Gisteravond mijn trainer gewisseld, wat resulteert in een gelijkspel in mijn uitwedstrijd tegen NOUMICI. De eerste week sluiten we hiermee op een tweede plek af met 10/12.
Komende week 2 lastige uitwedstrijden: Gantoise en swiftai
Komende week 2 lastige uitwedstrijden: Gantoise en swiftai
Zo, de eerste week zit er weer op met wisselend resultaat: winst - verlies - winst - verlies. Remedy heeft in de strijd om het kampioenschap goede zaken gedaan deze week. Ook Gantoise doet het goed en staat verdienstelijk 3e.
-
- Team President
Het 1e puntverlies van dit seizoen een feit na een gelijkspel uit bij Almette. De linieratings waren net in mijn voordeel (145-146), maar ik kan er wel mee leven
Morgen thuis tegen LT-Bayern, met een zeer strenge scheids (95%). Ik verwacht dat me tegenstander erg agressief voor de dag gaat komen. Blijft toch gevaarlijk.
Morgen thuis tegen LT-Bayern, met een zeer strenge scheids (95%). Ik verwacht dat me tegenstander erg agressief voor de dag gaat komen. Blijft toch gevaarlijk.
-
Hier enkel goed nieuws te melden:
- Gisteren de eerste plek gepakt
- Vanochtend de lastige uitwedstrijd tegen Gantoise gewonnen
- NOUMICI verliest deze ochtend 2 punten
- We staan nu 3 punten voor op de nr 2 en inmiddels 5 punten voor op NOUMICI
- Daarnaast ook nog een gewelidige 20 jarige CB opgepikt (bp75) voor veel te weinig.
- Gisteren de eerste plek gepakt
- Vanochtend de lastige uitwedstrijd tegen Gantoise gewonnen
- NOUMICI verliest deze ochtend 2 punten
- We staan nu 3 punten voor op de nr 2 en inmiddels 5 punten voor op NOUMICI
- Daarnaast ook nog een gewelidige 20 jarige CB opgepikt (bp75) voor veel te weinig.
Last edited by remedy73 on Wed Sep 04, 2013 6:31 am, edited 1 time in total.
-
- Team President
De thuiswedstrijd tegen LT-Bayern gewonnen met een degelijke 1-0.
We blijven op een 2e plaats staan met 2 punten achter op koploper Surteam.
We blijven op een 2e plaats staan met 2 punten achter op koploper Surteam.
-
Swiftai vind ik één van de betere managers van SP en ik had daarom een lastige uitpot verwacht vanochtend. Uitslag 0-3 winst. Tegenstander heeft hem volledig laten lopen...
Kijk zo is het niet moeilijk om kampioen te worden... We hebben nu 22/24, met een voorsprong van 5 punten op NOUMICI. Komende week zal het zeker géén 12/12 worden. Op donderdag moet ik op bezoek bij nerazzurri, die nu tweede staat én zich vorige week uit de beker heeft laten gooien. In potentie ben ik zeker beter, maar door de omstandigheden zal nerazzurri favoriet zijn in deze wedstrijd...
Kijk zo is het niet moeilijk om kampioen te worden... We hebben nu 22/24, met een voorsprong van 5 punten op NOUMICI. Komende week zal het zeker géén 12/12 worden. Op donderdag moet ik op bezoek bij nerazzurri, die nu tweede staat én zich vorige week uit de beker heeft laten gooien. In potentie ben ik zeker beter, maar door de omstandigheden zal nerazzurri favoriet zijn in deze wedstrijd...
-
Smalle kern dus hij kan nog in problemen komenremedy73 wrote:Swiftai vind ik één van de betere managers van SP en ik had daarom een lastige uitpot verwacht vanochtend. Uitslag 0-3 winst. Tegenstander heeft hem volledig laten lopen...

S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

-
- Team President
Ik heb een pijnlijke thuisnederlaag geleden tegen een ploeg middenmoot. De tegenstander speelde op 100% agressie op een scheids van 75. Ik zelf speelde met een agressie van 75%. Geen rode kaarten en we presteerden 2 lr's minder.
We zijn inmiddels afgezakt naar plaats 4 en de komende 2 wedstrijden zijn uit bij de nummer 1 en 2. Door blessures en schorsingen missen we bepalende spelers. Ziet er allemaal minder rooskleurig uit..
We zijn inmiddels afgezakt naar plaats 4 en de komende 2 wedstrijden zijn uit bij de nummer 1 en 2. Door blessures en schorsingen missen we bepalende spelers. Ziet er allemaal minder rooskleurig uit..

Vorige week 5 punten behaald, 2x gelijk, 1x verlies en 1x winst. Het enige bijzondere was de maandagwedstrijd, 6LR beter en een strafschop moeten benutten om er nog een gelijkspel uit te halen.
Komende week wordt lastig om punten te halen, we beginnen uit bij koploper Remedy, vervolgens thuis tegen de nr.2, daarna uit bij de nr 5 om de week te eindigen thuis tegen ŇOUMÍCI, die tegen die tijd wel 2e zal staan.
Komende week wordt lastig om punten te halen, we beginnen uit bij koploper Remedy, vervolgens thuis tegen de nr.2, daarna uit bij de nr 5 om de week te eindigen thuis tegen ŇOUMÍCI, die tegen die tijd wel 2e zal staan.
-
- Team President
Het had zo mooi geweest als we uit bij de nummer 2 hadden gewonnen. Helaas een 3-3 gelijkspel, met 2 lr's beter. Morgen uit naar de nummer 1 Surteam, die alles gewonnen heeft, als we niet te ver achter willen raken moeten we toch zeker niet verliezen, al zou winnen nog mooier zijn.
Surteam die vorig seizoen geen kampioen kon worden quasi halfweg competitie door Apology en hiermee blijkbaar niet kon leven en zo de rest van de comeptitie liet schieten. Dit seizoen blijkbaar geen ploeg tot nu toe die hem van die eerste plaats kan houden zodat hij er zal biljven voor gaan. Moest jij hem nu van die eerste plaats kunnen houden, dan zal hij het wel weer laten schieten.
Voor Hans : soms moet je alles op 1 match zetten om meer te halen dan 3 matchen net minder presteren en geen punten te pakken.
Voor Hans : soms moet je alles op 1 match zetten om meer te halen dan 3 matchen net minder presteren en geen punten te pakken.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
-
Volgens mij heeft Hans dat precies vanochtend gedaan. Ook al was het verschil slechts 1 doelpunt (1-0), feitelijk heeft hij hem laten lopen en haalde Hans slechts 133 linies.rohalt wrote:(...)
Misschien kan hij nu morgen van nerazzurri winnen...

Goed gezien Remedy, ook in de sterkste opstelling zou ik verloren hebben, daarom een B-team opgesteld zodat ik morgen zonder schorsingen met het sterkste team kan spelen.remedy73 wrote:Volgens mij heeft Hans dat precies vanochtend gedaan. Ook al was het verschil slechts 1 doelpunt (1-0), feitelijk heeft hij hem laten lopen en haalde Hans slechts 133 linies.rohalt wrote:(...)
Misschien kan hij nu morgen van nerazzurri winnen...
-
- Team President
Surteam heeft een goed team, maar mijn selectie is net wat sterker. Het programma van hem is aanzienlijk makkelijker geweest. Na morgen heb ik de 4 zwaarste uitwedstrijden van het seizoen al achter de rug. En hij treft morgen met mij pas zijn eerste ploeg uit de waarschijnlijke top-5 (Šutrteam, Ultras Union, Almette, AC Matt en ik).rohalt wrote:Surteam die vorig seizoen geen kampioen kon worden quasi halfweg competitie door Apology en hiermee blijkbaar niet kon leven en zo de rest van de comeptitie liet schieten. Dit seizoen blijkbaar geen ploeg tot nu toe die hem van die eerste plaats kan houden zodat hij er zal biljven voor gaan. Moest jij hem nu van die eerste plaats kunnen houden, dan zal hij het wel weer laten schieten.
Maar goed hij heeft wel gewoon alles gewonnen en als hij morgen van mij wint is de schade al opgelopen tot 10 punten! Dan wordt het een hels karwei.
De wedstrijden waar ik punt verlies heb geleden:
Almette - Fc Steenkist 3-3 (145-146) concurrent in uitduel dus kan er mee leven
Fc Steenkist - KSPulawy 0-1 (137-139) ongelooflijk dat me tegenstander geen rood pakt
Ultras Union - FC Steenkist 3-3 (137-139) concurrent in uitduel dus kan er mee leven
Wel jammer, vorig seizoen zat alles echt mee en waren we nu nog zonder puntverlies geweest. Maar het kan niet ieder seizoen mee zitten

Maar goed ik heb nog vertrouwen in minimaal een 2e plek.