Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

meangreen
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie C

Post by meangreen »

ik zal binnenkort C9 voor het komende seizoen analyseren..... en hier posten uiteraard..
Zwaar zal het in ieder geval worden! :wink:
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Hmm een nieuw seizoen. De FC zal alle zeilen bij moeten zetten om niet te degraderen. Met een volle ts zou dit geen probleem moeten zijn. Voorlopig staat de teller op 70% en dat gaat wellicht nog iets zakken.

Maandag naar Kolodeje. Qua bp/agr ben ik beter, maar hij speelt thuis en heeft 20% meer ts. 1 puntje volstaat.

Dinsdag Berezumaiaiaiai. Enorme bp's, maar ook enorme lft en agressie. Met een beetje geluk speelt hij al zijn oude vandagen op maandag kapot. Scheids in mijn voordeel. Tsja ook deze kan alle kanten op.

Donderdag Lenciugas. Met een schriftelijke 3-0 nederlaag zou ik tevreden zijn. De topfavoriet voor promotie. Kansloos dus.

Vrijdag Tomasso. Hervormingsteam dus 3 punten.

Ik hoop op 5 of 6 punten :)
B e n

Post by B e n »

Eerste week al meteen tegen Nederlanders AgentOrange en Bats1903 :) Deze week alvast de TS eens op een hoog niveau brengen.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
rohalt

Post by rohalt »

Ik dit seizoen ook terug in de C-reeks. Zelfde als Ron Jeremy.
Ik zie hem beter presteren dan dat hij zelf wil toegeven.
Gezien hij nu aan 70% TS staat, zal hij top zijn tegen de tijd dat onze confrontatie er is.

Ik zie volgende ploegen in de Top 6 van reeks C5 : Silver Eagles, FC Bagger United, rogiboys, FC Logoj, Lenciugas en The Last Mohycan (in willekeurige volgorde).

Mijn eerst week programma :
maandag thuis tegen FC Highlands. Ploeg is begonnen met opkuis/hervorming. Ik kom net te vroeg om met mijn B-ploeg te kunnen spelen en te winnen. Dit zouden mijn eerste 3 punten moeten zijn.
dinsdag uit tegen FCLogoj. Ploeg is ook net gepromoveerd maar is een Top 6. Een draw zou al mooi zijn, vrees ik.
donderdag thuis tegen Noxa Praha. Ploeg werd tweede in de D-reeks na ons. Toen wonnen we met 1-0. Herhaling zou kunnen, dus de volgende 3 punten.
vrijdag uit tegen FC Czarni. Ploeg is ook net gepromoveerd. Een draw zou moeten kunnen, misschien wel 3 punten.
Dus na week 1 : zou 10 punten mooi zijn, maar tzouden er evengoed ook maar 6 kunnen zijn.

De meeste zwaarste ploegen komen wel op het einde van de heenronde.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
rohalt

Post by rohalt »

FC Highlands heeft nu definitief de kaart van de hervorming gekozen.
5 spelers verkocht en 1 gekocht in 2 dagen nieuw seizoen. De helft van zijn ploeg staat nu te koop.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

In C.5 gaan alle agressieregels weer op de schop. Titelfavoriet Lenciugas gaat, ondanks gelijke ratings, onderuit door (terecht) te denken dat 185 genoeg, maar dan kent hij Berazumai niet, die alle risico's neemt door met zijn halve selectie in de 200 te spelen :shock:

Ik had zelf stiekem op een punt gehoopt, omdat ik de agressie aan mijn zijde had. No way, Kolodeje knalt ook gewoon 100% :evil: en komt daar mee weg. Sterker, voor straf krijg ik een rode kaart, omdat ik het in mijn hoofd heb gehaal om mijn agressiefste speler en aanvoerder tot 172 te laten spelen :x ....

Tsja als de agressieregel niet telt, dan kan ik het zeker schudden....
B e n

Post by B e n »

2-1 winst bij lr's 144-135 :) TS stond op 81, we speelden met een B die exact 5 BP minder haalt dan onze A (A CB dan, speel normaal met een andere formatie) dus we kunnen nog wel wat hoger :) Morgen tegen Nederlander AgentOrange, veel succes ;)
meangreen

Post by meangreen »

Ron Jeremy wrote:In C.5 gaan alle agressieregels weer op de schop. Titelfavoriet Lenciugas gaat, ondanks gelijke ratings, onderuit door (terecht) te denken dat 185 genoeg, maar dan kent hij Berazumai niet, die alle risico's neemt door met zijn halve selectie in de 200 te spelen :shock:

Ik had zelf stiekem op een punt gehoopt, omdat ik de agressie aan mijn zijde had. No way, Kolodeje knalt ook gewoon 100% :evil: en komt daar mee weg. Sterker, voor straf krijg ik een rode kaart, omdat ik het in mijn hoofd heb gehaal om mijn agressiefste speler en aanvoerder tot 172 te laten spelen :x ....

Tsja als de agressieregel niet telt, dan kan ik het zeker schudden....
dit gebeurd zo vaak, doe er je voordeel mee en neem zelf ook een keer een gok.

Hier vanmorgen een lekker overwinning 3-2 met 139-133
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
AgentOrange
Team Board Member

Post by AgentOrange »

B e n wrote:2-1 winst bij lr's 144-135 :) TS stond op 81, we speelden met een B die exact 5 BP minder haalt dan onze A (A CB dan, speel normaal met een andere formatie) dus we kunnen nog wel wat hoger :) Morgen tegen Nederlander AgentOrange, veel succes ;)
eerste wedstrijd uit was geen tegenvaller 0-0... line was 139... zelfs 2 beter dan de tegenstander... helaas niet volle pond eruit...

morgen zal zuur worden voor de supporters... verwachting is dat de eerste thuisnederlaag sinds een heel lange tijd wordt gespeeld...

ook bij ons is de teamspirit nog laag.... en we moeten dringend een goede keeper aankopen...
breakdown
Team President

Post by breakdown »

Terug in C, na vele seizoenen vertoefd te hebben in de lagere reeksen ;D

We beginnen met een overwinning tegen medepromovendus NASA STAR (141-137)
Deze morgen ook gezien dat el stino in dezelfde reeks speelt (C.8 )
Andere Belgen: Benne3800, Molenkring. Ook een (voor mij onbekende) Nederlander: ajax1000.

Royal FC verliest zijn eerste thuismatch tegen Molenkring.
Benne3800 drawt in eigen huis tegen FC Stiintza Craiova
ajax1000 verliest thuis dankzij twee rode kaarten met een scheids van 39%

Geen idee waar ik wil eindigen dit seizoen, de tijd zal het uitwijzen...

Veel succes aan iedereen dit seizoen!
Last edited by breakdown on Mon Nov 22, 2010 11:30 am, edited 1 time in total.
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

@meangreen

Ik weet ook wel dat het vaker gebeurt, maar ik kan nauwelijks de gok nemen, omdat mijn team vrijwel geen agressieve spelers heeft. Extra vervelend wordt het als een team VEEL agressiever speelt en dat de tegenstander rood krijgt. In plaats van dat hij er alleen mee wegkomt, krijgt hij nog een bonus ook!

Maar goed, ik had toch niet gewonnen met of zonder rode kaart :wink:
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Het wordt dit jaar weer vechten tegen de degradatie. Men eerste match verlies ik met ratings 140-134. Op zich logisch maar de agressieregel ontploft ook in mijn gezicht en als er dan nog een blessure bijkomt in de 22ste min maakte ik helemaal geen kans meer. Hopelijk morgen beter.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
rohalt

Post by rohalt »

Hier hebben we gewonnen met 3-0 wat voorspeld was, maar ook hier een rode kaart (2 dagen niet beschikbaar) terwijl agressie maar nipt boven de 180-regel uitkomt.

@ Ron Jeremy : blijkbaar is die agressieregel (180) in zowat elke divisie betrouwbaar, maar eens in C aangekomen, gelden precies andere regels. Heb deze morgen ook gemerkt dat er een aantal rare uitslagen tussen zitten. Is echt onvoorspelbaar wie punten pakt (en hoeveel) en wie niet (tenzij de hervormers natuurlijk).
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
B e n

Post by B e n »

Pfff :?
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

A-CB 6 dagen out door te trainen :?
A-LM 8 dagen (en hij is net 21 geworden) :cry:
C-RB 6 dagen
C-LM 3 dagen
[nb B-LM is 30j]

Wel gewonnen trouwens met 3-2 (en weer geen agressieregel: twee spelers dik over de 200)

Ik zit te twijfelen om de pot donderdag weg te geven. Ik kan misschien een puntje forceren, maar dat betekent wel dat ik 6 vrb wedstrijden weggeef....
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”