Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie B
Gestart met een 2-1 winst; het thuisvoordeel deed het hem, ratings van 146 om 144.
Morgen uit bij Stratovarius.
Morgen uit bij Stratovarius.
Prince88, proud manager of Fresh
-
6 uit 6 na de tweede overwinning vanochtend. 1-2 uit bij Stratovarius.
De openingswedstrijd uit bij FC Bagger United is uitgedraaid op een terechte 2-1 nederlaag. Vandaag een eenvoudige 4-0 overwinning op een degradatiekandidaat. Als promotiekandidaten zie ik de volgende ploegen: Fresh, FC Bagger United, Landstormers en Gantoise. Zelf zal ik zo ergens tussen plaats 5 en 10 gaan eindigen.
-
Ik was eigenlijk van plan terug te keren naar Chans0812 wrote:De openingswedstrijd uit bij FC Bagger United is uitgedraaid op een terechte 2-1 nederlaag. Vandaag een eenvoudige 4-0 overwinning op een degradatiekandidaat. Als promotiekandidaten zie ik de volgende ploegen: Fresh, FC Bagger United, Landstormers en Gantoise. Zelf zal ik zo ergens tussen plaats 5 en 10 gaan eindigen.

9 uit 3 is een leuke score, maar morgen tegen Gantoise is al heel andere koek. Verder heb ik nog maar 1 LM en 1,5 keeper en een paar oudjes die als ze weggaan meteen voor LR-gat zorgen. Als ik deze in de loop van het seizoen nog kan vervangen dan zie ik het wel, anders reken ik nergens op.
FC Bagger United is alweer heel sterk bezig, maar nu in B. Hij wint op het terrein van een andere titelkandidaat. Als hij zo bezig blijft, zien we hem volgend seizoen in A.
Spicy's All Stars had een moeilijk begin, maar na 4 speeldagen heeft hij opnieuw een topplaats in het zicht. Blijven gaan, zodat je volgend seizoen ook in A bent.
Doe zo verder jongens!
Spicy's All Stars had een moeilijk begin, maar na 4 speeldagen heeft hij opnieuw een topplaats in het zicht. Blijven gaan, zodat je volgend seizoen ook in A bent.
Doe zo verder jongens!
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Gantoise laat het vaak afweten met zijn managingkwaliteiten. Hij heeft een goed team, hij zou er veel meer mee kunnen doen. Vorig seizoen werd hij 10e in B, dat had veel beter kunnen en moeten zijn.hans0812 wrote:De openingswedstrijd uit bij FC Bagger United is uitgedraaid op een terechte 2-1 nederlaag. Vandaag een eenvoudige 4-0 overwinning op een degradatiekandidaat. Als promotiekandidaten zie ik de volgende ploegen: Fresh, FC Bagger United, Landstormers en Gantoise. Zelf zal ik zo ergens tussen plaats 5 en 10 gaan eindigen.
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

-
Gisteren een eenvoudige 2-1 overwinning, vandaag een 0-0 gelijkspel uit bij Hans.
Wel raar en vervelend... Gisteren bij een scheids van 25% indirect rood in de 72' minuut, vandaag bij een scheids van 39% in de 84' minuut wederom indirect rood. Gisteren geen direct effect, maar vandaag had het een overwinning kunnen zijn ipv gelijkspel. Hopelijk gaat dit niet het hele seizoen zo door
Wel raar en vervelend... Gisteren bij een scheids van 25% indirect rood in de 72' minuut, vandaag bij een scheids van 39% in de 84' minuut wederom indirect rood. Gisteren geen direct effect, maar vandaag had het een overwinning kunnen zijn ipv gelijkspel. Hopelijk gaat dit niet het hele seizoen zo door

Fresh, nog zo'n team die in A speelde toen ik begon met SP.
Ik hoop voor jou dat je ook weer van A kan proeven.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Zou leuk zijnrohalt wrote:Fresh, nog zo'n team die in A speelde toen ik begon met SP.

Daar heb je gelijk in, zie zijn teamagressie instelling van afgelopen vrijdag.FC The White Caps wrote:Gantoise laat het vaak afweten met zijn managingkwaliteiten. Hij heeft een goed team, hij zou er veel meer mee kunnen doen. Vorig seizoen werd hij 10e in B, dat had veel beter kunnen en moeten zijn.hans0812 wrote:De openingswedstrijd uit bij FC Bagger United is uitgedraaid op een terechte 2-1 nederlaag. Vandaag een eenvoudige 4-0 overwinning op een degradatiekandidaat. Als promotiekandidaten zie ik de volgende ploegen: Fresh, FC Bagger United, Landstormers en Gantoise. Zelf zal ik zo ergens tussen plaats 5 en 10 gaan eindigen.
Voor jou vervelend, je verwacht geen indirecte rode kaart in zo'n wedstrijd. Ik hoop niet dat je op het eind 2 punten tekort komt voor positie 1 of 2. Voor mij is dit een bonuspunt.Prince88 wrote:Gisteren een eenvoudige 2-1 overwinning, vandaag een 0-0 gelijkspel uit bij Hans.
-
Gisteren een vervelende 2-3 thuis nederlaag geleden... 2 vroege rode kaarten, 1 blessure en dan nog gelijke ratings en verliezen.
Vandaag een betere wedstrijd, bij mede promovendus AquaAzzurri een 2-3 overwinning behaald. Eindelijk geen kaarten
Vandaag een betere wedstrijd, bij mede promovendus AquaAzzurri een 2-3 overwinning behaald. Eindelijk geen kaarten
Gisteren bij Landstormers uit een onverdiend punt gehaald, Landstormers was 5 LR beter en had ook geen strafschop gemist. Vandaag thuis gewonnen van een Phoenix Iasi. Bagger United is de enige ploeg nog met een 100% score en heeft een gat geslagen met de nummer 3 t/m 6 van 5 punten.
Bij die wedstrijd van maandag had je de random in het kwadraat tegen...Prince88 wrote:Gisteren een vervelende 2-3 thuis nederlaag geleden... 2 vroege rode kaarten, 1 blessure en dan nog gelijke ratings en verliezen.
-
2 keer winst, 2 keer gelijk en 2 keer verlies brengt ons op een voorlopig 9de plaats. Een mindere start die we waarschijnlijk niet meer zullen goedmaken. Het zit allemaal wel dicht bijeen dus het wel snel verkeren.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4