Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

rohalt
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie C

Post by rohalt »

Hier verloren, dankzij een rode kaart in de 36ste minuut. Mijn ploeg heeft lage agressie, scheids lage agressie, en dan nog een voorspeler met in het verslag een reden voor de rode kaart die eerder voor een verdediger zou kunnen.
Ik voel mij serieus bestolen.

Volgende week beter (hopelijk).
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
el stino

Post by el stino »

breakdown wrote:eerste week een 7/12. 2 punten verloren door random deze week maar no biggie. Ik ga proberen zo hoog mogelijk te eindigen dit seizoen, ik heb echt geen idee of ik kan promoveren. De tijd zal het uitwijzen...

Maandag spelen we in eigen huis tegen Royal FC. (iedereen is welkom :) )
we gaan ons best doen om bij iedereen ptn te sprokkelen. normaal gezien moet je met uw A-team wel de overwinnig pakken. mijn Ts staat heel laag (ergens 54% ofzo).
men hele B-team is verdwenen :P

kben al blij dat ik al 4ptn heb :D
zouden we boven de degradatiestreep kunnen eindigen? zo mooi zijn 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
rohalt

Post by rohalt »

We hopen op 7 punten deze week maar het mogen er gerust wat meer zijn.
Maandag : 3 punten thuis, dinsdag eveneens 3 punten uit, donderdag 0 punten uit en vrijdag 1 punt thuis.

We hopen maandag een nieuwe jeugdspeler met zeer lage agressie en zeer hoge kwaliteiten te mogen begroeten in onze kern.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
B e n

Post by B e n »

Direct rood voor m'n keeper bij scheids 25 ( :roll: ) en 145-140, 1-0 verlies tegen Kick and Rush :(. Het begint er een beetje belachelijk uit te zien, voor promotie gaan en 10e staan :|
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
rohalt

Post by rohalt »

@Ben : heb net hetzelfde meegemaakt vorige week vrijdag.

Vandaag hier gewonnen zoals voorzien met mijn B-team.
Mogen we morgen winnen met mijn A-team, zal het wel moeten doen zonder mijn A-CB, B-CB en C-CB.

Heb vanmorgen mijn nieuwe jeugdspeler gekregen : voor de derde keer op rij een CB met lage agressie.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

1-1 met beiden 134. Beetje jammer dat mijn RM (175) direct rood kreeg, aan de andere kant had ik geluk dat zijn A en B team gisteren moesten opdraven bij prijzen VrB's. Met een ts van 63% een puntje pakken tegen een titelkandidaat is niet slecht :P en het levert ook nog eens een kleine 700.000euro op.
Dinsdag sprokkelen, donderdag winnen en vrijdag de boot in en we blijven boven de streep :mrgreen:

Rohalt -> ik word een beetje jaloers van die jeugdspelers van jou. Ik heb in 4 jaar tijd nog geen fatsoenlijke jeugdspeler gekregen of het moet mijn laatste zijn: 25%agr en vs98 :D oh wacht het is een SW :evil:
AgentOrange
Team Board Member

Post by AgentOrange »

Verwachte nederlaag... geen paniek... morgen eerste overwinning pakken en Ben in de degradate zone duwen :P

@Ben: pffff... leuk nog een seizoen samen in de C dan ?
breakdown
Team President

Post by breakdown »

vandaag gewonnen van Royal FC. Ik kon rekenen op men beste opstelling & 100% ts.
146-122 -> 2-0 voor de wolves. Maar jammer genoeg geen plaats gestegen.
Donderdag moeten we op het veld van de leider spelen, eens kijken wat dat geeft...
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Buitenshuis gewonnen, duidelijk beter met een 142, doch was de TS maar op 80% van haar kunnen. Morgen belooft de scheids ons in de volgende uitmatch een lastigere opdracht, temeer omdat plotsklaps een LF, CF en RF in de ziekenboeg verdwenen zijn...
B e n

Post by B e n »

AgentOrange wrote:Verwachte nederlaag... geen paniek... morgen eerste overwinning pakken en Ben in de degradate zone duwen :P

@Ben: pffff... leuk nog een seizoen samen in de C dan ?
Ik speel morgen tegen SP Club Inter 15 dus ik blijf mooi boven jou staan :mrgreen: :D Als er niets anders opzit dan een extra seizoen in C zal ik daarmee genoegen moeten nemen, maar ik hoop er natuurlijk niet op... en het seizoen is ook nog lang, er kan nog veel veranderen ;)

Ik sta nu 6 punten achter op de nummer 2 en hoop eind deze week een plaats in de top 5 te bemachtigen :)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Je hebt sjans! De nr. 2 is niet van plan daar te blijven staan, dus er is een plaatsje vacant ;)
AgentOrange
Team Board Member

Post by AgentOrange »

Badbuffalo wrote:Je hebt sjans! De nr. 2 is niet van plan daar te blijven staan, dus er is een plaatsje vacant ;)
waarom wil je niet promoveren?
meangreen

Post by meangreen »

hier vanmorgen een mazzeltje: 138-138 en toch gewonnen!
Nou dat zal compensatie zijn voor de 2 onterechte gelijke spelen vorige week :wink:

morgen tegen Widlaks, die gelukkig niet meer zo sterk is als een paar seizoenen terug........ :mrgreen:
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
AgentOrange
Team Board Member

Post by AgentOrange »

weet je waar ik nog wel het meest van baal dit seizoen... dat klote weer tijdens de thuiswedstrijden... ik heb amper lekker weer...
dat kost me al gelijk 20.000 omzet per wedstrijd... dat is al snel 50.000 per dag, 350K per week en dus 2,5M per seizoen.

laat die mien dobbelsteen lekker gelijke spellen geven, daarmee red ik het wel, maar laat asjeblieft de zon schijnen.
B e n

Post by B e n »

Gewonnen met 6-1 van een hervormer :) We bezetten nu de 8e plaats en mogen donderdag tegen eentje die pas aan een hervorming is begonnen (zijn TS staat niet meer heel hoog lijkt me). Vrijdag thuis tegen Belg Landstormers ;) 6/6 is een must :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”