Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

brever
Member of the Soccer Project Association

Post by brever »

3/1 gewonnen tegen de decoureurs ,en we staan op 9.met 10 ptn,op 4 ptn van degradatieplaats en 6 ptn minder dan de leider.
Toch zijn we volop op zoek naar versterkingen,op verschillende posities,we zoeken vooral een doublure voor RF-Bodor,die duidelijk teveel druk op zijn schouders heeft.
Voorts zoeken we nog RB/CF/LF/LM.We bieden momenteel op 6 spelers.
:arrow: er volgen de komende wedstrijden belangrijke confrontaties aan,we zullen weldra weten wat we waard zijn.......
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

4e overwinning in de competitie op rij + gewonnen bekermatch => fc b is marching on ...
He's back ... .
Sep

Post by Sep »

nipt verloren met 5 geblesseerden :(
tommareydt

Post by tommareydt »

dat beloofd voor zaterdag :wink:
Molleke

Post by Molleke »

Geraak maar niet op volle toeren met mijn ploeg.

Klassement
1 Blue ARA 19
2 racingbojkes 19
3 unirea iasi 19
4 FC Kama 15
5 KRC Molleke 15
6 Gaan-Met_Di... 15
7 Red Devils 15
8 Budistii 15
9 team#SoaD 12
10 Roslar SV 12
--------------------------------------------------------------------------------
11 Real Brugge 10
12 St.Margaret... 10
13 FC Club Eke 5
14 chemicals 3
15 SportingRsca 3
16 FC Team 527 0
ImageImage
Dilleke

Post by Dilleke »

Verloren vandaag e en kvrees dat dat het begin is van een lange reeks...
Webben toch ma een rare competitie vindek... Iedereen zo dicht op elkaar...
FCB 4 EVER !!!!

Manager van Dillesteam
matt

Post by matt »

Een 12/12 die ik nooit verwacht had, en ook de bekerwinst (maar die had ik wel verwacht).
Het loopt goed, maar het kan nu gaan keren. Behalve RSCA Prince, waar ik al van won, komt nu de rest van de top 7 langs.
Hoevi

Post by Hoevi »

mooi he Dilleke, de C1 :D
De nr 2 en 12 schelen 6 punten haha

Nouja, ik heb lekker vannacht met 6-1 gewonnen!!!

van een fc-team :D
Daan.//

Post by Daan.// »

Molleke wrote:Geraak maar niet op volle toeren met mijn ploeg.

Klassement
1 Blue ARA 19
2 racingbojkes 19
3 unirea iasi 19
4 FC Kama 15
5 KRC Molleke 15
6 Gaan-Met_Di... 15
7 Red Devils 15
8 Budistii 15
9 team#SoaD 12
10 Roslar SV 12
--------------------------------------------------------------------------------
11 Real Brugge 10
12 St.Margaret... 10
13 FC Club Eke 5
14 chemicals 3
15 SportingRsca 3
16 FC Team 527 0
daar ben ik niet rouwig om :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Vandaag mooi 0-0 gespeeld bij Caveliers FC. En dat terwijl ik 2 A-spelers moest missen.
Maandag thuis tegen Verbroedering Robberke :P
sanex

Post by sanex »

Het wordt ondraagelijker met de dag.1-0 verloren tegen Amberlecht maar raad eens:mijn keeper raakte geblesseerd in de 43ste minuut en wanneer scoren ze,.............juist ja ook in de 43ste minuut.

Dus is er besloten dat als we aan de winterstop meer als 10 punten achter hebben op een veilige plaats dan geven we de liga op en gaan we voluit voor bekers en transfers
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

sanex wrote:Het wordt ondraagelijker met de dag.1-0 verloren tegen Amberlecht maar raad eens:mijn keeper raakte geblesseerd in de 43ste minuut en wanneer scoren ze,.............juist ja ook in de 43ste minuut.

Dus is er besloten dat als we aan de winterstop meer als 10 punten achter hebben op een veilige plaats dan geven we de liga op en gaan we voluit voor bekers en transfers
geen paniek...uw tijd gaat nog wel komen sanex...Alles ligt echt super dicht bij elkaar...
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Isis

Post by Isis »

feyenoordie wrote:Vandaag mooi 0-0 gespeeld bij Caveliers FC. En dat terwijl ik 2 A-spelers moest missen.
Maandag thuis tegen Verbroedering Robberke :P
Mijn geheime wapen raakt stilaan klaar (RM, Kurt Hempte) en mijn TS begint ook aanvaardbare vormen aan te nemen. Ik verheug me er dus al op :wink:
sanex

Post by sanex »

Ally wrote:
sanex wrote:Het wordt ondraagelijker met de dag.1-0 verloren tegen Amberlecht maar raad eens:mijn keeper raakte geblesseerd in de 43ste minuut en wanneer scoren ze,.............juist ja ook in de 43ste minuut.

geen paniek...uw tijd gaat nog wel komen sanex...Alles ligt echt super dicht bij elkaar...
Da den tijd dan maar rap begint te komen,want ik heb al 7 punten achter op de eerste veilige plaats
brever

Post by brever »

brever wrote:3/1 gewonnen tegen de decoureurs ,en we staan op 9.met 10 ptn,op 4 ptn van degradatieplaats en 6 ptn minder dan de leider.
Toch zijn we volop op zoek naar versterkingen,op verschillende posities,we zoeken vooral een doublure voor RF-Bodor,die duidelijk teveel druk op zijn schouders heeft.
Voorts zoeken we nog RB/CF/LF/LM.We bieden momenteel op 6 spelers.
:arrow: er volgen de komende wedstrijden belangrijke confrontaties aan,we zullen weldra weten wat we waard zijn.......
2-1 de boot in bij opereta,we verloren tot hiertoe 4 keer,met slechts 1 goaltje verschil.Wat de versterkingen betreft,we bieden nog slechts op 1 speler,de andere hebben we misgelopen,door nieuwe tranferregels is de situatie compleet onoverzichtelijk. :roll:
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”