Toch zijn we volop op zoek naar versterkingen,op verschillende posities,we zoeken vooral een doublure voor RF-Bodor,die duidelijk teveel druk op zijn schouders heeft.
Voorts zoeken we nog RB/CF/LF/LM.We bieden momenteel op 6 spelers.

Moderator: Moderator
daar ben ik niet rouwig omMolleke wrote:Geraak maar niet op volle toeren met mijn ploeg.
Klassement
1 Blue ARA 19
2 racingbojkes 19
3 unirea iasi 19
4 FC Kama 15
5 KRC Molleke 15
6 Gaan-Met_Di... 15
7 Red Devils 15
8 Budistii 15
9 team#SoaD 12
10 Roslar SV 12
--------------------------------------------------------------------------------
11 Real Brugge 10
12 St.Margaret... 10
13 FC Club Eke 5
14 chemicals 3
15 SportingRsca 3
16 FC Team 527 0
geen paniek...uw tijd gaat nog wel komen sanex...Alles ligt echt super dicht bij elkaar...sanex wrote:Het wordt ondraagelijker met de dag.1-0 verloren tegen Amberlecht maar raad eens:mijn keeper raakte geblesseerd in de 43ste minuut en wanneer scoren ze,.............juist ja ook in de 43ste minuut.
Dus is er besloten dat als we aan de winterstop meer als 10 punten achter hebben op een veilige plaats dan geven we de liga op en gaan we voluit voor bekers en transfers
Da den tijd dan maar rap begint te komen,want ik heb al 7 punten achter op de eerste veilige plaatsAlly wrote:geen paniek...uw tijd gaat nog wel komen sanex...Alles ligt echt super dicht bij elkaar...sanex wrote:Het wordt ondraagelijker met de dag.1-0 verloren tegen Amberlecht maar raad eens:mijn keeper raakte geblesseerd in de 43ste minuut en wanneer scoren ze,.............juist ja ook in de 43ste minuut.
Dus is er besloten dat als we aan de winterstop meer als 10 punten achter hebben op een veilige plaats dan geven we de liga op en gaan we voluit voor bekers en transfers
2-1 de boot in bij opereta,we verloren tot hiertoe 4 keer,met slechts 1 goaltje verschil.Wat de versterkingen betreft,we bieden nog slechts op 1 speler,de andere hebben we misgelopen,door nieuwe tranferregels is de situatie compleet onoverzichtelijk.brever wrote:3/1 gewonnen tegen de decoureurs ,en we staan op 9.met 10 ptn,op 4 ptn van degradatieplaats en 6 ptn minder dan de leider.
Toch zijn we volop op zoek naar versterkingen,op verschillende posities,we zoeken vooral een doublure voor RF-Bodor,die duidelijk teveel druk op zijn schouders heeft.
Voorts zoeken we nog RB/CF/LF/LM.We bieden momenteel op 6 spelers.
er volgen de komende wedstrijden belangrijke confrontaties aan,we zullen weldra weten wat we waard zijn.......