En tja heb ik gewoon op de vraagjes geantwoord

Moderator: Moderator
Kzou ook graag nog een seizoen in E blijven, maar ik ga daarvoor niet opzettelijk punten laten liggen. Mocht ik dan nog naar D gaan, dan zalk wss weer degraderen en dat zou dan ideaal zijn om enkele jonge spelers te kopen natuurlijk. Majah we zien welBenjamin wrote:Ik blijf jaartje zitten waarschijnlijk
Dat is lekker dat ze zijn goedgekeurd, ik heb pas 1 jeugdspeler tot nu toe zelf opgeleid die eraan zit te komen en 3 werden er niet toegelaten.Jongbloed wrote:Haha, ik heb het ook gelezen
Helaas gaat het niet zo heel best met mijn team... Heb geen idee waar het aan zou liggen, maar ik vermoed dat ik er wel uitkom in de 2e helft van het seizoen...
Mag binnenkort weer 2 80+ in mijn team verwelkomen, ik hoop dat dat de ommekeer brengt.
Ook niet onaardig is dat zo'n beetje de laatste 5 jeugdspelers allemaal goedgekeurd zijn. Dus zo heel erg actief of de TM ben ik niet meer.
ze staan al klaarkvk dries wrote:met b-team gewonnen van de 1e ,
jonathan ik zal morgen je supporters hard nodig hebben
oei da moest 16e zijnjonathan_rsca wrote:ze staan al klaarkvk dries wrote:met b-team gewonnen van de 1e ,
jonathan ik zal morgen je supporters hard nodig hebben![]()
Tzou mooi zijn moest ge winnenik heb er 0-1 van verloren, en als ge wint komen we alle2 dichter bij die 1e plek he
EDIT: zijt ge zeker dat ge van de 1e gewonnen hebt met uw b-team?![]()
das pas morgen zeker