Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
2 gele kaarten in de zelfde minuut zijn wel nog altijd neit uitgesloten héX-Tenzo wrote:Bedankt voor de info iedereen, weer wat geleerd, ik ga het maar eens uitproberen. Gewoon max agressie en we zullen wel zien.

S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
Ik vind het niet zo leuk dat mijn tegenstander van morgen Kfc De Pomp geen bekermatch had.
Al zijn spelers zijn vol van moraal en fitheid etc.
De mijne hebben nu tegen straks 94% moraal (met geluk) en dus moet ik ze wel laten spelen en fitheid laten verliezen en kans op een blessure. (wat met mijn A-LB zeker het geval zal zijn, want mijn B en C-LB zijn al uitgevallen)
Sommige spelers staan nu al niet op 100% fitheid , dan hebben ze hoogstens nog 90%. Anders zag ik het nog redelijk zitten tegen hem. Zeker omdat zijn toppers vrij oud zijn en die hadden dan ook geen 100% gehad vandaag en lager moraal , dus één van de twee ging minstens laag zijn. (of alletwee). Als ik ze vandaag nog eens moet laten spelen en morgen , dan verlies ik vrijdag ook zowiezo , want dan hebben mijn spelers minder dan 85% fitheid.
Vind ik toch geen eerlijk systeem en stel anders H'ers vrij , daar doet het toch weinig toe.
Al zijn spelers zijn vol van moraal en fitheid etc.
De mijne hebben nu tegen straks 94% moraal (met geluk) en dus moet ik ze wel laten spelen en fitheid laten verliezen en kans op een blessure. (wat met mijn A-LB zeker het geval zal zijn, want mijn B en C-LB zijn al uitgevallen)
Sommige spelers staan nu al niet op 100% fitheid , dan hebben ze hoogstens nog 90%. Anders zag ik het nog redelijk zitten tegen hem. Zeker omdat zijn toppers vrij oud zijn en die hadden dan ook geen 100% gehad vandaag en lager moraal , dus één van de twee ging minstens laag zijn. (of alletwee). Als ik ze vandaag nog eens moet laten spelen en morgen , dan verlies ik vrijdag ook zowiezo , want dan hebben mijn spelers minder dan 85% fitheid.
Vind ik toch geen eerlijk systeem en stel anders H'ers vrij , daar doet het toch weinig toe.
Je hebt gelijk, helaas ligt dit in de hand van de beruchte random.Smoje wrote:Die 2% TS gaat niet echt opwegen tov fitheden en moralen. Als ik morgen er voor zou gaan , dan is het vrijdag ook al zeker om zeep. Ahja. Ik vind het gewoon geen logisch systeem.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Nu is het al helemaal niet meer nodig , had match gepland voor 18u , nu speelden mijn echt vermoeide etc , zoals LB. De rest die dan wel moest spelen speelde niet en was mijn enige LB nog , dusja morgen C-team op de pomp , jammer , want hij mistte zijn CM en ik zag wel mogelijkheden.
Ghent Semper Fidelis.
Toch wel enkele opvallende resultaten in de A-reeks:
FC Vesalius was op verplaatsing niet goed genoeg om punten te halen tegen Nespereira. Hun teamspirit was overigens bijna gelijk. Is dit een voorteken dat FC Vesalius tekort zal schieten om kampioen te kunnen worden?
Titeluitdager AS Vlalex was thuis niet goed genoeg om 3 punten te pakken tegen Westel, maar hier zal een vroege rode kaart ook wel voor iets tussenzitten.
Het mij onbekende team Kauno grybai pakt voorlopig de leiding, respect.
Tot slot ook nog veel geluk voor FC X-Tenzo want met 4% slechtere linieratings toch nog een punt gehaald. Wel met een pak minder teamspirit.
FC Vesalius was op verplaatsing niet goed genoeg om punten te halen tegen Nespereira. Hun teamspirit was overigens bijna gelijk. Is dit een voorteken dat FC Vesalius tekort zal schieten om kampioen te kunnen worden?
Titeluitdager AS Vlalex was thuis niet goed genoeg om 3 punten te pakken tegen Westel, maar hier zal een vroege rode kaart ook wel voor iets tussenzitten.
Tot slot ook nog veel geluk voor FC X-Tenzo want met 4% slechtere linieratings toch nog een punt gehaald. Wel met een pak minder teamspirit.
2-9-2008
-
als je dat al opvallende resultaten vindt, kijk dan even naar mijn wedstrijdVeg wrote:Toch wel enkele opvallende resultaten in de A-reeks:

Ik zou graag willen kijken maar dankzij die stomme link in die nationaliteitentopic ben ik momenteel gebandRaffin wrote:
als je dat al opvallende resultaten vindt, kijk dan even naar mijn wedstrijd

Edit: Nu kan ik er terug op, maar WTF 13 punten in linieratings beter en nog niet winnen

2-9-2008