B e n wrote:Gewonnen met 1-0, lr's 141-135, bij FC Wittevrouwen en zo spring ik over hem naar de 4e plaats M'n stadion zat volledig vol en dat zorgde ook voor een hele mooie winst van 431 000 euro
FC Inter Milano is nog steeds ongeslagen, tweede staat Kick and Rush met 29 punten, derde Landstormers met 28 punten en vierde sta ik met 27 punten We hebben nu 2 weken achter elkaar het maximum van de punten gehaald
Maandag tegen een hervormer, dinsdag tegen de nummer 9 en donderdag tegen (de onverslaanbare) FC Inter Milano
FC Inter Milano heeft woensdag een bekermatch, 2 vrb's en 2 fr's dus ik hoop hem pijn te kunnen doen Ik eet 'm op
haahahhaaha, oppeuzelen die handel, easy game
Ik kom el stino bedanken om tegen de nummer twee een puntje te pakken waardoor ik nu 3 hele punten los sta. Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat ik kampioen moet spelen, want mijn lr's zijn een pak hoger als iedereen ...
B e n wrote:Gewonnen met 1-0, lr's 141-135, bij FC Wittevrouwen en zo spring ik over hem naar de 4e plaats M'n stadion zat volledig vol en dat zorgde ook voor een hele mooie winst van 431 000 euro
FC Inter Milano is nog steeds ongeslagen, tweede staat Kick and Rush met 29 punten, derde Landstormers met 28 punten en vierde sta ik met 27 punten We hebben nu 2 weken achter elkaar het maximum van de punten gehaald
Maandag tegen een hervormer, dinsdag tegen de nummer 9 en donderdag tegen (de onverslaanbare) FC Inter Milano
FC Inter Milano heeft woensdag een bekermatch, 2 vrb's en 2 fr's dus ik hoop hem pijn te kunnen doen Ik eet 'm op
haahahhaaha, oppeuzelen die handel, easy game
Ik kom el stino bedanken om tegen de nummer twee een puntje te pakken waardoor ik nu 3 hele punten los sta. Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat ik kampioen moet spelen, want mijn lr's zijn een pak hoger als iedereen ...
Ik hoop je volgend seizoen tegen te komen in de B3 maar in C9 zitten een stel zeer goede ploegen!
Volgens de laatste gegevens zal ik morgen, na 8 opeenvolgende gewonnen wedstrijden, verliezen van de 5de in de stand.
Hij heeft vandaag een wedstrijd gespeeld en haalde thuis 146 linierating. Mijn hoogste ooit thuis was 143 dacht ik, terwijl de competitiematch voor mij een uitmatch is.
Het uiteindelijke verschil (berekend via battle strategy) zou 2 linierating zijn. Heb wel stijl op 20 gezet bij mij (hopende hier toch enig voordeel te hebben).
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Weer een extraatje, een overwinning tegen de nr 3. Dat zet ons stevig op de 7de plaats, ik had nooit gedacht dat ik zo'n zorgeloos seizoen tegemoet ging.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Gewonnen met 1-2 bij de nummer 9 FC Inter Milano speelt onverdiend gelijk tegen Badbuffalo (3 linie's beter) en Kick and Rush speelt gelijk tegen FC Libesice met gelijke ratings. Ik stijg zo naar de tweede plaats Donderdag tegen nummer 1 FC Inter Milano, een puntje zou geweldig zijn
Pech met schorsingen op posities die ik maar matig kan vervangen en een blessure in de 0ste minuut van mijn beste speler. Helaas rohalt ik kon je dus niet van dienst zijn
B e n wrote:Gewonnen met 1-2 bij de nummer 9 FC Inter Milano speelt onverdiend gelijk tegen Badbuffalo (3 linie's beter) en Kick and Rush speelt gelijk tegen FC Libesice met gelijke ratings. Ik stijg zo naar de tweede plaats Donderdag tegen nummer 1 FC Inter Milano, een puntje zou geweldig zijn
Ging je niet winnen, donderdag? M'n 1e gelijkspel, mss een beetje onverdiend, maar 3% is nu ook niet hét grote verschil, zeker buitenhuis.
B e n wrote:Gewonnen met 1-2 bij de nummer 9 FC Inter Milano speelt onverdiend gelijk tegen Badbuffalo (3 linie's beter) en Kick and Rush speelt gelijk tegen FC Libesice met gelijke ratings. Ik stijg zo naar de tweede plaats Donderdag tegen nummer 1 FC Inter Milano, een puntje zou geweldig zijn
Ging je niet winnen, donderdag? M'n 1e gelijkspel, mss een beetje onverdiend, maar 3% is nu ook niet hét grote verschil, zeker buitenhuis.
Valt nog even te zien Ook al heeft hij zoveel wedstrijden, dan zal het nog heel moeilijk worden. Ik moet hopen op een rode kaart langs zijn kant of op een randomgevalletje, anders haal ik niets
@Ron Jeremy : Ja, spijtig. Maar het belangrijkste blijft dat ik ook mijn matchen win natuurlijk.
Maandag 4 gekwetsten en vandaag ook al één. Ik hoop op een collectief sterke prestatie donderdag. Het wordt wel drummen bovenaan.
Ik hoop voor jou dat je een betere terugronde speelt.
Als ik mij heenronde kan herhalen zal ik toch niet ver van de top 2 zijn. Initieel was een top 5 plaats mooi.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Gewonnen van FC Inter Milano Linie's 143-141 Heenronde afgesloten met 36 punten, kan ik enkel tevreden mee zijn! Nr 1 FC Inter Milano heeft er 40 en nr 3 Kick & Rush 33
In stijl de heenronde afgesloten: 3% beter en 0-0. De negende plek is wel erg vertekend. Als mijn ploeg een keertje heel is en de random maakt een keer geen bokkesprongen, dan kan ik ook van de nummer 1 winnen.
Winst tegen de nummer 1, van een reeks gesproken. We staan ondertussen op 2 punten van plaats 5 maar we beginnen niet te dromen.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513