Seizoen 55: 3de
Seizoen 56: 3de
Seizoen 57: 3de

Moderator: Moderator
Het zit je niet mee...The Amazing Spicy wrote:Seizoen 54: 4de
![]()
![]()
Over het algemeen is het nog redelijk jong maar er vertrekt geregeld een sterkhouder met een heel hoge rating waar steeds minder vervanging voor komt door de lastige transfermarkt. Maar we geven de moed niet op en proberen volgend seizoen nog eens.remedy73 wrote:Het zit je niet mee...The Amazing Spicy wrote:Seizoen 54: 4de
![]()
![]()
Maar je team is nog jong, dus volgend seizoen wellicht wel promotie naar die zo begeerlijke A...
In de B2 hebben we een winnaar in het draw-klassement, en het is geen FC Bagger geworden
1 KFC Heist 11
2 FC Bagger United 10
3 nerazzurri 10
4 Royal FC 9
5 PANATHINAIKOS 2010 9
Toch nog iets gewonnen dit jaar ...remedy73 wrote:Het zit je niet mee...The Amazing Spicy wrote:Seizoen 54: 4de
![]()
![]()
Maar je team is nog jong, dus volgend seizoen wellicht wel promotie naar die zo begeerlijke A...
In de B2 hebben we een winnaar in het draw-klassement, en het is geen FC Bagger geworden
1 KFC Heist 11
2 FC Bagger United 10
3 nerazzurri 10
4 Royal FC 9
5 PANATHINAIKOS 2010 9
Laatste twee seizoenen zit het je erg tegen.Ron Jeremy wrote:de random pakt mij nog steeds iedere wedstrijd. tegen t-man 3% beter en wederom 1-1. Ik had top3 moeten spelen, maar dat zit er nu echt niet in. Degradatie is nog steeds een optie, want de beker staat ook voor de deur.
De random heeft ook ons team ontdekt deze week:Ron Jeremy wrote:Net als je denkt dat de random je niet erger kan flikken......
143-138 in mijn voordeel, eindstand 1-2 in mijn nadeel. Ik moet niet alleen 20% beter zijn om een wedstrijd te winnen, ik heb het ook nodig om niet te verliezen. Degradatie komt steeds dichterbij, terwijl ik eigenlijk minimaal derde had moeten worden. Een kampioenschap had ook tot de mogelijkheden behoord. Helaas sta ik daar al 20 punten voor achter. Wat een rampseizoen.