Die heb ik ook op het oogvisje69 wrote:(...), zeker nu ik eindelijk een nieuwe LM (jammer genoeg wel al 26) op het oog heb

(maar heb nu nog 37 spelers...)
Moderator: Moderator
Die heb ik ook op het oogvisje69 wrote:(...), zeker nu ik eindelijk een nieuwe LM (jammer genoeg wel al 26) op het oog heb
Gisterenavond koop ik em iets boven de prijs die ik wou geven, gezien de schaarste en hoge vraag naar zo'n spelers, vandaag krijg ik een nieuwe jeugdspeler waardoor ik op 36 spelers kom (anders 35). Soms mag het eens meezitten ookremedy73 wrote:Die heb ik ook op het oogvisje69 wrote:(...), zeker nu ik eindelijk een nieuwe LM (jammer genoeg wel al 26) op het oog heb![]()
(maar heb nu nog 37 spelers...)
Klopt ongeveer:visje69 wrote:Volgens de berekeningen gisteren was de uitslag 140-140. (zonder off-def)
Vandaag speelt hij met 1 def en ik met 3 off. Ik krijg een rode kaart in minuut 65 en de LR eindigen op 141 voor hem (lijkt me logisch) maar slechts 137 voor mij. 2-1 verlies
Klopt dat, 4-5 LR verlies door een rode kaart in minuut 65?
Oh ja en dan zwijg ik nog over het feit dat hij 9 kaarten netjes verdeeld krijgt en ik er 8 niet verdeeld krijg. Random dus tegen ook.
Ik zie echter wel dat ik de verkeerde RF opgesteld heb (prestatie 61 ipv 66, geen idee hoeveel dat scheelt, 1LR?)
nope, geen optie, 35agressie minder en dus verliesrohalt wrote:Ja, visje, zul niet een tandje, maar een paar tandjes moeten bijsteken. Zeer slechte week bezig, maar er zijn nog genoeg punten te pakken...
MrCharlie, kun je niet spelen voor maar 10 kaarten, zo heb je een speler in reserve. Let wel, vandaag krijg ik ook een rode kaart hoewel er nog spelers in reserve (voor een gele kaart) waren.
Zoals eerder gezegd is promotie geen prioriteit, dus 1 tandje bij zal volstaan normaal. Iets meer focus, m'n tactiek nog iets meer op punt en dan komt het wel goed. Ik heb al wat pech gehad, dat betaalt zich wel terug. Alleen jammer dat ik op de GK nu ff in overgang zit (A werd 34 en vervanger moet nog 23 worden dus momenteel maar 1 deftige volwaardige keeper). Zolang degradatie vermeden wordt, maakt het me weinig uit.rohalt wrote:Ja, visje, zul niet een tandje, maar een paar tandjes moeten bijsteken. Zeer slechte week bezig, maar er zijn nog genoeg punten te pakken...
MrCharlie, kun je niet spelen voor maar 10 kaarten, zo heb je een speler in reserve. Let wel, vandaag krijg ik ook een rode kaart hoewel er nog spelers in reserve (voor een gele kaart) waren.
Waar een klein beetje overleg al niet goed voor ismr charlie wrote:Merci voor het gelijke spel visje.
Mijn tegenstander heeft 2x rood dus uiteindelijk een groot verschil in rating. Nu volgen nog een paar lastige wedstrijden.
Eerst visje maandag verslaan.
Als ik alles win ben ik kampioen
Gezien het op een maandag is, ik uit speel, jij in principe beter beter bent, ik 4 A-spelers mis (waaronder een momenteel minder te vervangen GK), vrees ik ervoor, ik zie wel zondag.mr charlie wrote:Hehe. Ik ben ook benieuwd.
Ik heb 5 geschorste spelers, wel maar 1 A speler.