Zo staan we nog steeds ergens in de middenmoot

Moderator: Moderator
Geen zorgen, mijn beste LB is geschorst en natuurlijk is mijn 2e LB vandaag uitgevallen met een blessure, dus dat kan ik gaan opvullen met een CB.Badbuffalo wrote:Wacht nog een speeldagje?![]()
Gisteren 4% beter en maar gelijk, vannacht 1% minder en winst... en ik vloekte gisteren nog dat het bijna steeds in m'n nadeel was. Excuses Marijn!
Vandaag eindelijk een CF gevonden waar ik al een poosje na op zoek was. Mijn geluk dat de IBP nog niet geboden was toen ik kon inloggen. Toch alweer de 14e transfer van het seizoen, waarmee ik Bats inhaal
Damn die Harm is echt aan een strakke reeks bezig, gewoon niet tegen te houden...Puerto Del Salas wrote:Maandag 3-1 gewonnen van Landstormers, die het een beetje liet lopen.
Vandaag gewonnen van een FC team. Daarmee kunnen sparen voor donderdag, tegen Koekoek.
Valt wel mee. Ik heb gewoon hier en daar geluk.B e n wrote:Damn die Harm is echt aan een strakke reeks bezig, gewoon niet tegen te houden...Puerto Del Salas wrote:Maandag 3-1 gewonnen van Landstormers, die het een beetje liet lopen.
Vandaag gewonnen van een FC team. Daarmee kunnen sparen voor donderdag, tegen Koekoek.
Pure Brabantse voetbalkwaliteit jaPuerto Del Salas wrote:Valt wel mee. Ik heb gewoon hier en daar geluk.B e n wrote:Damn die Harm is echt aan een strakke reeks bezig, gewoon niet tegen te houden...Puerto Del Salas wrote:Maandag 3-1 gewonnen van Landstormers, die het een beetje liet lopen.
Jij bent goed bezig ! Straight to A.
Haharohalt wrote:Ik zal je opwachten in B2.
Nu donderdag krijgt Bens team een patat rond zijn oren, maar gaat daarna wel vlot door naar A.