2x rood en 0-1 verlies tegen een team dat we normaal gezien moeten oprollen... maakt opeens dat de degradatie-zone spannender wordt als gewild... sorry raoulio.... dit treft jou ook... niet fijn...
Kon je wel zeggen, van 12 punten voorsprong naar 3 punten op de nummer 11.
Vandaag gelukkig gewonnen en het gat weer wat groter gemaakt.
Vanaf nu moet ik echt eens meer punten pakken want het valt vies tegen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
2x rood en 0-1 verlies tegen een team dat we normaal gezien moeten oprollen... maakt opeens dat de degradatie-zone spannender wordt als gewild... sorry raoulio.... dit treft jou ook... niet fijn...
Kon je wel zeggen, van 12 punten voorsprong naar 3 punten op de nummer 11.
Vandaag gelukkig gewonnen en het gat weer wat groter gemaakt.
Vanaf nu moet ik echt eens meer punten pakken want het valt vies tegen.
tja, zelfde geldt voor mij... beker draait lekker, maar op een of andere wijze gaat in de liga alles mis wat maar mis kan gaan... morgen tegen koekoek zonder echte CF... hopen op gelijk spelletje dan maar... in de wetenschap dat ook volgende week de laatste drie niet makkelijk gaan zijn.
Meangreen, Mister Random heeft je weer goed liggen gehad. 7 linieratings sterker en toch maar een draw.
rogiboys 39 Seasons A-player : Last time in S123
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Mijn lot is bezegeld. Met nog 3 matchen te gaan een achterstand van 9 punten, ik kan sowieso 9 op 9 halen maar de ploegen die ik te pakken moet krijgen zullen elk ook nog een match winnen. Hopelijk tot volgend seizoen terug
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Donderdag en vanochtend gewonnen.
Zo zijn we zeker van behoud ! Ik had aan het begin van het seizoen niet verwacht, dat ik op 3 dagen voor het eind al zeker was.
morgen de ontknoping is vele competities en zo ook in de C9!
Mijn wedstrijd winnen zal geen probleem zijn, moet tegen een hervormer...
Mijn concurrent Regina heeft evenveel punten als ik alleen 1 wedstrijd meer gewonnen
zodoende moeten we hopen op random bij zijn wedstrijd......
Teleurstellend seizoen met een ongekend lage positie afgesloten. Alleen in A ben ik zevende geworden en voor de rest nooit lager dan 5e. Aan de andere kant met 35 transfers.....
Een mazzeltje: Roberto Fernando Torres pakte opnieuw een schoentje. Zijn concurrent scoorde maar 1x in een 5-2 gewonnen wedstrijd, terwijl zijn collegaspits er 3 inramde
Ron Jeremy wrote:Teleurstellend seizoen met een ongekend lage positie afgesloten. Alleen in A ben ik zevende geworden en voor de rest nooit lager dan 5e. Aan de andere kant met 35 transfers.....
Een mazzeltje: Roberto Fernando Torres pakte opnieuw een schoentje. Zijn concurrent scoorde maar 1x in een 5-2 gewonnen wedstrijd, terwijl zijn collegaspits er 3 inramde
Na 2 seizoenen wat minder in het koekjes en kalfjes forum gepost te hebben (wat heb ik eraan om elke wedstrijdronde weer te posten dat ik verloren heb) gaan we volgend seizoen weer wat serieuzer worden. En dit gaan we doen in de C.9.
Het doel voor seizoen 40 is behoud in de C.9 met zo min mogelijk loonkosten. Het liefst zou ik 30 keer gelijk spelen en precies 10e worden Mijn teamspirit is op het moment nog laag, maar in de loop van het seizoen zal die 100% worden en kunnen we gaan strooien met linies van rond de 147-148...
Meer seizoenen-planning:
S40: Behoud C.9
S41: Promotie naar de B.3
S42: Promotie naar de A
S43, S44 en S45: Zo hoog mogelijk in de A proberen te eindigen.
Mijn team is nagenoeg rond voor de komende seizoenen. Alleen op de CB en de LB positie zou ik nog een versterking willen hebben. Als iemand nog ergens een LB of CB tegen komt die 74+ haalt, <20% agressie heeft en maximaal 25 jaar oud is, dan houd ik mij van harte aanbevolen... Alleen geld heb ik op het moment nog niet, maar daar komen we wel uit...
FC Remedy is playing in division A
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.