Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jimman23
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by jimman23 »

Ik win tegen AquaAzzurri, die 2 rode kaarten krijgt. Ars3nal, qua spelerspotentie veruit de sterkste ploeg, verliest ook, omdzt hij niet agressief genoeg kan (of durft? te) spelen. Misschien speelt de agressie wel eens een veel belangrijkere rol op dit niveau dan ik dacht :?
Team FC Bruggenhof
visje69

Post by visje69 »

jimman23 wrote:Ik win tegen AquaAzzurri, die 2 rode kaarten krijgt. Ars3nal, qua spelerspotentie veruit de sterkste ploeg, verliest ook, omdzt hij niet agressief genoeg kan (of durft? te) spelen. Misschien speelt de agressie wel eens een veel belangrijkere rol op dit niveau dan ik dacht :?
Agressie is superbelangrijk voor rode kaarten en schorsingen. Door z'n slecht verdeelde agressies in z'n ploeg krijgen z'n agressiefste spelers sneller rood wat resulteerde in 2 rode kaarten tegen jou. Op die manier zal hij nog veel ptn laten liggen. Bij jou zit de agressie relatief ok, maar om zeker te zijn zou je de marge nog iets meer moeten inperken.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
jimman23

Post by jimman23 »

visje69 wrote:
jimman23 wrote:Ik win tegen AquaAzzurri, die 2 rode kaarten krijgt. Ars3nal, qua spelerspotentie veruit de sterkste ploeg, verliest ook, omdzt hij niet agressief genoeg kan (of durft? te) spelen. Misschien speelt de agressie wel eens een veel belangrijkere rol op dit niveau dan ik dacht :?
Agressie is superbelangrijk voor rode kaarten en schorsingen. Door z'n slecht verdeelde agressies in z'n ploeg krijgen z'n agressiefste spelers sneller rood wat resulteerde in 2 rode kaarten tegen jou. Op die manier zal hij nog veel ptn laten liggen. Bij jou zit de agressie relatief ok, maar om zeker te zijn zou je de marge nog iets meer moeten inperken.
Ik ben op de hoogte en werk eraan. Maar dat gaat nog een tijd duren eer dat in orde zal zijn.
Team FC Bruggenhof
visje69

Post by visje69 »

jimman23 wrote:
visje69 wrote:
Ik ben op de hoogte en werk eraan. Maar dat gaat nog een tijd duren eer dat in orde zal zijn.
Is inderdaad niet iets dat je zomaar doet, heeft bij mij ook een seizoen of 4 geduurd tegen dat ik ze iet of wat op orde en gelijke hoogte had
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
visje69

Post by visje69 »

2de dag op rij beter (gisteren 142-139, vandaag 139-141) en 2de keer gelijkspel.
Het geluk mag draaien.
jimman23

Post by jimman23 »

Vandaag 0-1 gewonnen. Waar we ook op hoopte. Donderdag wordt dan ineens de lastigste match van de week 1. Tegen Landstormers houden we hopelijk de 3 punten thuis. Landstormers komen samen met ons uit C6. Vrijdag dan tegen een team dat volop spelers aan het verkopen is. Het zou een beetje surrealistisch zijn als we starten met 12 op 12 eigenlijk.

Landstormers pakte vandaag ook 3 punten tegen AquaAzzurri, zodat die met nul punten achterblijven.
Team FC Bruggenhof
visje69

Post by visje69 »

jimman23 wrote:Vandaag 0-1 gewonnen. Waar we ook op hoopte. Donderdag wordt dan ineens de lastigste match van de week 1. Tegen Landstormers houden we hopelijk de 3 punten thuis. Landstormers komen samen met ons uit C6. Vrijdag dan tegen een team dat volop spelers aan het verkopen is. Het zou een beetje surrealistisch zijn als we starten met 12 op 12 eigenlijk.

Landstormers pakte vandaag ook 3 punten tegen AquaAzzurri, zodat die met nul punten achterblijven.

Zou heerlijk zijn! Gezien ik er nog steeds van overtuigd ven dat ik de promotie kan afdwingen, zou het top zijn dat we volgend seizoen met meerdere belgen in A zouden zitten (en al helemaal mochten mr charlie en rohalt zich kunnen redden, dan zijn het er 4!)
visje69

Post by visje69 »

M'n scouting gedaan voor donderdag, het ziet er goed uit. In principe ben ik enkele LR beter. Hopelijk is het ditmaal genoeg voor de zege, opnieuw tegen een top-5 kandidaat. Het wordt tijd dat ik m'n eerste goal maak en m'n eerste niet-gelijkspel behaal. 2x 0-0 is een beetje saai :p
Heb nog m'n oog laten vallen op een speler, maar dan maak ik de marge te klein, dat zal voor vrijdag zijn, dan heb ik de TS tegen zaterdag terug op orde :)
jimman23

Post by jimman23 »

visje69 wrote:
jimman23 wrote:Vandaag 0-1 gewonnen. Waar we ook op hoopte. Donderdag wordt dan ineens de lastigste match van de week 1. Tegen Landstormers houden we hopelijk de 3 punten thuis. Landstormers komen samen met ons uit C6. Vrijdag dan tegen een team dat volop spelers aan het verkopen is. Het zou een beetje surrealistisch zijn als we starten met 12 op 12 eigenlijk.

Zou heerlijk zijn! Gezien ik er nog steeds van overtuigd ven dat ik de promotie kan afdwingen, zou het top zijn dat we volgend seizoen met meerdere belgen in A zouden zitten (en al helemaal mochten mr charlie en rohalt zich kunnen redden, dan zijn het er 4!)
:D :lol: Rustig, ik heb nog maar 6 punten hé, geen 60 :P
Team FC Bruggenhof
visje69

Post by visje69 »

Deze morgen eindelijk eens gekregen waar ik recht op heb. 1-0 winst tegen Lomotiva Hrany, de 3de van vorig seizoen. Ikzelf haalde een mooie 144, tegenover een 137 van hem. Mijn trainerswissel van gisterenavond was nodig, maar een vroege blessure van z'n GK en een 2de geel in minuut 66 zorgde ervoor dat ik iets meer ruimte had dan verwacht.

Morgen opnieuw een lastige wedstrijd tegen Obcani (nu 2de). De eerste berekening geeft bijna geen verschil, dus wellicht ga ik vol voor het gelijke spel. Voorlopig zijn er trouwens al enkele verrassend uitslagen geweest door mindere of oudere teams. Maar in het begin van het seizoen wegen schorsingen en ouderdom minder door. Vanaf nu zal het beginnen tellen :)
2 sterkere teams met oudere spelers tref ik gelukkig op een donderdag en een vrijdag. Hun fitheden zullen er onder te lijden hebben normaalgezien, wat in m'n voordeel spreekt.
visje69

Post by visje69 »

Gisterenavond opt laatste nippertje wat risico genomen. 100 stijl ingesteld ipv 0 stijl want de berekening gaf ons zo goed als gelijke ratings. Uiteindelijk 139-140 en 1-2 winst. Mooie zege gezien de ratings. Maandag 5 geschorsten tegen alweer een lastige tegenstander. Ik krijg alle lastige tegenstanders kort op elkaar jammer genoeg.

Nu goed, al bij al heb ik m'n doelstelling qua punten gehaald, al hadden het er 12 kunnn zijn. Lucix heeft ondanks z'n niet eenvoudige programma wel nog het maximum, die zal dus titelkandidaat zijn. Nu donderdag mag ik daar uit spelen, best niet verliezen lijkt me als ik die titel wil halen
jimman23

Post by jimman23 »

De week afgesloten met 10 op 12. Vandaag zeer veel geluk gehad dat mijn tegenstander aan het hervormen is. We gaan misschien af en toe moeten switchen tussen A en B spelers, want de leeftijd van sommige A's weegt wel door op vrijdag. Dat gaat niet elke week lukken van die laatste dag van de week 3 punten te pakken.
Team FC Bruggenhof
visje69

Post by visje69 »

Alles ligt heel dicht bij elkaar in B1, behalve lucix. Lucix heeft 12ptn, dan volgen er 2 met 8ptn en dan 6(!!) teams met 7ptn.
Feit is wel dat die luxic een dikke gelukzak is, ik ben deze week 4x beter in LR, ik haal 8ptn. Hij is 3x beter en 1x exact gelijke ratings en hij wint 4x...
Dit zonder gestopte penalty en tegen een titelconcurrent. Geluk aan z'n zijde.
Nu donderdag moet ik naar hem, hopelijk geen verlies want anders wordt de kloof al 7 punten...
visje69

Post by visje69 »

3-2 gewonnen en opgerukt naar de 2de plek. Lucix wint alweer, met z'n net niet bejaarde ploegje. Stom dat zo'n bende oude spelers mij mss van de titel gaat houden :(
Nuja in tegenstelling tot vorig seizoen (waar ik de strijd opgaf toen bleek dat ik met wat geluk maximaal 2de kon worden) zal ik dit seizoen wel tevreden zijn met die 2de plek. Ik wil gewoon zo snel mogelijk eens in A gespeeld hebben. We zien dan wel of behoud mogelijk is, al zal dat gezien het niveau van de huidige A-league niet evident zijn :o

Nu goed, ik zit met een dilemma voor morgen en dus ook donderdag. Donderdag speel ik uit bij nr 1, dus zou ik liefst geen geschorsten hebben. Gezien ik qua gele kaarten safe zit, slechts 1tje met 2 gele kaarten die ik laat rusten, moet ik dus enkel rekening houden met rode kaarten. Echter speel ik tegen een ploeg die altijd 100% speelt en een goede verdeling van z'n agressies heeft. Hij pakte dit seizoen al 2 keer 2x geel daardoor, maar wel telkens als hij 11 kaarten moest krijgen.
Als ik vanavond op safe speel en ga voor 9-10 kaarten (80% agressie, kan er 11 hebben) en hij speelt 100% zonder rood, heb ik in principe maar 1LR overschot. Zou ik ook 100% spelen met het risico dat ik daardoor een rode kaart pak die dan geschorst is donderdag of op safe spelen en er van uit gaan dat hij wel een rode zal nemen als hij 100% speelt? Of doe ik met weinig overschot om zo op volle sterkte te zijn donderdag?

EDIT: Net even berekend, als we beiden op volle sterkte zijn, ben ik 5LR te zwak om te winnen tegen hem. Dat wordt dus mission impossible xD Zonde dat een speler die voor een habbekrats wat oude topspelers kocht om ochot 1 seizoen top te zijn mij wellicht van m'n titel zal houden. (Al zal ik wellicht zelfde moeten doen om volgend seizoen in A te overleven, ALS ik al promoveer :p )
mr charlie

Post by mr charlie »

Als je vandaag meer punten krijgt door vol te gaan moet je agressief spelen.
Er is niets mis met oude spelers kopen en 1x voor de overwinning gaan.
Hij zal in de 2e helft seizoen zeker punten laten liggen omdat er spelers nog ouder worden en dus in prestatie zakken.
Ook zijn fitheid zal meer en meer parten spelen.
Is wel een vrij goed manager, heb er een 2 seizoenen mee samengespeeld.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”