Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie C

Post by Ron Jeremy »

Hoera een gelijkspel: levert weer flink wat centen op en geen achterbanverlies :mrgreen:
Het verschil met de gedroomde plaats 11 is 6 punten. Op naar de volgende draw 8)
yockr

Post by yockr »

1-2 winst op verplaatsing bij de 11e :)
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
T-man

Post by T-man »

1-1 ondanks dat we slechter waren :?
Team = AC ManU (B2)
Puerto Del Salas

Post by Puerto Del Salas »

Nadat we maandag onterecht gelijkspeelden (2 linies beter), hebben we vannacht verloren.
Zijn we vannacht, mede door een blessure vlak voor rust, als verliezer van het veld gestapt.
Donderdag nieuwe kansen tegen La Squadra
FC Sampilione
C.4

Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
remedy73

Post by remedy73 »

Dan zit ik net op te scheppen dat het tegen de verwachting in zo goed gaat en dat ik mijn doelstelling heb aangepast om dan toch maar een poging te wagen om te promoveren, krijg ik toch effe wat random tegen. Op voorhand zou ik vanochtend toch zeker 4-5 linies beter moeten zijn, maar door een blessure in de 14' minuut en een rode kaart in de 47' minuutis dat totaal anders gelopen... Dit geintje koste me 3 onverwachte punten, waardoor ik ineens 8 punten onder de promotiestreep sta...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
yockr

Post by yockr »

3-2 gewonnen tegen de 8e. De volgende 2 wedstrijden zijn tegen rechtstreekse concurrenten: thuis tegen de 4e en op verplaatsing bij de 1e! 3/6 is het doel.
T-man

Post by T-man »

2-1 gew tgn de (ex)leider :D
Zo blijft de top-2 in 't vizier: slechts 4p achter :wink:
Team = AC ManU (B2)
Puerto Del Salas

Post by Puerto Del Salas »

Gewonnen van La Squadra, was ik ook aan mijn stand verplicht, aangezien hij gister 4 wedstrijden had (incl de beker).

Het is echt een competitie waar alles mogelijk is. Op dit moment de eerste 8 ploegen, binnen 7 punten ..
FC Sampilione
C.4

Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
yockr

Post by yockr »

0-0 tegen de 4e, had maar 1 linierating meer. Morgen op verplaatsing bij de 1e!
raoulio

Post by raoulio »

Wat een totale off day.

Van Wittevrouwen verloren doordat keeper na 38 minuten uitvalt en vervangen wordt door een CB die 15 haalt.
Jeugdspeler afgekeurd en veel pech in een VrB waardoor 500.000 euro verloren gaat.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
T-man

Post by T-man »

3-7 winst en een 8/12 deze week (het dubbele van de heenronde) :D
Top-6 staat op 6p van elkaar: lekker :twisted:
Team = AC ManU (B2)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Dat Kolodeje heeft wel verschrikkelijk geluk dat het bijna geen random is. Volgens mij heb ik nog nooit gewonnen van hem, terwijl ik al seizoenenlang beter ben. Hij speelt 200 agressie en ik 170. Uiteraard een directe in de 53' minuut voor mijn kiezen en 3 potjes schorsing voor mijn beste speler :evil:
***zucht***
bats1903

Post by bats1903 »

Ron Jeremy wrote:Dat Kolodeje heeft wel verschrikkelijk geluk dat het bijna geen random is. Volgens mij heb ik nog nooit gewonnen van hem, terwijl ik al seizoenenlang beter ben. Hij speelt 200 agressie en ik 170. Uiteraard een directe in de 53' minuut voor mijn kiezen en 3 potjes schorsing voor mijn beste speler :evil:
***zucht***
Zo iemand heb ik ook al een paar seizoenen bij me in de competitie. Ben altijd beter maar speel toch gelijk. Ben zelfs een keer de titel aan hem verloren terwijl ik beide onderlinge wedstrijden beter was maar toch gelijk speelde.
ImageImageImage
AgentOrange
Team Board Member

Post by AgentOrange »

bats1903 wrote:
Ron Jeremy wrote:Dat Kolodeje heeft wel verschrikkelijk geluk dat het bijna geen random is. Volgens mij heb ik nog nooit gewonnen van hem, terwijl ik al seizoenenlang beter ben. Hij speelt 200 agressie en ik 170. Uiteraard een directe in de 53' minuut voor mijn kiezen en 3 potjes schorsing voor mijn beste speler :evil:
***zucht***
Zo iemand heb ik ook al een paar seizoenen bij me in de competitie. Ben altijd beter maar speel toch gelijk. Ben zelfs een keer de titel aan hem verloren terwijl ik beide onderlinge wedstrijden beter was maar toch gelijk speelde.
mmm, wie is dat dan.... ikke niet... :lol: want ik was 5 okt. 2010 wel beter toen je de titel "verloor"... 136 - 135 (2-1)
T-man

Post by T-man »

***zucht***
Uw ambitie is toch plaats 11 dus waarom maak je je druk ?
Je staat nog 7p voor :wink:
Team = AC ManU (B2)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”