Het verschil met de gedroomde plaats 11 is 6 punten. Op naar de volgende draw

Moderator: Moderator
Zo iemand heb ik ook al een paar seizoenen bij me in de competitie. Ben altijd beter maar speel toch gelijk. Ben zelfs een keer de titel aan hem verloren terwijl ik beide onderlinge wedstrijden beter was maar toch gelijk speelde.Ron Jeremy wrote:Dat Kolodeje heeft wel verschrikkelijk geluk dat het bijna geen random is. Volgens mij heb ik nog nooit gewonnen van hem, terwijl ik al seizoenenlang beter ben. Hij speelt 200 agressie en ik 170. Uiteraard een directe in de 53' minuut voor mijn kiezen en 3 potjes schorsing voor mijn beste speler![]()
***zucht***
mmm, wie is dat dan.... ikke niet...bats1903 wrote:Zo iemand heb ik ook al een paar seizoenen bij me in de competitie. Ben altijd beter maar speel toch gelijk. Ben zelfs een keer de titel aan hem verloren terwijl ik beide onderlinge wedstrijden beter was maar toch gelijk speelde.Ron Jeremy wrote:Dat Kolodeje heeft wel verschrikkelijk geluk dat het bijna geen random is. Volgens mij heb ik nog nooit gewonnen van hem, terwijl ik al seizoenenlang beter ben. Hij speelt 200 agressie en ik 170. Uiteraard een directe in de 53' minuut voor mijn kiezen en 3 potjes schorsing voor mijn beste speler![]()
***zucht***
Uw ambitie is toch plaats 11 dus waarom maak je je druk ?Ron Jeremy wrote:Dat Kolodeje heeft wel verschrikkelijk geluk dat het bijna geen random is. Volgens mij heb ik nog nooit gewonnen van hem, terwijl ik al seizoenenlang beter ben. Hij speelt 200 agressie en ik 170. Uiteraard een directe in de 53' minuut voor mijn kiezen en 3 potjes schorsing voor mijn beste speler![]()
***zucht***