de 10de mei staat genoteerd als big bangPuerto Del Salas wrote: Mede C4-genoten. Ik zal ook mn best doen tegen Atletico.
Divisie C
Moderator: Moderator
-
AgentOrange
- Team Board Member
Re: Divisie C
-
bats1903
- Member of the Soccer Project Association
Misschien valt het een keer mijn kant op. Na zo vaak onterecht punten verspeeld te hebben tegen jou moet het ook wels eens een keer mee zitten toch?AgentOrange wrote:een goed voorbeeld daarvan is donderdag 17 mei 2011bats1903 wrote: ... Heb al zoveel onverwachte en vreemde resultaten meegemaakt dat ik nergens meer op reken.![]()
![]()

-
Puerto Del Salas
We hebben allebei 's maandags een hervormer, nu heb ik gelukkig wel het thuisvoordeelAgentOrange wrote:de 10de mei staat genoteerd als big bangPuerto Del Salas wrote: Mede C4-genoten. Ik zal ook mn best doen tegen Atletico.
... zal een competitite beslissende wedstrijd kunnen worden...
Vanochtend gewonnen van de hervormer, en donderdag tegen Harini. Hij staat 12e, maar als hij voluit gaat kan het nog spannend worden..
FC Sampilione
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
C.4
-
remedy73
Vanochtend compleet onverwacht met 0-2 gewonnen. De tegenstander heeft blijkbaar de wedstrijd laten lopen, terwijl hij 2 linies beter zou zijn... Spitfire, bedankt voor de 3 punten 
Inmiddels de nummer 2 tot op 5 punten genaderd...
Inmiddels de nummer 2 tot op 5 punten genaderd...
-
yockr
2-1 verloren met 1 rating minder, was wel verwacht. Volgende 2 wedstrijden zouden winst moeten opleveren.
-
AgentOrange
- Team Board Member
ik gun het je wel hoor... alleen gun ik mezelf een overwinning nog meerbats1903 wrote:Misschien valt het een keer mijn kant op. Na zo vaak onterecht punten verspeeld te hebben tegen jou moet het ook wels eens een keer mee zitten toch?AgentOrange wrote:een goed voorbeeld daarvan is donderdag 17 mei 2011bats1903 wrote: ... Heb al zoveel onverwachte en vreemde resultaten meegemaakt dat ik nergens meer op reken.![]()
![]()
belangrijkste dit seizoen voor mij is promotie... en het allerliefst met jou... gezellig nog een seizoentje...
-
bats1903
Ik wil alleen promoveren als kampioen. Dus wie weet blijf ik nog een seizoentje in de C.4.AgentOrange wrote:ik gun het je wel hoor... alleen gun ik mezelf een overwinning nog meer...
belangrijkste dit seizoen voor mij is promotie... en het allerliefst met jou... gezellig nog een seizoentje...

-
AgentOrange
- Team Board Member
speel je daarom gelijk tegen vkc?bats1903 wrote: Ik wil alleen promoveren als kampioen. Dus wie weet blijf ik nog een seizoentje in de C.4.
en ik nog deals bedenken... zo van... oh voor 20 friendlies mag ie best die beker wel hebben enzo....
-
bats1903
Ach, het begint te wennen. Beter zijn maar toch weer gelijk spelen.AgentOrange wrote:speel je daarom gelijk tegen vkc?bats1903 wrote: Ik wil alleen promoveren als kampioen. Dus wie weet blijf ik nog een seizoentje in de C.4.![]()
en ik nog deals bedenken... zo van... oh voor 20 friendlies mag ie best die beker wel hebben enzo....

-
Puerto Del Salas
Tegen Harini 2-2 gespeeld 133-136 in mijn voordeel, maar het mocht niet genoeg zijn voor de punten..
Morgen thuis tegen Chelsea FC.
FC Sampilione
C.4
C.4
-
AgentOrange
- Team Board Member
ja, jammer.... maar dat maakt het spel nu juist ook een beetje spannendPuerto Del Salas wrote:Tegen Harini 2-2 gespeeld 133-136 in mijn voordeel, maar het mocht niet genoeg zijn voor de punten..
chelsea is ook niet al te makkelijk...
ik moet uit naar de wittevrouwen van marijn... ook altijd lastig... soort van angst-gegner van ons... nog niet vaak winst kunnen wegslepen daar...
en hellup!!! de blessure golf aka de auwa-tsunami is gearriveerd... van 2 naar 6 blessures in no time... gelukkig allemaal korte...
-
raoulio
Ja ach, stel je voor dat ik een LB had gehad, geen blessure en geen rode kaart kreeg tijdens de wedstrijd.bats1903 wrote:Ach, het begint te wennen. Beter zijn maar toch weer gelijk spelen.AgentOrange wrote:speel je daarom gelijk tegen vkc?bats1903 wrote: Ik wil alleen promoveren als kampioen. Dus wie weet blijf ik nog een seizoentje in de C.4.![]()
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
-
yockr
9-0 tegen de laatste.. Morgen op verpalatsing tegen de 10e moeten er ook 3 punten kunnen gehaald worden.
2-1 winst en een 9/12 deze week
Maandag is het erop of eronder: naar nr 2 en we staan 2p achter
Maandag is het erop of eronder: naar nr 2 en we staan 2p achter
Team = AC ManU (B2)