de 10de mei staat genoteerd als big bangPuerto Del Salas wrote: Mede C4-genoten. Ik zal ook mn best doen tegen Atletico.

Moderator: Moderator
de 10de mei staat genoteerd als big bangPuerto Del Salas wrote: Mede C4-genoten. Ik zal ook mn best doen tegen Atletico.
Misschien valt het een keer mijn kant op. Na zo vaak onterecht punten verspeeld te hebben tegen jou moet het ook wels eens een keer mee zitten toch?AgentOrange wrote:een goed voorbeeld daarvan is donderdag 17 mei 2011bats1903 wrote: ... Heb al zoveel onverwachte en vreemde resultaten meegemaakt dat ik nergens meer op reken.![]()
![]()
We hebben allebei 's maandags een hervormer, nu heb ik gelukkig wel het thuisvoordeelAgentOrange wrote:de 10de mei staat genoteerd als big bangPuerto Del Salas wrote: Mede C4-genoten. Ik zal ook mn best doen tegen Atletico.
... zal een competitite beslissende wedstrijd kunnen worden...
ik gun het je wel hoor... alleen gun ik mezelf een overwinning nog meerbats1903 wrote:Misschien valt het een keer mijn kant op. Na zo vaak onterecht punten verspeeld te hebben tegen jou moet het ook wels eens een keer mee zitten toch?AgentOrange wrote:een goed voorbeeld daarvan is donderdag 17 mei 2011bats1903 wrote: ... Heb al zoveel onverwachte en vreemde resultaten meegemaakt dat ik nergens meer op reken.![]()
![]()
Ik wil alleen promoveren als kampioen. Dus wie weet blijf ik nog een seizoentje in de C.4.AgentOrange wrote:ik gun het je wel hoor... alleen gun ik mezelf een overwinning nog meer...
belangrijkste dit seizoen voor mij is promotie... en het allerliefst met jou... gezellig nog een seizoentje...
speel je daarom gelijk tegen vkc?bats1903 wrote: Ik wil alleen promoveren als kampioen. Dus wie weet blijf ik nog een seizoentje in de C.4.
Ach, het begint te wennen. Beter zijn maar toch weer gelijk spelen.AgentOrange wrote:speel je daarom gelijk tegen vkc?bats1903 wrote: Ik wil alleen promoveren als kampioen. Dus wie weet blijf ik nog een seizoentje in de C.4.![]()
en ik nog deals bedenken... zo van... oh voor 20 friendlies mag ie best die beker wel hebben enzo....
ja, jammer.... maar dat maakt het spel nu juist ook een beetje spannendPuerto Del Salas wrote:Tegen Harini 2-2 gespeeld 133-136 in mijn voordeel, maar het mocht niet genoeg zijn voor de punten..
Morgen thuis tegen Chelsea FC.
Ja ach, stel je voor dat ik een LB had gehad, geen blessure en geen rode kaart kreeg tijdens de wedstrijd.bats1903 wrote:Ach, het begint te wennen. Beter zijn maar toch weer gelijk spelen.AgentOrange wrote:speel je daarom gelijk tegen vkc?bats1903 wrote: Ik wil alleen promoveren als kampioen. Dus wie weet blijf ik nog een seizoentje in de C.4.![]()
en ik nog deals bedenken... zo van... oh voor 20 friendlies mag ie best die beker wel hebben enzo....