Zelfs kampioen worden kan nog
Divisie C
Moderator: Moderator
Re: Divisie C
4-1 winst en een voorlopige gedeelde 2e plaats met 3 ploegen
Team = AC ManU (B2)
-
remedy73
- Member of the Soccer Project Association
Door 2 doelpunten van mijn keeper (P's) een 4-1 winst behaald tegen de nummer 16. Door enkel jeugdspelers op te stellen heb ik bovendien in één wedstrijd 443.000 verdiend. Altijd mooi meegenomen. 
Door een gelijkspel van Fc Den Haag (maximus) schuif ik door naar een tweede plek. De vlag kan echter absoluut nog niet uit, want van de top5 (allen kanshebber voor promotie) heb ik veruit het zwaarste programma: uit tegen nr 5 (Westel), thuis tegen nr 4 (Fc Tomas) en de laatste uit tegen de nr 3 (nu dus Fc Den Haag). 7 punten zal niet genoeg zijn. Alleen 3x winst garandeerd promotie...
Door een gelijkspel van Fc Den Haag (maximus) schuif ik door naar een tweede plek. De vlag kan echter absoluut nog niet uit, want van de top5 (allen kanshebber voor promotie) heb ik veruit het zwaarste programma: uit tegen nr 5 (Westel), thuis tegen nr 4 (Fc Tomas) en de laatste uit tegen de nr 3 (nu dus Fc Den Haag). 7 punten zal niet genoeg zijn. Alleen 3x winst garandeerd promotie...
-
Badbuffalo
Da's ook gene waar he. Als je gelijkspeelt tegen FcDenHaag en de rest wint, ben je zeker 2e. Als je wint tegen FcDenHaag mag je zelfs al een match verliezen, en ben je nog steeds 2e. 
-
yockr
2-3 gewonnen waardoor ik weer 3e wordt, proberen deze plaats nog 3 wedstrijden vast te houden.
-
remedy73
Je hebt helemaal gelijk, 6 punten zou inderdaad al genoeg kunnen zijn, maar ik ben niet positef gestemd over de wedstrijd tegen FcDenHaag. Sterker nog: In ben op alledrie de wedstrijden niet gerust. Westel kan thuis 148 neerzetten, Tomas kan uit 146 halen en FcDenHaag kan thuis vervolgens weer 147 halen. Ikzelf kan thuis maximaal 149 en uit maximaal 147 scoren, maar heb alle tussenliggende sims én nog een SP-bekerwedstrijden tussendoor.Badbuffalo wrote:Da's ook gene waar he. Als je gelijkspeelt tegen FcDenHaag en de rest wint, ben je zeker 2e. Als je wint tegen FcDenHaag mag je zelfs al een match verliezen, en ben je nog steeds 2e.
1-0 gew
Morgen is het D-Day: we moeten naar nr 6, in principe kunnen we niet winnen maar in voetbal kan alles natuurlijk
De top-4 kan nog kampioen spelen > kan het spannender
Morgen is het D-Day: we moeten naar nr 6, in principe kunnen we niet winnen maar in voetbal kan alles natuurlijk
De top-4 kan nog kampioen spelen > kan het spannender
Team = AC ManU (B2)
-
remedy73
Terwijl Westel zijn IO's had ingesteld, heb ik de eerste horde met gemak genomen: 0-2 (144-148) Westel miste een penalty, vandaar de 2 doelpunten verschil
Nog 4 punten in de laatste 2 wedstrijden en we zitten weer in de B...
-
AgentOrange
- Team Board Member
We zijn mathematisch (eindelijk) kampioen in C4. Nu gaat alle focus naar de beker en hopen het sprookje van vorig jaar zolang mogelijk te leven.
@puerto: alé jongen, gas erop!
-
raoulio
Daar kwam je goed wegAgentOrange wrote:We zijn mathematisch (eindelijk) kampioen in C4. Nu gaat alle focus naar de beker en hopen het sprookje van vorig jaar zolang mogelijk te leven.
Proficiat btw, veel succes in B. Misschien dat we elkaar daar in de toekomst gaan tegenkomen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
-
yockr
1-0 verloren bij de 9e, die haalde ondanks zijn plaats 146 linieratings. Morgen minstens gelijkspelen thuis tegen de 4e om de 3e plaats veilig te stellen.
-
Puerto Del Salas
Der moet idd wat gas bij ! Vannacht (verdiend) gelijkgespeeld..
Morgen nieuwe kansen.
Morgen nieuwe kansen.
FC Sampilione
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
-
Ron Jeremy
Hmmm ik wilde T-man donderdag aan een kampioensbekertje helpen, maar de ziekenboeg loopt al weer vol. Niet geteld, maar de 30 moet gehaald zijn en het zijn helaas alleen A/B spelers *zucht*
Voor donderdag liggen nu al mijn A-RB, A-LM en A-CM er af. Morgen staan er bij een agressieve scheids 7 man op scherp
Voor donderdag liggen nu al mijn A-RB, A-LM en A-CM er af. Morgen staan er bij een agressieve scheids 7 man op scherp
Misschien moet je je C-spelers in de A-kern droppen. Wanneer er genoeg gekwetst zijn, verander je terug je originele A-spelers naar de A-kern.
rogiboys
39 Seasons A-player : Last time in S123
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
39 Seasons A-player : Last time in S123
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106