Dramatische eerste week met maar 1 puntje. Met een ts van 60 valt er ook weinig te halen
Vandaag echter wel moeten winnen; tegenstander haalde een beschamende 130. Mijn keeper zag zijn vriendin en besloot na 1 minuut een blessure te faken. Hij werd vervangen door iemand met prestatie 18. 68 of 18 is een slok op een borrel.
Bagger is op weg naar de D-klasse, plek 11 here we come
yockr wrote:0-0 en 8/12, dat is 1 puntje meer dan vorig seizoen Maandag tegen Royal FC op verplaatsing!
Ik kijk ernaar uit
Ik heb ondertussen al enkele toppers achter de rug denk ik in die eerste week, dus met een 9/12 zijn we uitermate tevreden
nu snel die Ts weer helemaal op 100% krijgen en dan wordt het knallen voor een promotieplek?
2-2 met 1 linierating minder dus ik mag niet klagen Morgen vol voor winst bij de leider met het maximum van de punten!
Enige minpunt is dat mijn beste speler voor 10 dagen geblesseerd is sinds zaterdag.
yockr wrote:2-2 met 1 linierating minder dus ik mag niet klagen Morgen vol voor winst bij de leider met het maximum van de punten!
Enige minpunt is dat mijn beste speler voor 10 dagen geblesseerd is sinds zaterdag.
met een gelijkspel ben ook ik tevreden
De Ts moet tegen begin volgende week ergens rond de 95 liggen. nu lag ze deze morgen op 87%. Dus met die paar extra procentjes moeten we met dit A-team zeker mee bovenaan kunnen draaien.
het wordt een plezant seizoen denk ik met harde wedstrijden
Een onverwachte overwinning die ons weer onder de mensen zet. Nu op nr 9 en normaal zouden we die plaats toch moeten kunnen houden.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
yockr wrote:4-2 gewonnen tegen de 8e. Morgen op verplaatsing bij de 3e, weer een gelijkspel? Leuke week trouwens, op verplaatsing bij de huidige 1e, 3e en 4e.
daarmee heb je alle toppers al vroeg gehad en kun je in principe enkel maar stijgen é daarna
hier winst tegen Purple. hopelijk weet hij zich te handhaven..
morgen de week afsluiten tegen een gemiddelde ploeg, dus de 3ptn zouden in principe moeten gehaald worden.
Is mijn ts weer 80%, doet de random weer niet mee: 5% beter in een uitwedstijd en 0-0. Drie keer remise en een nederlaag en maar 5000euro verlies in de beker.
hier een 10/12 gehaald deze week + een ronde verder in de beker. looks good
Ts is tegen maandag optimaal voor de clash tegen de nummer 2, die naar mijn mening geen team heeft om te promoveren. tijd dus om daar verandering in te brengen en die plaats zelf in te nemen