Moderator: Moderator
Ik zal mijn best doen om morgen punten te pakken tegen hem... Ik kan ze zelf ook wel gebruikend van den d wrote: ↑Mon Apr 23, 2018 8:30 am Dankzij de Nederlandse bekerfinale helemaal vergeten mijn wedstrijd in te stellen en dus verloren tegen een belangrijke concurrentGelukkig won Feyenoord wel
![]()
Ja echt een totale ramp, werkelijk alles wat er mis kon gaan ging ook mis. Twee rode kaarten en twee blessures is echt bizar. Gefeliciteerd met je winst!Traxtorm Hardcore wrote: ↑Tue Apr 24, 2018 6:01 am 3 punten gepakt tegen Jolicizonder de agressieve scheids was het niet gelukt.
@d van den d: wat een matchhoeveel pech kun je hebben..... Succes donderdag
![]()
![]()
Echt he, blij met mijn eerste winst. Morgen een pot tegen een hervormer, dus ik kan mij richten op de vrbTraxtorm Hardcore wrote: ↑Thu Apr 26, 2018 7:36 am Proficiat D van den d
Ik had wel liever gezien dat er geen rood was gevallen. Dan had het denk ik niet ver van elkaar gezeten.
Opnieuw 2x 2 maal geel en verlies. We staan 12e en inmiddels 4 uitgaande transfers. Er staan momenteel nog zo'n 12 transfers gepland, waarvan 9 uitgaande transfers. De ts zal dus elke week wel een paar keer een uppercut krijgenTraxtorm Hardcore wrote: ↑Tue May 01, 2018 8:29 am Weer 2x 2 maal geel en nog een directe rode kaart......
Al de 4e keer achter elkaar dat we door de rode kaarten verliezen (2x 2 maal rood of direct rood). Zo wordt het wel heel lastig![]()