Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

FC The White Caps
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie C

Post by FC The White Caps »

Hier al een klein overzichtje van FC The White Caps voor seizoen 42 in C...

De kern (spelers die voltraind zijn tegen eind dit seizoen, of nu al voltraind zijn):

Keepers: 22 jarige die 72 haalt (is 23 tegen het begin van het nieuwe seizoen) en een 22 jarige die 69 haalt (wordt 23 in de eerste week van het nieuwe seizoen).
Verdedigers: LB die 68 haalt, CB die 70 haalt, CB die 68 haalt, SW die 70 haalt, RB die 70 haalt (zal net 20 zijn tegen volgend seizoen) en RB die 71 haalt.
Middenvelders: LM die 72 haalt, 2 CM's die 68 halen, RM die 71 haalt en een RM van 19 die misschien voltraind is tegen volgend seizoen.
Aanval: CF die 70 haalt en CF die 71 haalt.

Nog niet erg veel spelers zoals je ziet :D Ik ben nog op enkele spelers aan het bieden maar allemaal zal ik ze natuurlijk niet binnenhalen :) Woensdagmorgen worden alle spelers die nog op de TL staan eraf gehaald en vanaf dan mag de teamspirit beginnen te stijgen :D Alle tijdstippen zullen worden gespeeld en ik hoop op zo'n 70-75 TS tegen het einde van dit seizoen :) Tegen hervormers ga ik proberen zo goedkoop mogelijk te winnen zodat de TS nog iets sneller omhoog gaat ;) Eerste seizoen gewoon behoud en vervolledigen van de kern, zal al werk genoeg zijn! :D Heb er zin in 8)
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
meangreen

Post by meangreen »

go BEN go !! :D
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
yockr

Post by yockr »

3-0 gewonnen tegen de 11e, morgen op verplaatsing bij Purple White :)
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
el stino

Post by el stino »

hier had ik mijn B-team opgezet. jammer genoeg dus niet voldoende :P
in principe geen ramp. als ik de rest van de week een 9/12 haal met donderdag en vooral vrijdag de topper tegen de nummer 1. dan komen we terug tot op 3ptn en dan beslissen we of we dit jaar of volgend jaar meedoen met promotie.
zou graag het C-bekertje hebben en niet voor de 3e keer met een 2e plek promoveren :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
yockr

Post by yockr »

Het eerste verlies is een feit. Mijn keeper met een agressie van 7% pakt een directe rode kaart in de 8' bij een scheids met een strengheid van 41%, erg ongelukkig dus. Nu is die keeper voor 4 matchen geschorst, onder andere bij de 3 aankomende cruciale wedstrijden tegen de 5e, 2e en 1e. Aan promotie wordt er alvast niet meer gedacht.
yockr

Post by yockr »

Door een blessure en rode kaart nipt gewonnen met 2-1 tegen de 8e. Morgen zal er wellicht verloren worden op verplaatsing bij de 5e, er zijn 5 A-spelers niet inzetbaar en de tegenstander heeft geen enkele geschorste of geblesseerde speler.
el stino

Post by el stino »

de week afgesloten met winst tegen de nummer 1 :D

was nodig, want met een 7/12 deze week, was het niet echt denderend vond ik..
de kloof met de leider is wel terug gedrongen tot 2ptn, dus er is nog niets verloren. een weekendje de batterijen opladen en dan vollen bak gaan om hopelijk de koppositie in te nemen.

AFC komt nu trouwens ook wel mooi op zetten en heeft geen onaardig team om voor promotie te gaan of volgend seizoen zelfs voor de titel. moeten we dus zien dat we ofwel dit seizoen kampioen worden, ofwel kunnen proberen om hem die 2e plek te geven en zelf volgend seizoen voor de titel te gaan :P
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Ondertussen op een veilige 7de plaats en 8 punten voor op de nr 11. Vanaf nu kunnen we naar boven beginnen kijken en mss hopen op meer.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
yockr

Post by yockr »

el stino wrote:de week afgesloten met winst tegen de nummer 1 :D

was nodig, want met een 7/12 deze week, was het niet echt denderend vond ik..
de kloof met de leider is wel terug gedrongen tot 2ptn, dus er is nog niets verloren. een weekendje de batterijen opladen en dan vollen bak gaan om hopelijk de koppositie in te nemen.

AFC komt nu trouwens ook wel mooi op zetten en heeft geen onaardig team om voor promotie te gaan of volgend seizoen zelfs voor de titel. moeten we dus zien dat we ofwel dit seizoen kampioen worden, ofwel kunnen proberen om hem die 2e plek te geven en zelf volgend seizoen voor de titel te gaan :P
AFC heeft duidelijk het beste team vind ik, alleen haalt hij door transfers en een volle kalender er niet het maximum uit. zoals verwacht verloren tegen hem, al was het nog nipt door een rode kaart en een blessure.

Ideaal zou zijn dat jij kampioen wordt en AFC tweede :P Mijn team zal er alvast dinsdag een stuk beter voorstaan dan maandag :D
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

De FC is wanhopig op zoek naar een driepunter om het aantal fans niet dramatisch af te laten nemen. Helaas treft de random ons op alle mogelijke manieren. Vorige week was er geen CF en LB meer om in te zetten, deze week is er geen RM meer. Spelers vallen bij bosjes en ik schat het aantal blessures nu al op zo'n kleine 30 dit seizoen. Een flink deel daarvan ook nog eens tijdens de training :?
Ik mis gemiddeld een heel elftal per wedstrijd.
Hoe kan het toch dat het vooral fitte A/B spelers betreft en niet de compleet gemolesteerde C-spelers :roll: :roll: :roll:
rohalt

Post by rohalt »

Misschien moet je ze meer loon geven (als stimulans om minder blessuregevoelig te spelen).
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

rohalt wrote:Misschien moet je ze meer loon geven (als stimulans om minder blessuregevoelig te spelen).
Nog meer? Dan verdienen ze nog meer dan bij ManCity :mrgreen:
yockr

Post by yockr »

1-0 gewonnen tegen de 2e, morgen ook thuis tegen de eerste. Spijtig van de lage strengheid van de scheids.
el stino

Post by el stino »

yockr wrote:1-0 gewonnen tegen de 2e, morgen ook thuis tegen de eerste. Spijtig van de lage strengheid van de scheids.
een verdiende overwinning :wink:

geen Cf voor handen en blijkbaar stond mijn Rf ook niet bijster goed te spelen :P
nuja. ik denk dat ik net te kort ga komen voor de titel. dus volledige focus op de beker en al sleutelen aan de ploeg voor volgend seizoen :)
yockr

Post by yockr »

0-1 verloren thuis tegen de 1e terwijl ik 1 linierating beter was, een penalty gemist! Het zit niet mee dit seizoen :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”