Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
degradatie in A zal nog op de laatste speeldag worden beslist, Wallachs blijft er in, plaats 9 & 10 spelen nog tegen elkaar
SS Wallachs is aan een indrukwekkende reeks bezig. Chapeau
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Als ik goed tel, is dit seizoen 21 voor Wallachs en heeft hij zich verzekerd van een 22e seizoen.
Bij mij was het 24e seizoen mijn Waterloo. Zijn ploeg staat er nog goed voor, dus ik houd er rekening mee dat hij mijn record minimaal gaat evenaren.
Het enige wat ik er tegen kan doen is 2x per seizoen van hem winnen
Ik word dit seizoen 7e wat beter is dan afgelopen seizoen, maar wat toch nog wat teleurstellend is. Ik had op voorhand top 3 gehoopt. Mijn ploegje is dit seizoen weer wat versterkt en heeft nog wat ervaring opgedaan. Volgend seizoen hoop ik de top 3 wél te gaan halen.
Bij mij was het 24e seizoen mijn Waterloo. Zijn ploeg staat er nog goed voor, dus ik houd er rekening mee dat hij mijn record minimaal gaat evenaren.
Het enige wat ik er tegen kan doen is 2x per seizoen van hem winnen

Ik word dit seizoen 7e wat beter is dan afgelopen seizoen, maar wat toch nog wat teleurstellend is. Ik had op voorhand top 3 gehoopt. Mijn ploegje is dit seizoen weer wat versterkt en heeft nog wat ervaring opgedaan. Volgend seizoen hoop ik de top 3 wél te gaan halen.
Succes dit seizoen aan alle teams !
Voor mij de eerste keer, en ik kijk er echt naar uit !
Let's goo
Voor mij de eerste keer, en ik kijk er echt naar uit !
Let's goo

Ik hoop op een top10 plaats, maar team is minder sterk dan 2 seizoenen terug toen we 11de werden.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Knappe eerste seizoenshelft Remedy en Nike, beiden nog kanshebbers op de eindwinst.
Een plezier om te volgen!
Een plezier om te volgen!
-
Thanks! Ik had nooit verwacht dat ik er na de heenronde er zo voor zou staan. Ik ben gewoon Herbstmeister! 
Maar dat levert helaas geen champagnefles op, dus we gaan de terugronde gewoon volgas verder en gaan zien waar het gaat eindigen. Ik krijg Er2c nog uit, dus voor mijn gevoel ligt Er2c nog op pole position.
En inderdaad ook de complimenten aan Nike (al presteert hij volgens mijn verwachting en dat heb ik hem voor het seizoen ook verteld
)

Maar dat levert helaas geen champagnefles op, dus we gaan de terugronde gewoon volgas verder en gaan zien waar het gaat eindigen. Ik krijg Er2c nog uit, dus voor mijn gevoel ligt Er2c nog op pole position.
En inderdaad ook de complimenten aan Nike (al presteert hij volgens mijn verwachting en dat heb ik hem voor het seizoen ook verteld

Bedankt,
Ik vermoed dat de top 3 die gaat strijden om de titel zich toch bijna gevormd heeft, met een kloofje geslagen van 7 punten.
Hoewel je natuurlijk nooit zeker bent, ik zie Traxtorm ook nog veel punten pakken, en met wat geluk van mezelf, gaat een van ons zich misschien toch nog mengen in die top 3.
Onze doelstelling is : met nog 7 wedstrijden te gaan, een 15/21 te halen (Ik verwacht een 0/6 tegen Remedy en Er2c), en het seizoen af te sluiten met 57 punten, wat hoop ik genoeg is voor een knappe 4e plaats waar we dan ook zeer tevreden mee zouden zijn.
De slotwedstrijd is er eentje tegen de titelkandidaat Er2c, dus wie weet gaan wij op de laatste speeldag nog mee beslissen wie de A wint
Succes aan iedereen !
Ik vermoed dat de top 3 die gaat strijden om de titel zich toch bijna gevormd heeft, met een kloofje geslagen van 7 punten.
Hoewel je natuurlijk nooit zeker bent, ik zie Traxtorm ook nog veel punten pakken, en met wat geluk van mezelf, gaat een van ons zich misschien toch nog mengen in die top 3.
Onze doelstelling is : met nog 7 wedstrijden te gaan, een 15/21 te halen (Ik verwacht een 0/6 tegen Remedy en Er2c), en het seizoen af te sluiten met 57 punten, wat hoop ik genoeg is voor een knappe 4e plaats waar we dan ook zeer tevreden mee zouden zijn.
De slotwedstrijd is er eentje tegen de titelkandidaat Er2c, dus wie weet gaan wij op de laatste speeldag nog mee beslissen wie de A wint

Succes aan iedereen !
-
Zo geschiede het,
Super dat ik in mijn eerste seizoen toch goed heb meegedaan en een bepalende factor heb kunnen spelen in de titelstrijd tegen de top 3 (W2, G4, L0).
Zeeeeerrrr tevreden met de 4e plek, met een kern van slechts 27 spelers.
Op naar de volgende!
Succes allemaal !
Super dat ik in mijn eerste seizoen toch goed heb meegedaan en een bepalende factor heb kunnen spelen in de titelstrijd tegen de top 3 (W2, G4, L0).
Zeeeeerrrr tevreden met de 4e plek, met een kern van slechts 27 spelers.
Op naar de volgende!

Succes allemaal !
-
remedy, ben en nike, top seizoen
ik ben benieuwd of een van jullie volgend seizoen(en) een titel kan nemen, of meedoen naar het einde
ik ben benieuwd of een van jullie volgend seizoen(en) een titel kan nemen, of meedoen naar het einde
Succes aan allen in seizoen 120 !
Het was fun vorig seizoen voor m'n eerste keer.
Dit seizoen zit de kalender voor mezelf niet echt top, met de nummers 1 tem 3 van vorig seizoen op Dinsdag, Donderdag, Vrijdag, en het herbouwende team op Maandag
Doelstelling: Top 3
Goodluck !
Het was fun vorig seizoen voor m'n eerste keer.
Dit seizoen zit de kalender voor mezelf niet echt top, met de nummers 1 tem 3 van vorig seizoen op Dinsdag, Donderdag, Vrijdag, en het herbouwende team op Maandag

Doelstelling: Top 3
Goodluck !
-
mooie start Remedy en Nike102
Ben, hopelijk wat meer punten vanaf nu
Ben, hopelijk wat meer punten vanaf nu
-
Vanochtend 152 gehaald in een uitwedstrijd. Alleen jammer dat het tegen Nike102 was.

Will be interesting to see how this one will play out. Er2c is also still in the Cup.