Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

FC The White Caps
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie C

Post by FC The White Caps »

137-139 en 0-1 winst :) Na nog wat te hervormen degraderen we naar de D17 waar we aan onze opmars gaan beginnen. We zullen proberen zo snel mogelijk terug de A te bereiken en daar wat potten te breken. Al moet eerst nog een hoop versterking worden gehaald ;)
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
Puerto Del Salas

Post by Puerto Del Salas »

1-9 gewonnen bij een hervormer, en zo op een 4e plek geëindigd :), nog een kleine premie erbij.
Volgend zullen we weer zonder verwachtingen het seizoen in gaan.

Iedereen met promotie, proficiat wa ;), en ben benieuwd wie der allemaal in het C-topic blijven..;p
FC Sampilione
C.4

Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
el stino

Post by el stino »

T-man wrote:The Gunners winnen met 2-1 en worden mooi 2e achter Royal FC :D

Proficiat el stino met de titel!
Proficiat ook voor Yockr. Een zalige 148 rating zet hij neer op de laatste match!
Beker heeft me af en toe puntjes gekost. Maar de begeerde C- titel is ons niet ontglipt :D

Hopelijk zaterdag een feestje na onze beker partij? :D
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Puerto Del Salas wrote:1-9 gewonnen bij een hervormer, en zo op een 4e plek geëindigd :), nog een kleine premie erbij.

Iedereen met promotie, proficiat wa ;), en ben benieuwd wie der allemaal in het C-topic blijven..;p
Ik kom je gezelschap houden in C.5 al zal het maar voor 1 seizoen zijn. Een kleine hervorming en wat bekerpotjes om mijn fans een beetje tevreden te houden. Plek 11 is de doelstelling.
Puerto Del Salas

Ron Jeremy wrote:
Puerto Del Salas wrote:1-9 gewonnen bij een hervormer, en zo op een 4e plek geëindigd :), nog een kleine premie erbij.

Ik kom je gezelschap houden in C.5 al zal het maar voor 1 seizoen zijn. Een kleine hervorming en wat bekerpotjes om mijn fans een beetje tevreden te houden. Plek 11 is de doelstelling.
Oke, gezellig :).
Dan ga ik in ieder geval niet voor de 11e plaats ;p.
FC Sampilione
C.4

hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

Maandag gewonnen :D , dinsdag verloren 8) , woensdag bekerronde zoveel overleeft :D en vandaag gewonnen :) . In de competitie zijn we op de 4de plaats geeindigd. De terugronde verliep met 34 punten beter dan de heenronde met 25 punten. Zaterdag het laatste potje in de beker uit naar FC dabli en dan zit het seizoen er op. Ik verwacht geen wonderen tegen de kampioen van B1.
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden :lol: :lol:
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Mooie premie voor m'n 4de plaats. Ik ga m'n contracten eens veranderen want ik win niets meer door de A-ploeg winstpremies te geven. Niet dat ik dat verwacht had, hopelijk komen we even sterk uit de hoek volgend seizoen.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Benieuwd wat er in het vat zit. Vandaag een 2-1 overwinning en morgen 3 puntentegen een bijna bot-team. De linieratings van de ploegen in mijn reeks liggen vrijwel allemaal boven de 140, dus normaal gesproken, zal plek 11 het hoogst haalbare zijn. Het enige is dat veel ploegen bijzonder agressief zijn en daar liggen kansen op punten. Sparta Osobnica opent in ieder geval met een fijne 148-er :shock:
Puerto Del Salas

De wedstrijd een beetje laten lopen, omdat ik mezelf kansloos had geacht. Morgen nieuwe kansen, maar ik houd een kleine verjonging dus de 2e seizoenshelft zullen we pas weer omhoog kunnen kijken, verwacht ik.
FC Sampilione
C.4

hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

De eerste 3 punten zijn binnen :D , 2-1 tegen een Poolse opponent. Morgen gaan we naar de koninklijke wolven, wat ik me hierbij moet voorstellen weet ik niet maar het team ziet er meer uit als een stel makke lammeren. Winst is noodzakelijk om mijn TS op te krikken, die staat nu op 76 :(
tvaltnietmee
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

5-0 forfait en de FC staat op nummer 1. Niet slecht, als je wilt degraderen :lol: :lol: :lol:

*Sparta Osobnica haalt maandag 148 en speelt op dinsdag met 0%agr en verliest bewust :?:
Puerto Del Salas

Ik heb met geluk gewonnen, hij pakt twee late rode kaarten en daardoor scoor ik 1 linie meer ..
FC Sampilione
C.4

hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

Een 7-1 overwinning op de Royal Wolves brengt ons op de eerste plaats....en daar staan we morgen ook 8)
TS stijgt maar langzaam, nu 79
tvaltnietmee
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

1-0 gewonnen tegen een op papier veel sterkere tegenstander :roll:
Morgen tegen de nummer 15 die op papier ook beter zou kunnen zijn. Misschien zijn mijn spelers te lelijk en rennen de tegenstanders van het veld af? Of zijn er belchinezen actief?

Op deze manier ben ik voor de terugronde al kampioen, terwijl plek 11 toch echt het streven was :lol:
Puerto Del Salas

Haha, mooi toch dat het goed gaat; RJ :).

Ik vanochtend gegokt en gewonnen met de agressie. En morgen (uit) tegen Sparta Osobnica, we gaan volle bak maar ik vrees het ergste..
FC Sampilione
C.4

Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”