Misschien moet je even bij Ronald Koeman informeren hoe je van die SP teams moet verliezenRon Jeremy wrote:6 nederlagen op rij en gelukkig zien we de degradatiestreep naderen (plek9). Morgen weer een nederlaag tegen de nr12 en we zakken weer een plekkie. Dinsdag een FC Team, dus we moeten donderdag en vrijdag weer vol niet aan de bak
Divisie C
Moderator: Moderator
-
remedy73
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie C
Ja, dat was echt dramatisch Remedy, ik was bijna ernstig depressief geworden, nadat ik gehoord had, dat Feyenoord 6-0 verloren hadremedy73 wrote:Misschien moet je even bij Ronald Koeman informeren hoe je van die SP teams moet verliezenRon Jeremy wrote:6 nederlagen op rij en gelukkig zien we de degradatiestreep naderen (plek9). Morgen weer een nederlaag tegen de nr12 en we zakken weer een plekkie. Dinsdag een FC Team, dus we moeten donderdag en vrijdag weer vol niet aan de bak
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F
Manager: Wursten
Team: IJsselmuiden FC
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
-
remedy73
Ik zette om 14:50 Radio Rijnmond aan, om het vervolg van de wedstrijd te volgen. Hoorde dat het al 3-0 stond, dus 14:55 heb ik hem uit zelfbescherming maar weer uitgezet... Net als met die 10-0 in Eindhoven maar snel relativeren: Het zijn gelukkig maar 3 wedstrijdpunten...Wursten wrote:Ja, dat was echt dramatisch Remedy, ik was bijna ernstig depressief geworden, nadat ik gehoord had, dat Feyenoord 6-0 verloren hadremedy73 wrote:Misschien moet je even bij Ronald Koeman informeren hoe je van die SP teams moet verliezenRon Jeremy wrote:6 nederlagen op rij en gelukkig zien we de degradatiestreep naderen (plek9). Morgen weer een nederlaag tegen de nr12 en we zakken weer een plekkie. Dinsdag een FC Team, dus we moeten donderdag en vrijdag weer vol niet aan de bak![]()
-
FC The White Caps
138-131 en 2-2... Pingel gemist
Nr 2 en 3 spelen ook gelijk en nummer 4 verliest dus we staan nog steeds evenveel voor... Had toch weer ietsje kunnen uitlopen dus wel jammer 
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

-
Raffin
Ben, grootheidswaanzin?FC The White Caps wrote:138-131 en 2-2... Pingel gemistNr 2 en 3 spelen ook gelijk en nummer 4 verliest dus we staan nog steeds evenveel voor... Had toch weer ietsje kunnen uitlopen dus wel jammer
-
FC The White Caps
Sorry, wrong topicRaffin wrote:Ben, grootheidswaanzin?FC The White Caps wrote:138-131 en 2-2... Pingel gemistNr 2 en 3 spelen ook gelijk en nummer 4 verliest dus we staan nog steeds evenveel voor... Had toch weer ietsje kunnen uitlopen dus wel jammer

-
Ron Jeremy
Ik heb het helemaal uitgekeken en het deed zeer.....remedy73 wrote:Ik zette om 14:50 Radio Rijnmond aan, om het vervolg van de wedstrijd te volgen. Hoorde dat het al 3-0 stond, dus 14:55 heb ik hem uit zelfbescherming maar weer uitgezet... Net als met die 10-0 in Eindhoven maar snel relativeren: Het zijn gelukkig maar 3 wedstrijdpunten...Wursten wrote:Ja, dat was echt dramatisch Remedy, ik was bijna ernstig depressief geworden, nadat ik gehoord had, dat Feyenoord 6-0 verloren hadremedy73 wrote: Misschien moet je even bij Ronald Koeman informeren hoe je van die SP teams moet verliezen![]()
Volgende keer kijk ik weer, feyenoord is een synoniem voor zelfkastijding en 'we' hebben het er graag voor over
Opzich kan de ploeg Feyenoord goed voetballen, maar naar mijn idee zijn ze mentaal kwetsbaar, zolang ze winnen, is er niks aan de hand, maar op het moment dat ze een wedstrijd verliezen, dan is dat in de volgende wedstrijden terug te zien. Als Ronald Koeman met dit team top 5 kan spelen, dan heeft hij het al heel erg goed gedaan.
@ Remedy: Ik had eens besloten om het voetbal niet op de radio te volgen, maar het gewoon 's avonds tijdens de samenvattingen te kijken... Gewoon om de spanning erin te houden. Maar helaas moest een vriend van me (heel toevallig een Ajax supporter) vertellen dat het 6-0 is geworden
Ik zuchte eens diep en dacht: "Is het weer zo ver..."
Jaja, soms is het een lijdensweg om Feyenoord supporter te zijn...
@ Remedy: Ik had eens besloten om het voetbal niet op de radio te volgen, maar het gewoon 's avonds tijdens de samenvattingen te kijken... Gewoon om de spanning erin te houden. Maar helaas moest een vriend van me (heel toevallig een Ajax supporter) vertellen dat het 6-0 is geworden
Jaja, soms is het een lijdensweg om Feyenoord supporter te zijn...
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
Slechte zaken gedaan, 1-0 nederlaag tegen de nr.9. De scheids weigerde rood te geven aan onze agressieve opponent, hadden we Kevin Blom maar gehad.......
-
Puerto Del Salas
Eindelijk weer is gewonnen
. Met 4-1 welteverstaan, donderdag tegen de nr 9. Dat zal vast een boeiende pot worden.
Ook weer een nieuwe JS gekregen, mooie positie en de agr kan er ook mee door, alleen een matige VS (70)
Ook weer een nieuwe JS gekregen, mooie positie en de agr kan er ook mee door, alleen een matige VS (70)
FC Sampilione
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
C.4
-
FC The White Caps
Lekkere match langs de kant van je tegenstanderPuerto Del Salas wrote:Eindelijk weer is gewonnen. Met 4-1 welteverstaan, donderdag tegen de nr 9. Dat zal vast een boeiende pot worden.

Een 9-1 overwinning bij de nr.16 brengt ons terug op de 2de plaats met 1 pnt voorsprong op de nr.3 en 2 op de nr.4. Ben benieuwd of we dit volhouden want er volgen nog een aantal lastige uitwedstrijden.
-
Puerto Del Salas
Gewonnen! Met 0-1 deze keer.
Morgen thuis tegen de nr 4, ik heb alleen geen fatsoenlijke GK.. Fingers crossed
.
Morgen thuis tegen de nr 4, ik heb alleen geen fatsoenlijke GK.. Fingers crossed
FC Sampilione
C.4
C.4
Een zuinige 0-1 overwinning houdt ons nog steeds op de tweede plaats.