Divisie C
Moderator: Moderator
Re: Divisie C
Tweede 12 op 12 op een rij. In de terugronde nog geen punten verspeelt. Promotie mag me normaal niet meer ontglippen, maar met enkel de promotie nemen we natuurlijk geen vrede. We gaan voor de titel. 

TEAM : Djerba
Tot mijn grote schrik zijn 3 van mijn 4 CM's geblesseerd
Omdat ze nu voor respectievelijk 8, 6 en 5 dagen geblesseerd zijn, zal ik deze week mijn liga wedstrijden moeten doen met mijn B-CM en dan maar hopen dat hij niet geschorst wordt of geblesseerd raakt.
Leuk is anders maar we zullen er mee moeten dealen en hopen dat dit niet onze tweede plaats kost.

Leuk is anders maar we zullen er mee moeten dealen en hopen dat dit niet onze tweede plaats kost.
-
- Member of the Soccer Project Association
Als ik goed heb geteld hebben we vanochtend 147 gehaald
.. We speelde met een alle A's , en op eentje na hebben ze allemaal hun BP gehaald
. Het zou dus kunnen, maar ik schrok der van..
Gewonnen, weliswaar met een matige uitslag : 3-2..
Morgen tegen de nr 8.

Morgen tegen de nr 8.
FC Sampilione
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
C.4
-
Ik schrok er ook van maar het kloptPuerto Del Salas wrote:Als ik goed heb geteld hebben we vanochtend 147 gehaald.. We speelde met een alle A's , en op eentje na hebben ze allemaal hun BP gehaald
. Het zou dus kunnen, maar ik schrok der van..
Morgen tegen de nr 8.

S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Vandaag vrij gemakkelijk een 3-1 overwinning behaald en mijn enige CM is heel gebleven. We blijven 2de op 3 punten van Valencia Club.
-
138-138 werd een 0-0.
Donderdag tegen de nr 12.
Donderdag tegen de nr 12.
FC Sampilione
C.4
C.4
Een 2-3 overwinning bij Bruggenhof, hij heeft morgen bekerverplichtingen en tegen ons rustig aan gedaan. Met nog 5 wedstrijden te gaan en 5 punten voor op nr.3 staan we 2de en komt promotie naar de B dichterbij.
-
Vanochtend gewonnen van een melkboer (wiens naam ik niet mag zeggen ivm auteursrechten) , hij had niet op iedere positie een fatsoenlijke speler in huis. We zijn die wedstrijd dan ook aangetreden met een half B-team.
Morgen tegen Andeal, hij heeft wat lage fitheden hier en daar, dus daar zouden we van moeten kunnen profiteren
.
Morgen tegen Andeal, hij heeft wat lage fitheden hier en daar, dus daar zouden we van moeten kunnen profiteren

FC Sampilione
C.4
C.4
-
HahahhaaPuerto Del Salas wrote:Vanochtend gewonnen van een melkboer (wiens naam ik niet mag zeggen ivm auteursrechten) , hij had niet op iedere positie een fatsoenlijke speler in huis. We zijn die wedstrijd dan ook aangetreden met een half B-team.
Morgen tegen Andeal, hij heeft wat lage fitheden hier en daar, dus daar zouden we van moeten kunnen profiteren.

S40: 15e in A (hervorming)

-
FC The White Caps wrote:HahahhaaPuerto Del Salas wrote:Vanochtend gewonnen van een melkboer (wiens naam ik niet mag zeggen ivm auteursrechten) , hij had niet op iedere positie een fatsoenlijke speler in huis. We zijn die wedstrijd dan ook aangetreden met een half B-team.
Morgen tegen Andeal, hij heeft wat lage fitheden hier en daar, dus daar zouden we van moeten kunnen profiteren.
![]()
![]()
![]()
Dacht eerst dat je het over FC The White Caps had omdat hij

rpg_gamer F.223 (hervorming)
Een 2-1 overwinning en door het verlies van de nr.3 tegen de nr.1, blijf ik 2de met 3 punten achterstand op de nr.1 en inmiddels 8 punten voorsprong op de nr.3. Promotie komt met rasse schreden dichterbij.
De topper tegen de 2e gewonnen vandaag. Met nog 3 wedstrijden te gaan heb ik nu 6 punten voorsprong op hem. Mag normaal niet verkeerd meer gaan. Tot nu toe ook een foutloos parcours in de terugronde. 

TEAM : Djerba
-
Weer eens gewonnen
Degradatie is bijna een feit dus de fans moesten weer eens gekieteld worden
Beetje vervelend dat de blessures me om de oren vliegen. Gisteren in een potje twee tegelijk en nu alweer. Inmiddels 7 afgevoerden en een aantal op de weg terug.....

Degradatie is bijna een feit dus de fans moesten weer eens gekieteld worden

Beetje vervelend dat de blessures me om de oren vliegen. Gisteren in een potje twee tegelijk en nu alweer. Inmiddels 7 afgevoerden en een aantal op de weg terug.....
-
Gewonnen van Andeal.
Maandag gaan we naar Litouwen, naar de nummer 14. Anders dan de stand zegt, zal het een behoorlijk spannende pot worden. Alleen z'n TS acht ik niet helemaal 100, maar voor de rest een aardig teampje, zeker voor een 14e plaats.. Hij pakte afgelopen maandag nog een punt tegen de nr 2.
Ook zijn we nog altijd in een hevige strijd verwikkeld om de derde plaats :
3 FC Sampilione 55
4 SIAGO Team 55
5 Lenciugas 54
De nummer 2 staat daar 11 punten voor, en de nummer 6 staat zes punten achter.
Maandag gaan we naar Litouwen, naar de nummer 14. Anders dan de stand zegt, zal het een behoorlijk spannende pot worden. Alleen z'n TS acht ik niet helemaal 100, maar voor de rest een aardig teampje, zeker voor een 14e plaats.. Hij pakte afgelopen maandag nog een punt tegen de nr 2.
Ook zijn we nog altijd in een hevige strijd verwikkeld om de derde plaats :
3 FC Sampilione 55
4 SIAGO Team 55
5 Lenciugas 54
De nummer 2 staat daar 11 punten voor, en de nummer 6 staat zes punten achter.
FC Sampilione
C.4
C.4
Een 0-1 overwinning zorgt ervoor dat we deze week 12 op 12 hebben gehaald. Er is nog 1 punt nodig om te promoveren. De achterstand op de koploper is 3 punten en ik verwacht dat hij dat wel zal handhaven.