Divisie G
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
-
- Team Board Member
-
- Member of the Soccer Project Association
aan deze quote erger ik mij blauw! wat vinden jullie hier nu van ?Tats wrote:Voordat ik een topic aanmaak in het "te vertalen bugs en voorstellen" zet
wil het er eerst eens met ulle allemaal over hebben en bespreken.Kheb een voorstel ivm de automatische verkoop v/e speler
Waarom de automatische verkoop van spelers in de simulatie van 4h?? en niet 10/14/18/22h? of gewoon letterlijk 24hx7 nadat je hem op de lijst hebt gezet?
Stel dat ik vandaag om 15h30 een speler op de lijst zet, dan gaat de automatische verkoop door op volgende week maandag ook 15h30
En om iedereen een kans te geven: Als er binnen het laatste uur nog op een speler wordt geboden, dan staat hij bvb 15min(of een half uur) langer op de lijst. Zo heeft de andere manager nog eerlijk de kans om te reageren. Uiteindelijk zal er wel een manager stoppen met hoger te bieden..
Anders ist zo'n kat en muis spel... wie het laatst voor de simulatie(van 4h is da nu) een hoger bod uitbrengt heeft de speler...
(kheb dit systeem afgezien van cs-manager.com, daar staat een speler min1dag max3dagen op de lijst, indien er tijdens het laatste uur op geboden wordt, dan staat hij 5min langer op de lijst... eerlijk is eerlijk)
Ik ken genoeg managers die vloeken omdat ze zo'n speler mislopen, en niet alleen omda het ne goeien is dat je misloopt, je kon en wou er wss nog meer voor bieden maar twas nie nodig, tot een paar uur vr de simulatie... maw Je moet niet superveel geld hebben om spelers te kunnen kopen.. gwoon snachts opzitten is voldoende
PS. de kleine teams keuren dit zeker af.. ze hebben geen geld en kunnen dus niet aan goeie spelers geraken.. WELCOME TO THE WORLD
En in de C-divisie topic heb ik slechts 2negative commentaren.. van 2 Gklassers... toeval?

Alias 'Sara de Vooze'
idd het is gewoon een zeveraar. Best gewoon laten doen. Hij kan er niet goed tegen als ze negative commentaart geven op zijn voorstel.Furax wrote:aan deze quote erger ik mij blauw! wat vinden jullie hier nu van ?Tats wrote:Voordat ik een topic aanmaak in het "te vertalen bugs en voorstellen" zet
wil het er eerst eens met ulle allemaal over hebben en bespreken.Kheb een voorstel ivm de automatische verkoop v/e speler
Waarom de automatische verkoop van spelers in de simulatie van 4h?? en niet 10/14/18/22h? of gewoon letterlijk 24hx7 nadat je hem op de lijst hebt gezet?
Stel dat ik vandaag om 15h30 een speler op de lijst zet, dan gaat de automatische verkoop door op volgende week maandag ook 15h30
En om iedereen een kans te geven: Als er binnen het laatste uur nog op een speler wordt geboden, dan staat hij bvb 15min(of een half uur) langer op de lijst. Zo heeft de andere manager nog eerlijk de kans om te reageren. Uiteindelijk zal er wel een manager stoppen met hoger te bieden..
Anders ist zo'n kat en muis spel... wie het laatst voor de simulatie(van 4h is da nu) een hoger bod uitbrengt heeft de speler...
(kheb dit systeem afgezien van cs-manager.com, daar staat een speler min1dag max3dagen op de lijst, indien er tijdens het laatste uur op geboden wordt, dan staat hij 5min langer op de lijst... eerlijk is eerlijk)
Ik ken genoeg managers die vloeken omdat ze zo'n speler mislopen, en niet alleen omda het ne goeien is dat je misloopt, je kon en wou er wss nog meer voor bieden maar twas nie nodig, tot een paar uur vr de simulatie... maw Je moet niet superveel geld hebben om spelers te kunnen kopen.. gwoon snachts opzitten is voldoende
PS. de kleine teams keuren dit zeker af.. ze hebben geen geld en kunnen dus niet aan goeie spelers geraken.. WELCOME TO THE WORLD
En in de C-divisie topic heb ik slechts 2negative commentaren.. van 2 Gklassers... toeval?
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
-
idd jajokke wrote:idd het is gewoon een zeveraar. Best gewoon laten doen. Hij kan er niet goed tegen als ze negative commentaart geven op zijn voorstel.Furax wrote:aan deze quote erger ik mij blauw! wat vinden jullie hier nu van ?Tats wrote:Voordat ik een topic aanmaak in het "te vertalen bugs en voorstellen" zet
wil het er eerst eens met ulle allemaal over hebben en bespreken.

Alias 'Sara de Vooze'
-
-
rare kerel die jongeFurax wrote:idd jajokke wrote:idd het is gewoon een zeveraar. Best gewoon laten doen. Hij kan er niet goed tegen als ze negative commentaart geven op zijn voorstel.Furax wrote:aan deze quote erger ik mij blauw! wat vinden jullie hier nu van ?ik hou me er alleszins niet voor in

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
nog steeds 75/75. men topspitsen maken onderling uit wie het schoentje krijgt
ieder hebben ze 30 en 31 goals gemaakt.
binnen een weekje of twee (na mijn blok en examens, ja ja, sommige mensen moeten nog leren
) ga ik men ploeg eens evalueren en zie wie er weg mag en mssn enkele aanwinsten binnenhalen.
heb wel al een paar pareltjes lopen die ik zeker zal kunnen gebruiken
ondertussen schotte we der nog wa tegenaan. op naar doelsaldo 150 zouk zo zegge

binnen een weekje of twee (na mijn blok en examens, ja ja, sommige mensen moeten nog leren

heb wel al een paar pareltjes lopen die ik zeker zal kunnen gebruiken

ondertussen schotte we der nog wa tegenaan. op naar doelsaldo 150 zouk zo zegge

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team Board Member
-
-
- Team President
-
- Team President
-
- Team Board Member
alle volgende wedstrijden zijn forfaits => fc teams
behalve de laatste speeldag
die is tegen ene juist beginnende manager
can't wait to defeat him
kga em keer een friendly sturen
mvg kenny
edit : friendly aanvaard
5-1 gewonnen
behalve de laatste speeldag
die is tegen ene juist beginnende manager
can't wait to defeat him
kga em keer een friendly sturen

mvg kenny
edit : friendly aanvaard
5-1 gewonnen

Last edited by drankduivel on Sat Jan 07, 2006 12:57 am, edited 1 time in total.