Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

drankduivel
Team Board Member

Post by drankduivel »

3 - 0 gewonnen

mijn lf en rf staan in de top 5 van topschutters met beide 8 goals

grtz
Image
drankduivel
Team Board Member

Post by drankduivel »

donderdag 5 januari 2006 (04:00 CET)
schalke - fc bier4ever

da word de zwaarste math
maar als ik deze win
stijg ik schoon in ranking

hopen op winst é :)
Image
Furax
Member of the Soccer Project Association

Post by Furax »

Tats wrote:Voordat ik een topic aanmaak in het "te vertalen bugs en voorstellen" zet
wil het er eerst eens met ulle allemaal over hebben en bespreken.
Kheb een voorstel ivm de automatische verkoop v/e speler

Waarom de automatische verkoop van spelers in de simulatie van 4h?? en niet 10/14/18/22h? of gewoon letterlijk 24hx7 nadat je hem op de lijst hebt gezet?
Stel dat ik vandaag om 15h30 een speler op de lijst zet, dan gaat de automatische verkoop door op volgende week maandag ook 15h30

En om iedereen een kans te geven: Als er binnen het laatste uur nog op een speler wordt geboden, dan staat hij bvb 15min(of een half uur) langer op de lijst. Zo heeft de andere manager nog eerlijk de kans om te reageren. Uiteindelijk zal er wel een manager stoppen met hoger te bieden..

Anders ist zo'n kat en muis spel... wie het laatst voor de simulatie(van 4h is da nu) een hoger bod uitbrengt heeft de speler...

(kheb dit systeem afgezien van cs-manager.com, daar staat een speler min1dag max3dagen op de lijst, indien er tijdens het laatste uur op geboden wordt, dan staat hij 5min langer op de lijst... eerlijk is eerlijk)

Ik ken genoeg managers die vloeken omdat ze zo'n speler mislopen, en niet alleen omda het ne goeien is dat je misloopt, je kon en wou er wss nog meer voor bieden maar twas nie nodig, tot een paar uur vr de simulatie... maw Je moet niet superveel geld hebben om spelers te kunnen kopen.. gwoon snachts opzitten is voldoende

PS. de kleine teams keuren dit zeker af.. ze hebben geen geld en kunnen dus niet aan goeie spelers geraken.. WELCOME TO THE WORLD
En in de C-divisie topic heb ik slechts 2negative commentaren.. van 2 Gklassers... toeval?
aan deze quote erger ik mij blauw! wat vinden jullie hier nu van ? :roll:
Alias 'Sara de Vooze'
jokke

Post by jokke »

Furax wrote:
Tats wrote:Voordat ik een topic aanmaak in het "te vertalen bugs en voorstellen" zet
Kheb een voorstel ivm de automatische verkoop v/e speler

Waarom de automatische verkoop van spelers in de simulatie van 4h?? en niet 10/14/18/22h? of gewoon letterlijk 24hx7 nadat je hem op de lijst hebt gezet?
Stel dat ik vandaag om 15h30 een speler op de lijst zet, dan gaat de automatische verkoop door op volgende week maandag ook 15h30

En om iedereen een kans te geven: Als er binnen het laatste uur nog op een speler wordt geboden, dan staat hij bvb 15min(of een half uur) langer op de lijst. Zo heeft de andere manager nog eerlijk de kans om te reageren. Uiteindelijk zal er wel een manager stoppen met hoger te bieden..

Anders ist zo'n kat en muis spel... wie het laatst voor de simulatie(van 4h is da nu) een hoger bod uitbrengt heeft de speler...

(kheb dit systeem afgezien van cs-manager.com, daar staat een speler min1dag max3dagen op de lijst, indien er tijdens het laatste uur op geboden wordt, dan staat hij 5min langer op de lijst... eerlijk is eerlijk)

Ik ken genoeg managers die vloeken omdat ze zo'n speler mislopen, en niet alleen omda het ne goeien is dat je misloopt, je kon en wou er wss nog meer voor bieden maar twas nie nodig, tot een paar uur vr de simulatie... maw Je moet niet superveel geld hebben om spelers te kunnen kopen.. gwoon snachts opzitten is voldoende

PS. de kleine teams keuren dit zeker af.. ze hebben geen geld en kunnen dus niet aan goeie spelers geraken.. WELCOME TO THE WORLD
En in de C-divisie topic heb ik slechts 2negative commentaren.. van 2 Gklassers... toeval?
idd het is gewoon een zeveraar. Best gewoon laten doen. Hij kan er niet goed tegen als ze negative commentaart geven op zijn voorstel.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Furax

Post by Furax »

jokke wrote:
Furax wrote:
idd het is gewoon een zeveraar. Best gewoon laten doen. Hij kan er niet goed tegen als ze negative commentaart geven op zijn voorstel.
idd ja :!: ik hou me er alleszins niet voor in :twisted:
Alias 'Sara de Vooze'
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

Ik heb gewonnen met 8-0 tegen een fc team, maar nu zijn alle 3 mijn RF's geblesseerd. :cry: :cry: :cry:

Het lijkt wel alsof er een vloek heerst op mijn RF plaats.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Xeom

Post by Xeom »

Ik sta 2de en ben zeker van stijging maar ik ga in seizoen 10 vernieuwing doen en dit seizoen ook nog dus da word direct dalen maar daarna heb ik een zeer goede ploeg dus watch out 8)
el stino

Post by el stino »

Furax wrote:
jokke wrote:
Furax wrote:aan deze quote erger ik mij blauw! wat vinden jullie hier nu van ? :roll:
idd ja :!: ik hou me er alleszins niet voor in :twisted:
rare kerel die jonge :roll:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
el stino

Post by el stino »

nog steeds 75/75. men topspitsen maken onderling uit wie het schoentje krijgt :) ieder hebben ze 30 en 31 goals gemaakt.

binnen een weekje of twee (na mijn blok en examens, ja ja, sommige mensen moeten nog leren :( ) ga ik men ploeg eens evalueren en zie wie er weg mag en mssn enkele aanwinsten binnenhalen.
heb wel al een paar pareltjes lopen die ik zeker zal kunnen gebruiken :P

ondertussen schotte we der nog wa tegenaan. op naar doelsaldo 150 zouk zo zegge 8) :lol:
drankduivel
Team Board Member

Post by drankduivel »

gewonnen met 2 - 3 winst

3 goal van mijn Rf

prachtige wedstrijd

mvg kenny
Image
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

F.35 ik kom eraan :wink:

Ik ben momenteel niet meer in te halen door de andere teams.

1 installatietechnicus 78 26 26 0 0 136 4 +132
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
wimpiej9119
Team President

Post by wimpiej9119 »

kblijf maar 8e staan in G59
kben de 22speeldag begonnen vndaar...
45punten maar...
juist vandaag 5-0gewonnen door forfait van computerteam,
ik blijf maar op 42% daardoor!
wel jammer had gehoopt tegen volgende week donderdag 50% te zijn
Image
wimpiej9119
Team President

Post by wimpiej9119 »

hey mss wel domme vraag,
vanwaar komt de D als je gelijkspeelt?
Image
el stino

Post by el stino »

wimpiej9119 wrote:hey mss wel domme vraag,
vanwaar komt de D als je gelijkspeelt?
Draw mssn? :lol:
drankduivel
Team Board Member

Post by drankduivel »

alle volgende wedstrijden zijn forfaits => fc teams

behalve de laatste speeldag
die is tegen ene juist beginnende manager
can't wait to defeat him

kga em keer een friendly sturen :P

mvg kenny

edit : friendly aanvaard
5-1 gewonnen :D
Last edited by drankduivel on Sat Jan 07, 2006 12:57 am, edited 1 time in total.
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”